Permalänk

Japp trodde så och man kan verkligen lira på Dustin ser att ordern är iväg nu så skepp å hoj

Permalänk
Hedersmedlem

Ska i morgon bitti (torsdag) ut och segla några veckor. Kom på i måndags natt (mot tisdag) att jag nog ville ha en ny kamera jag kikat på.
Kollade - jo den var i lager. Beställde. "Idag" (onsdag) på eftermiddagen hämtade jag ut det
38 timmar (eller 1 dygn och 14 timmar) efter beställningen har man kameran i handen. Gallant
Enda downside var väl att extrabatteriet kom in i lager efter jag beställt Får bli en senare beställning.

Jag köpte canon ixus 60 med 1gb minne och väska (paketet).

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

hm ni hänger inte riktigt med på priserna tycker jag
jämför en x2 4600 med er så kostar den ca 1500 mer

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, MG EV ZS 2021
Solceller: 12,1kwh Batteri på gång.

Permalänk
Dustin

Hej!

Nu ska våra priser på AMD vara ordentligt justerade...

Mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk
Medlem

Vore kanon med en funktion så man kan ändra/ta bort ordrar efter man lagt dom, uppmärksammade de när jag beställde från dustin senaste gången, beställde fel grejer, å var tvungen att skicka ett supportmejl för att få de rättat....

I övrigt en kanonsajt/butik...

Permalänk
Medlem

Hej Mikael.

Du kan säga till ansvarig för hemsida att göra en speciell ändring. Intels mobila processorer ligger i fel katalog. Core Duo är inte socker 478 utan socket 479.

Hade varit trevligt ifall du också hade kunnat få fram när Core 2 Duo Mobil släpps. Sitter och väntar på dem nu

Permalänk

Skulle vara bra om ni hade någon lite billigare firewire-låda för 3,5"-hårddiskar, annars har jag inget att klaga på. Alltid snabbt och bra

Visa signatur

Sverker G. Johansson

Permalänk
Medlem

ni kanske skulle ha lite mer semestervikarier under dessa tider?
Informationen kring Intels nya conroeprocessor och kompatibla moderkort har ju varit totalt obefintlig, och vissa dagar när man kikat på lagerstatus för moderkorten (asus P5W DH i första hand) så har dom varit i lager en dag men obekräftade dagen efter.

Visa signatur

E6600, P5W DH, 2gb 800 mhz corsair etc etc. Minhembio.com/forum

Permalänk
Medlem

Jag tycker Dustin är suveräna, beställer grejer från dom varje vecka till jobbet. Alltid snabba leveranser och perfekt support.
Tror aldrig det har varit strul eller tjafs med något, vid felleveranser eller defekta artiklar tar det högts ett par dagar så har jag fått rätt grejer.
Vi har provat många leverantörer men ingen slår Dustin i längden.

Visa signatur

Medlem #14

Permalänk
Medlem

Ni kan sluta ljuga om era priser till ex Blev jätteglad när jag såg idag att ni sålde SONY VAIO FE21M för strax över 11000kr men när jag kommer till er sida står det 14 993,75 kr. Inte så vidare bra direkt sen hoppas jag för ert eget bästa att ni gjort missar när ni tänker ta betalt 79999kr för en laptop som är sämre än den Vaio'n

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

Beställde just en X60S från Dustinhome, tog 22 timmar från att jag tryckte på "Beställ" tills att jag kunde hämta ut den, världsklass.

Med risk för att det har sagts tidigare, men jag skulle önska att inställningarna man kan göra (t.ex. visa priser inkl. moms) sparas (i cookies filen?) så att man inte varje gång behöver ställa in det.

Visa signatur

EVE-Online: MMOG defined.

Permalänk
Medlem

ni har bäst service, ta aldrig och förstör det.
ni har bra priser på vissa saker, dock inte på komponenter till datorn, skulle ni matcha komplett skulle jag aldrig handla elektronikprylar från något annat företag än dustinhome.

