Permalänk

Såg att www.styggapojken.com också har 66:an i lager

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro, Ryzen 5700X, G.skill Trident 3600, AMD 6600XT]

Permalänk
Medlem

Står den 12 aug på min 6600 från komplett fortfarande

4 dagar weeeeee

Visa signatur

P8Z68-VPro - i7-2600K - H80 - Gigabyte 670 Windforce - Force GT120 - WD Black 2Tb @ Raid 0 - Samsung 12X BD-R - HX 850 - Lancool K62 -

Permalänk
Medlem

Fick mina gosaker igår från shg
E6600 samt ASUS P5W DH Deluxe. Börjat installation först nu på grund av nattjobb....borde sova.....meeeen inte rackarns har man tid me sånt nu:D

Stepping: SL9S8 Malay

Visa signatur

Lian-Li Tu150 (fläktmoddad) w Corsair SF750 Platinum SFX / Asus Strix B550-i Itx / Ryzen 5600x @ 4.92.. Scythe Fuma 2 / Crucial Ballistix 2x16 3600@4000 / WD Black SN850 NVME + Kingston A2000 NVME / MSI Radeon RX 6800 referens / 2x120mm Noctua NF-A12x15 golv. 2x120mm Noctua NF A12x25 In och Utblås. Fläktmod tak 1x140mm Noctua NF A14 utlblås via kammare baktill. Samsung 34" c34j791 3440x1440.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ante_ante
Såg att www.styggapojken.com också har 66:an i lager

Japp, det verkar som ifall man är villig att betala 3-400kr i överpris så kan man få en direkt (utan att ha förbeställt ).

Visa signatur

Du är min fiende tills motsatsen är bevisad, och bevisbördan ligger hos dig.

Permalänk

Fick min E6400 i går och så fick sbsdata in E6600 i dag

shit jag har öppnat och fixat - så jag kan nog inte bytta upp mig då
fast e6400 tuggar på fin fint

Visa signatur

AMD 3000 64 X 800PRO 256MB

Permalänk
Medlem

Såg att min E6400 blivit framflyttad till den 10 augusti (från 12:e) hos Kompett.

Moderkortet DS4 har också blivit framflyttat från 30 september till 20 Juli (!?), nånting verkar blivit fel där, bör ju vara 20 augusti. Så om man har lite tur så dyker alla grejorna upp väldigt snart

Permalänk
Avstängd

e6400 finns på datorhandel!

Visa signatur

Fel forum!
Word

Permalänk
Hedersmedlem

Hämta ut min E6600 idag, från komplett. Har fortfarande inte fått moderkort, minne och grafikkort.

Störande att sitta med en processor som slår min nuvarande xp2000 med hästlängder och inte kunna använda den... BLÄ!

Permalänk
Medlem

WOOOT! :D:D:D

Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket
LGA775, 4MB, BOXED m/fläkt

1 st. har förväntat sänddatum 2006-08-10

Från 12:e till 10:e , hoppas jag får den på fredan , blir kul i helgen då

Permalänk

De står fortfarande 20:e på min, men dock har jag beställt en E6700, så man får glatt vänta.....

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro, Ryzen 5700X, G.skill Trident 3600, AMD 6600XT]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zhlo
WOOOT! :D:D:D

Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket
LGA775, 4MB, BOXED m/fläkt

1 st. har förväntat sänddatum 2006-08-10

Från 12:e till 10:e , hoppas jag får den på fredan , blir kul i helgen då

Japp ja fick samma besked i morse!!!!!!!!!!

Visa signatur

P8Z68-VPro - i7-2600K - H80 - Gigabyte 670 Windforce - Force GT120 - WD Black 2Tb @ Raid 0 - Samsung 12X BD-R - HX 850 - Lancool K62 -

Permalänk

20:e till 12:e för mig.

Permalänk

Alla som har fått hem eller ändrade ordrar, antar att ni beställt e6600 ?

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro, Ryzen 5700X, G.skill Trident 3600, AMD 6600XT]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ante_ante
Alla som har fått hem eller ändrade ordrar, antar att ni beställt e6600 ?

Jag har beställt en e6600 iaf

Visa signatur

P8Z68-VPro - i7-2600K - H80 - Gigabyte 670 Windforce - Force GT120 - WD Black 2Tb @ Raid 0 - Samsung 12X BD-R - HX 850 - Lancool K62 -

Permalänk
Medlem

från den 9:e tror jag det var, till den 20:e för mig (preliminärt). Surt som fan!
(6600 här oxå) Jag klättrar nästan bokstavligen på väggarna...

Grattis ni som har tur!

Visa signatur

P[a]cman äter spöken så ofta han kan.

citera mig, annars är risken överhängande att jag inte hittar tillbaka.

Permalänk
Medlem

9:e står det nu, flyttat fram ännu en dag från den 10:e. Kanske dyker upp innan helgen trots allt? Beställt E6400.

Permalänk
Medlem

Förstår inte riktigt logiken i hur de flyttar de preliminära sänddatumen.

Om man har bokat en processor en viss sändning, som flera här, så borde man väl inte plötsligt kunna bli av med den bokningen och få en från nästa sändning istället ?

