Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Datorbutiken.com får in nya C2D den 22/8. Dom verkar också vara billigast av dom butiker jag tittat på (dock ganska marginella skillnader mot Komplett.se).

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG B650E-F | Deepcool LT720 | Gainward Phantom RTX 4090 | 64 GB G.Skill Trident Z5 Neo RGB DDR5-6000 | WD Black SN850X | Lian Li Lancool 216 | Corsair RM1000x SHIFT | LG Oled LX3 (Flex) 42" | Roccat Kone Pro Air | Logitech G915 TKL Brown | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

Nu står det 100+ på E6400 hos Komplett, verkar lovande.

Permalänk

shg.biz har nämts ett flertal gånger ja :D, jag vela bara säga att jag beställde av dom natten till idag. Och nu vid lucnh fick jag mail att den var packad och skickad till mig. Så för dom som ej har koll, shg är snabba och seriösa.

Jag önskar er alla lycka till med att få eran C2D, hoppas den här soppan snart löser sig

Hojj

Visa signatur

C2D E6600 @ 3.0ghz + HYPER TX 2 - Sapphire 4850 512 mb- Corsair 5 gig pc6400CL5 Valueram - P5W DH Deluxe = 11224 3DMarks 06

Permalänk
Medlem

Harregud, undrar om man kommer att få sina leksaker från Komplett innan jul.

Har beställt ett helt paket och som ngn skrev tidigare i tråden så var ursprungsdatumet den 23/8. Detta ändrades till den 16/8 och jisses va nöjd jag blev. Idag kom mailet som förklarade för mig att jag inte kan förvänta mig ngt hårt paket från Komplett före den 31/8. Sorgligt det här. (Kategorin är ju givetvis DAGENS I-LANDSPROBLEM haha)

O så loggar man in här o får reda på att det numera står 1/10 på 6600an. Blir ett samtal till Komplett imorrn. Vore ju trevligt om man fick den innan jul.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ApoXle
Harregud, undrar om man kommer att få sina leksaker från Komplett innan jul.

Har beställt ett helt paket och som ngn skrev tidigare i tråden så var ursprungsdatumet den 23/8. Detta ändrades till den 16/8 och jisses va nöjd jag blev. Idag kom mailet som förklarade för mig att jag inte kan förvänta mig ngt hårt paket från Komplett före den 31/8. Sorgligt det här. (Kategorin är ju givetvis DAGENS I-LANDSPROBLEM haha)

O så loggar man in här o får reda på att det numera står 1/10 på 6600an. Blir ett samtal till Komplett imorrn. Vore ju trevligt om man fick den innan jul.

Skriv här vad de svarar.. Jag väntar också =\

Har fått typ 5-6 mail om ändringar =/

Minnena ligger på posten och nätagget kommer imorgon.
Resten finns i lager på komplett men kan inte skickas p.g.a. processorn

Visa signatur

[ Fractal Design R4 ][ Enermax modu87+ 700W ][ Azrock z77 pro4 ][ Intel i5-3570k@3,4ghz ][ 8Gb DDR3][ HD7950 ][ sIntel SSD 120gb ][ Scythe Ninja ][ Zalman vf900-cu ][ BenQ XL2410T ]
Var god och citera mig om ni vill ha svar

Permalänk
Medlem

Alltså..
Har Komplett absolut noll koll på sina beställningar ?

Om de har beställt in säg 300 stycken ex av en viss vara och 250 av dem är bokade. Då hamnar väl nästa beställare på plats 251 i kön. Hur kan då denne undgå att få ett exemplar ?

Flyttas folks tidigare bokningar avsiktligt neråt i prioriteringsordning om det kommer nya "finare" beställare ?
Har svårt att förklara det på något annat sätt.
Att hantera beställningar och ordna dem i ordning efter beställningsdatum måste väl ändå vara det första och bland det enklast ett dylikt företag måste ha koll på ?

Om mitt redan två veckor uppskjutna förväntat sänddatum skjuts upp en månad till (som det ser ut på infon om E6600) så blir jag riktigt sur.
Sista gången jag beställer något från Komplett isåfall.

Självfallet kan man ha förståelse för att efterfrågan på de nya processorerna är enorm, men då ska de inte ljuga i sina besked om förväntat sänddatum och påstå att allt ska komma mycket tidigare än det gör.
Det är ett ohederligt sätt att försäkra sig om att folk beställer hos just dem fast de inte kan leverera varorna.

Under fördröjningen hinner ju också resterande delar av datorn gå ner i pris.
Som sagt, får jag ett mail imorgon där det står att min beställning är fördröjd till att i bästa fall komma in den 1:a oktober, så avbeställer jag ordern och bojkottar Komplett på livstid.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Glöm inte heller bort att lagersaldot som de anger för varje produkt är från centrallagret och delas därför av Norge, Finland osv. Det blir många personer som skall slåss om en produkt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JesperT
Alltså..
Har Komplett absolut noll koll på sina beställningar ?