Visa signatur

E6600, P5W DH, 2gb 800 mhz corsair etc etc. Minhembio.com/forum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JenzA
Ljuga om priserna? Du såg nog priset utan moms.

Utan moms: 11995:- med moms: 14993,75 kr.
Du väljer ju själv om du vill se med eller utan moms.

Man kan välja att se utan moms i deras egna produkt katalog som jag fick i brevlådan imorse? NEJ!

Det står ingenstans (iallafall så vitt jag kan se) att priserna är utan moms, Det verkar väldigt suspekt att skicka ut en sån katalog sen bara skriva priser utan moms.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JenzA
Nu skrev du ju inte att det var i en katalog du hade sett priserna
Vilken katalog var det? Dustin (För företag utan moms) eller Dustin Home (för privatpersoner, med moms)?,

Jag tippar på att det är katalogen för privatpersoner då jag inte har något företag här.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JenzA
Så du kritiserar priser fast du inte vet vart du har läst det? låter logiskt.

Jag har läst det hemma din idiot men jag antar att du inte förstår det då jag säger att jag inte har ett företag här där jag läst den Nåja det stod faktist i liten text att det var utan moms, Inte så snällt av företaget dom lurar nog många kunder på det sättet. Nåja, Jag vill gärna veta varför 3 st laptops kostar 79999 dock

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JenzA
Idiot? hur är det själv egentligen som inte har koll på vad du läser för katalog?

Jag har inget företag, men jag får båda katalogerna hem i lådan.

Jaja, anmälde ditt påstående om att jag är en idiot, får se vad forumadmins gör åt det.

Orka?
Du fick rätt jag var trött och läste inte det finstilta i katalogen men du tänker inte ge dig där?

Dustin har bra service annars kan jag säga

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rezuth
Orka?
Du fick rätt jag var trött och läste inte det finstilta i katalogen men du tänker inte ge dig där?

Dustin har bra service annars kan jag säga

Vadå ge sig där?

Ska du sitta och kalla honom idiot för att DU läst fel?
Skärp dig...

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bogg
Vadå ge sig där?

Ska du sitta och kalla honom idiot för att DU läst fel?
Skärp dig...

Nej då, Kallade han idiot för att han missförstod mig och jag blev irreterad

Ber om ursäkt för mitt beteende, Har haft en jobbig vecka.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Hedersmedlem

Skulle webdesignern kunna öka radmellanrummet i kategorilistningen till vänster på hemsidan. Bara några pixlar. Det känns lite för kompakt och lite svårt att hitta rätt ställe med ögat direkt när ingen del är expanderad (fast man vet vad det heter).

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Hedersmedlem

JenzA och rezuth sluta upp med förolämpningarna och offtopic chatt.
Chatt kan ni ta via IRC, PM, MSN, o liknande.
Offtopic gäller dig med bogg.

Återgå till huvudämnet.
Om ni fortsätter skriva massa trams, så kommer jag vidta åtgärder. Det gäller ALLA.

Permalänk
Dustin

Hej!

Cascades: inställningen du gör på ditt konto (t ex ex eller ink moms) skall sparas, kanske krånglar med vissa webbläsare?

Vad gäller priser, katalogen har två delar, en för företag och en för konsumenter. I företagsdelen presenteras priser ex moms, i homedelen ink moms.

Ledsen att det blir lite glest mellan svaren, jag är ledig

Mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk
Medlem

Hallå! Jag har köpt av er ett antal gånger, och det har gått jättebra! Har haft mailkontakt med supporten ang. garantiärenden tre gånger också, och det har fungerat perfekt. Har fått svar snabbt och kännt mig bra bemött.

Leveranserna har varit väldigt bra! Har fått grejerna på under 48 timmar varje gång. Snabbare kan det väll knappt gå..