Sen förstår jag inte riktigt hur jag själv kan ha 16:e Augusti som förväntat sänddatum för mitt datorpaket.
Alla komponenter finns i lager utom C2D E6600 processorn.
Där kommer tydligen en sändning de 12:e och en sändning den 20:e.
Tar det 4 dagar att sätta ihop datorn eller ?

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Komplett har skickat mitt nu. En E6600 och ASUS P5W DH. För dem som det står 9:e för borde det vara skickat....

Permalänk
Medlem

Igår stod det 10:e , idag står det att den skulle skickats 9:e , får se vad det står ikväll för de har inte skickat den än . står fortfarande bara bekräftad

Permalänk
Medlem

Samma här, men men... spelar ingen roll eftersom mitt moderkort inte dyker upp förrens den 19:e ändå, inte så mycket att göra utan det ändå.

Permalänk
Medlem

Nighteye: Jag antar att du är ute efter DS4:ans OC möjligheter. Asus P5B Deluxe har klarat 500 FSB också med det nya BIOSet och de finns nu i lager på Komplett, så ifall du inte vill vänta, köp ett sådant!

Jag kommer för övrigt att posta mina resultat med DS4:an snart... posten verkar vara slöa och jag har inte fått hem någon hämta-paket-lapp ännu, fast mitt moderkort redan är där enligt postens trackingsida.

Visa signatur

Ryzen 1700 | ASRock X370 Gaming K4 | 16 GB G.Skill Flare X | Corsair AX 750W | Noctua NH-D15 | Samsung EVO 960 | Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem

Kan inte ändra min order, betalade med kontokort, då får jag avbeställa hela ordern och sedan lägga den igen (vilket inte är så smart). Men enligt Komplett så ska DS4:an komma till dom den 19:e, så det är inte så lång tid kvar nu.

Behövs ingen AVI för att hämta ut, står det att paketet ligger hos ditt service
ställe är det bara och åka dit och ge dom kollinummret, så gör alltid jag, det funkar klockrent. Varför vänta en dag extra?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nighteye
Kan inte ändra min order, betalade med kontokort, då får jag avbeställa hela ordern och sedan lägga den igen (vilket inte är så smart). Men enligt Komplett så ska DS4:an komma till dom den 19:e, så det är inte så lång tid kvar nu.

Behövs ingen AVI för att hämta ut, står det att paketet ligger hos ditt service
ställe är det bara och åka dit och ge dom kollinummret, så gör alltid jag, det funkar klockrent. Varför vänta en dag extra?

jo, du kan ändra på dina varor. Fast du måste ringa till komplett.

Permalänk
Medlem

Det var det jag gjorde, de sa att de inte kunde ändra nånting, sådana var reglerna när man betalat med kontokort, inte deras regler utan bankens.

Skitsamma, jag väntar på DS4:an istället.

Permalänk
Medlem

Var på posten igår. De sa att om jag inte har fått ett AVI har de inte fått mitt paket. Försökte förklara för dem att det redan hade kommit enligt deras hemsida men de vägrade ens kolla mitt paket... Fick i alla fall mitt AVI idag, ska gå och hämta moderkortet snart.

Konstigt att det inte går att avbeställa när man betalt med kontokort. Jag köpte massa saker på Datorbutiken som jag sedan avbeställde/ändrade order. Det gick utan problem och jag fick mina tillbaka mina pengar efter några dagar på mitt konto. Låter konstigt att Komplett skyller på sin bank.

Visa signatur

Ryzen 1700 | ASRock X370 Gaming K4 | 16 GB G.Skill Flare X | Corsair AX 750W | Noctua NH-D15 | Samsung EVO 960 | Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem

Det går bra att avbeställa, men inte ändra eftersom beloppet redan är reserverat. I så fall måste man ändra till något som kostar exakt lika mycket.

Posten? Jag hämtar mina saker på ICA, funkar klockrent, de kollar ingenting där, knappt ens legitimation

Permalänk
Medlem

Som jag skrev lite högre upp så ändrades mitt sändatum från 12:e -> 10:e -> 9:e , processorn är fortfarande inte skickad och komplett har inte heller svarat på mitt mail angående vart min processor är.... surt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zhlo
Som jag skrev lite högre upp så ändrades mitt sändatum från 12:e -> 10:e -> 9:e , processorn är fortfarande inte skickad och komplett har inte heller svarat på mitt mail angående vart min processor är.... surt

Precis samma för mej grrrrrrr :/

Visa signatur

P8Z68-VPro - i7-2600K - H80 - Gigabyte 670 Windforce - Force GT120 - WD Black 2Tb @ Raid 0 - Samsung 12X BD-R - HX 850 - Lancool K62 -

Permalänk
Medlem

Ni måste ljuga, för jag hämtade ut mitt ASUS P5W DH och E6600 idag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-Unit
Ni måste ljuga, för jag hämtade ut mitt ASUS P5W DH och E6600 idag.

Jag har mitt ASUS P5W DH men ingen E6600 tyvärr.....

322633 Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket
LGA775, 4MB, BOXED m/fläkt

1st. har förväntat sänddatum 2006-08-10

Bekräftad 1.00 2995.00 2995.00

Så står det fortfarande på min order från Komplett.

Visa signatur

P8Z68-VPro - i7-2600K - H80 - Gigabyte 670 Windforce - Force GT120 - WD Black 2Tb @ Raid 0 - Samsung 12X BD-R - HX 850 - Lancool K62 -