Om de har beställt in säg 300 stycken ex av en viss vara och 250 av dem är bokade. Då hamnar väl nästa beställare på plats 251 i kön. Hur kan då denne undgå att få ett exemplar ?

Flyttas folks tidigare bokningar avsiktligt neråt i prioriteringsordning om det kommer nya "finare" beställare ?
Har svårt att förklara det på något annat sätt.
Att hantera beställningar och ordna dem i ordning efter beställningsdatum måste väl ändå vara det första och bland det enklast ett dylikt företag måste ha koll på ?

Om mitt redan två veckor uppskjutna förväntat sänddatum skjuts upp en månad till (som det ser ut på infon om E6600) så blir jag riktigt sur.
Sista gången jag beställer något från Komplett isåfall.

Självfallet kan man ha förståelse för att efterfrågan på de nya processorerna är enorm, men då ska de inte ljuga i sina besked om förväntat sänddatum och påstå att allt ska komma mycket tidigare än det gör.
Det är ett ohederligt sätt att försäkra sig om att folk beställer hos just dem fast de inte kan leverera varorna.

Under fördröjningen hinner ju också resterande delar av datorn gå ner i pris.
Som sagt, får jag ett mail imorgon där det står att min beställning är fördröjd till att i bästa fall komma in den 1:a oktober, så avbeställer jag ordern och bojkottar Komplett på livstid.

Har väl inte så mycket med Komplett att göra, de e ju inte så att de köper dom direkt från Intel, de är väl några få typ 3-4 stora distributörer i norden/europa som de flesta återförsäljare köper ifrån, om sen distributörerna får slut eller ändrad leveransmängd och leveransdatum från Intel pga flaskhalsar i produktionen eller att Dell/HP m.m. har förtur eller va de nu är, så är de ju inte mycket Komplett kan göra åt det. Trots allt, Komplett vill ju sälja så många processorer som möjligt. Men visst, jag håller med dig de är ju j*vligt surt att vänta och få falska förhoppningar hela tiden.

Visa signatur

// AMD Ryzen5 5600X | Noctua NH-D14 | ASUS X570-E GAMING | Corsair LPX 3600 Mhz 2x16GB CL18 | Asus TUF RTX3800 | SSDs Samsung 980Pro 1TB + 860 1TB + 850 500GB + 830 256GB| WD 2TB | Corsair AX 760W | NZXT S340| Front: 2x Corsair ML 120| Rear: Scythe Gentle Typhoon | LG 32GP850 //

Permalänk

Fått min E6700 flyttad från den 12 till den 29 aug, beställde den 14 juli. Komplett har nog fått ett leveransdatum av sina distributörer och sedan använt det så vi alla skulle känna oss glada tills den dagen kom som de visste skulle komma då de inte hade några processorer vid angivet leveransdatum, massa med kul N O T...

Komplett har funkat bra för mig förut men nu är det nog dags att visa vilka nöjda kunder de har bland sveriges dataentusiaster genom att skicka dem ett mail med en länk till denna tråd:)...

Visa signatur

[P5B Deluxe/wifi] [E6600@2.9Ghz] [Sapphire X1950XTX] [Corsair XMS2 6400C4 2GB] [WD Raptor 150GB SATA] [Hiper 580W] [Coolermaster Prateorian 732] [Zalman reserator 1 plus med WB4 block] [X-FI Fatality] [mCubed BigNG]

Permalänk

Trött på att vänta ringde jag till komplett och frågade vilka delar som dom kunde skicka till mig idag. Fick svaret att allt kunde skickas förutom processorn som kom in den 29:e Augusti. Jag bad honom ta bort processorn från beställningen och skicka resten omgående. Sen gick jag in på shg.biz och beställde hem en E6600 bulk (ska ändå ha annan kylning).

Komplett skickar delarna idag (fredag). Likaså shg.biz.

Jag beställde den 31:a Juli och hade som så många andra den 12/8 och 20/8 som sänddatum.

Permalänk

Tycker det är konstigt att Komplett; en av sveriges största nätbutiker för datorhårdvara och tillbehör, om inte största?, skjuter fram och bak leveransdatumet så mycket hela tiden medan de flesta resterande butiker har ett datum hela tiden, Och får in dem...(?)
Hur många leveranser har Komplett haft, 1? eller har de haft 2 nu? Dethär "06-10-01", är det en Ny leverans (alltså 3e, 2a har redan bokats upp) eller är det framskjutet datum för deras 2a leverans? (nu är det om E6600 jag talar om)

Jag fick igår morses ett mail som sade:
--------
Följande varor har ändrade förväntade leveransdatum:
...
1,00 ST 322633 Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket
Förväntat på lager 2006.08.29
LGA775, 4MB, BOXED m/fläkt (Ändrat
från: 2006.08.20)
...
---------

När igår ändrades det på produktinfon till Preliminärt 06-10-01?