En sak som vore fint skulle va om hemleverans va möjligt. Fick en vara levererad till dörren idag av ett annat företag och tyckte de va väldigt smidigt.

En annan liten grej som skulle underlätta, för iaf mig, vore om man kunde bestämma både eget inloggningsnamn och lösenord efter att man blivigt medlem..

Men hur som hellst så är jag skitnöjd. Har rekomenderat er till många kompisar när de beställt saker på internet och dom har också tyckt att det fungerar bra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MikaelC
Hej!

Cascades: inställningen du gör på ditt konto (t ex ex eller ink moms) skall sparas, kanske krånglar med vissa webbläsare?

Vad gäller priser, katalogen har två delar, en för företag och en för konsumenter. I företagsdelen presenteras priser ex moms, i homedelen ink moms.

Ledsen att det blir lite glest mellan svaren, jag är ledig

Mvh
Mikael Carinci

Vad är det för super bärbardator ni säljer för 79999kr i er katalog? Måste vara helt fantastisk

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

Hej!

När tar ni in den nya Microsoft Intellimouse Explorer 3.0?

Tror det är fler än jag som undrar!

MVH

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

hej!
jag undrar om det är jag som missat inställningen toalt, men jag söker en "sms avisering"... vet att vissa affärer har det. dvs jag får ett SMS när mina varor kommit till mitt utlämningsställe och slipper på så sätt vänta en dag extra på avi:n

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BasseBaba
hej!
jag undrar om det är jag som missat inställningen toalt, men jag söker en "sms avisering"... vet att vissa affärer har det. dvs jag får ett SMS när mina varor kommit till mitt utlämningsställe och slipper på så sätt vänta en dag extra på avi:n

Du kan alltid spåra paketet m.h.a. dess kolli-id på www.posten.se.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanel
Du kan alltid spåra paketet m.h.a. dess kolli-id på www.posten.se.

ah jo det är sant.. problemet är bara att id*oterna som jobbar i affären jag har som utlämningställe oftast vägrar att lämna ut mitt paket när jag bara kommer med kolli-id.
antingen kräver dom att jag ska ha avin, eller så säger dom att "vi vet inte hur man gör utan avin"

vilket gör att jag snällt får gå hem och vänta en dag extra i onödan på avin.. när paketet redan ligger på hyllan.

Permalänk
Dustin

Hej!

rezuth: Ingen aning, har inte sett katalogen ännu (ej på jobbet..) men för det priset måste det vara nåt extra

KniFF: Beräknas komma i slutet av september!

BasseBaba: Vi har inte SMS-avisering (än) tyvärr, det kommer förmodligen igång i samband med lite andra tjänster vi håller på med hos posten.

Mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk
Medlem

Jag har bara positiva reaktioner på Dustin, har inte haft ett problem. Bra support snabba leveranser, ja allt man kan begära.

Hur snabbt brukar returer gå? Alltså hur lång tid tar det ungefär innan jag har ett nytt kort hemma (om nu de gammla är trasigt.) har nämligen ett moderkort som är trasigt som ja ska skicka tillbax för koll.

Visa signatur

Stationär 1: Cooler Master Cosmos 1000,IntelCore Quad Q6600@2,40ghz,Raptor 74Gb, Win7 64bit, Gigabyte Ga-Ep Ds4, Ati Radeon HD 4870.

Stationär 2: Fractal Design Define XL, Intel Core I7 2600K@3.40GHZ, Intel 320 Series 80GB SSD,Noctua NH-U12P Win7 64bit, ASUS P8Z68-V PRO/GEN3, Asus Hd 6870.

Permalänk
Medlem

Jag tycker det fungerar bra med reklamationer, hade ett moderkort som strulade. Fick ett nytt på garantin fast det krånglade det också, men skickade tillbaka det och fick pengarna tillbaka. Inga som helst problem alls.

Det är också trevligt att det går snabbt att få hem grejerna också.

Visa signatur

flippy @ Quakenet