Ge mig ytterligare en spoiler till HL2 :p

Permalänk
Medlem

Ge mig ytterligare en spoiler till HL2 :p

Tjena.
Har suttit fast på Nova Prospect(?) hela dagen. (Banan i det gamla fängelset typ)
Jag är instängd i ett rum med fyra utgångar och ska ställa upp 3st. automatpickor minns inte vad dom heter.
Men jag har testat massor med att gå olika till väga men jag dör varje gång

MVH Jonas

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

Sikta bättre..=)

Permalänk
Medlem

skulle du kunna skicka upp en bild? jag förstår inte riktigt vart du är

Visa signatur

[ 3800+ x2 [ asus A8N-sli-se [ xfx 7900gt [ 160 gb [ twinmos 1024mb [ bzerk 500w [ beantech igloo [

Permalänk
Medlem

Testa att ställa ut de tre maskingevären och ställa dig i facket där de stog, och mellan de olika stormningarna så tankar du upp ditt liv och ställer ut maskingevären igen med gravity gun

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Semjonov
Sikta bättre..=)

Ska försöka

Citat:

Ursprungligen inskrivet av macke1
skulle du kunna skicka upp en bild? jag förstår inte riktigt vart du är

Hm, inte så lätt att få en bra bild eftersom att allting ser likadant ut på det här stället :/

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fowler
Testa att ställa ut de tre maskingevären och ställa dig i facket där de stog, och mellan de olika stormningarna så tankar du upp ditt liv och ställer ut maskingevären igen med gravity gun

Testade det ny men det gick inte det heller.. Dom slutar ju aldrig o komma heller, hundratals av fiender

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

jag tror att jag ställde upp dom där gevären och sen sprang fram och tillbaka med hagelbrakarn i högsta hugg, men du kanske kör på svårare än mig eller inte har ammo eller så möjligen.

Permalänk

Sänk svårighetsgraden.

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem

I värsta fall, om frustrationen gör så du vill sluta spela, så sätt på God Mode och sen stäng av det efter att ha klarat det.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Testpilot

Jag tog med mig två kanoner in i en fängelsecell och blockerade ingången med kanonerna
Det gäller att vara med och ställa upp dom med gravity gun när dom välter bara. Måste även vara med och plocka upp alla granater dom kastar in och kasta tillbaka dom.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Haha jag kommer ihåg det stället, kommer också ihåg vad jag gjorde.

Jag tog alla 3 maskingevären och placerade dem i en liten cell. Sen campade jag där med maskingevären, och bara väntade på att fienderna kom till mig. Det räcker med att du har gravity gun framme, så du kan skjuta iväg granaterna, maskingevären gör allt jobb annars

Försök med detta!

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Relik 📜

Jag byggde ett torn av lådor och ställde både mig och gevären uppe på en hylla..

Sen gick jag och drack kaffe.. fysiskt.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

jag minns att jag också hade lite problem på det stället, körde på svåraste, jag löste det genom att kuta runt som fan o kötta.

Visa signatur

Cooler Master V1000 80+ Gold | Asus SABERTOOTH X79 | i7 3930K | 16GB Corsair VENGEANCE 1600MHz QUAD CHANNEL | SSD: Corsair Force Series 120GB HDD: Samsung 1TB | EVGA GTX1080 FTW

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Haha jag kommer ihåg det stället, kommer också ihåg vad jag gjorde.

Jag tog alla 3 maskingevären och placerade dem i en liten cell. Sen campade jag där med maskingevären, och bara väntade på att fienderna kom till mig. Det räcker med att du har gravity gun framme, så du kan skjuta iväg granaterna, maskingevären gör allt jobb annars

Försök med detta!

Gjorde något liknande själv

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Medlem

Ok nu har jag fått lite förslag
Stänga in mig i en cell låter lättast så jag börjar nog med det, om inte de funkar får de bli Lezziter gjorde

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

Jag dog första gången men sen satte jag bara upp de som jag tyckte och sprang runt med haglebössan och lyfte upp dem för hand när de föll..

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Så gjorde jag också först men de gick inte för mig

Men nu har jag iaf kommit förbi det kapitlet
Nu vill jag veta vad Alyx snackar om på Anticitizen Zone.. Hon gapar nått om gravity gun men jag hör inte vad fan hon säger >=(

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!