Det verkar som de skickar ut varje mail för leveransändrningar vid ~5:50-tiden (morgon) så får väl se när jag vaknar sen om det ändrats till 06-10-01 i min bokning eller ej...
Har det ändrats i min bokning till Oktober också så avbokar jag antagligen, finns flertal butiker som har preliminära leveranser mycket tidigare än komplett har...

Ska gå och lägga mig nu med hopp om att kunna se senare idag att
det fortfarande står "1 st. har förväntat sänddatum 2006-08-29" på kontosidan på komplett (eller ännu tidigare ) istället för 06-10-01...

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

Ok, jag fick ett av de numera vanliga mailen från Komplett, angående ändrad sändningstid i morse.
Jaha, det var det tänkte jag, innan jag läste det. Nu får man försöka få tillbaka pengarna och beställa från någon annan.

Men så öppnar jag och läser att datumet istället är tidigarelagt till 2006-08-23 ??!!
Ursäkta om jag inte tror på detta....

Sist fick jag också besked om att allt skulle komma en vecka tidigare än det sagts, bara för att sedan ändras två veckor framåt...
Är det samma sak igen ?
En preliminär tidigareläggning, som sen ändras till en tid långt i i Oktober ?

Jag får onekligen misstanken att detta är något som används för att lugna väntande kunder, så att de inte ringer och klagar förrän det preliminära datumet inträffat...

Jag accepterar gärna en viss väntetid, det är inte det. Men isåfall ska jag själv ha valt att vänta en angiven tid när jag gjorde mitt köp.
Att hålla på flytta de angivna sändtiderna hela tiden känns inte riktigt seriöst..

Min preliminära sändtid, 2006-08-23 var den tid jag accepterade när jag köpte datorn (vilket råkar vara samma tid som jag återfått idag). Om de håller den har de varit pålitliga och jag kommer inte ha någon anledning att klaga.

Men det hade varit bättre att ha fått ha kvar den hela tiden och inte behöva hetsa upp sig över en massa ändringar. Framför allt så drabbar det ju dem själva i form av en massa irriterade kunder som ringer till dem.

Ok, blir allt skickat det nuvarade sänddatumet så är jag nöjd.
Kommer det ett brev den 23:e som förklarar att det dröjer till i Oktober, så är det definitivt sista gången jag handlar där.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Jag älskar komplett, det är utan tvekan den bästa nätbutiken för hårdvara, punkt SLUT. Men jag kommer aldrig att beställa något därifrån igen som de inte har i lager redo att skickas direkt, den saken är säker.

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk

Nu har det ändrat min e6700 till den 1 oktober, avbeställde processorn direkt när jag fick veta det, så alla mina andra delar kan skickas som finns i lager. Beställer en e6600 istället och klockar upp den och sparar några kronor. Det är snudd på kriminellt att skjuta upp leveransen till den 1 oktober.

Men som sagt, komplett är annars en pålitlig butik.

Men men man överlever:)...

Visa signatur

[P5B Deluxe/wifi] [E6600@2.9Ghz] [Sapphire X1950XTX] [Corsair XMS2 6400C4 2GB] [WD Raptor 150GB SATA] [Hiper 580W] [Coolermaster Prateorian 732] [Zalman reserator 1 plus med WB4 block] [X-FI Fatality] [mCubed BigNG]

Permalänk

WTF.
Fick imorse brev om Orderändring:
" 1,00 ST 322633 Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket
Förväntat på lager 2006.10.01
LGA775, 4MB, BOXED m/fläkt (Ändrat
från: 2006.08.29)"

Jag beställde när det preliminära var 20:e aug med 34x st. kvar! hur kommer det sig då att jag får vänta till oktober? eller är det hela leveransen som har förskjutits framåt och inte är en ny då?

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

Kolla runt på andra butiker då små nissar, jag beställde ifrån JME i onsdags, idag har jag min E6600, avbeställde på komplett när jag såg att det stod 20/8.

Kolla runt på Pricerunner eller manuellt, för pricerunner har en spalt för lagerstatus.

Visa signatur

Asus P5W DH Deluxe | Conroe E6600 | 2GB Corsair PC6400 CL5 | XFX 7900GT 470M | Cooltek CT600 | 250GB+2x400GB Samsung SATA | Samsung SATA DVD Brännare |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HubeRt
Kolla runt på andra butiker då små nissar, jag beställde ifrån JME i onsdags, idag har jag min E6600, avbeställde på komplett när jag såg att det stod 20/8.

Kolla runt på Pricerunner eller manuellt, för pricerunner har en spalt för lagerstatus.

huh, har väl stått "Beställd" på lagerstatusen på JME hela veckan? Har de dem på lager iaf eller hur har du kunnat få därifrån du beställde därifrån nu i onsdags..?

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

Pratade just med shg.biz de har fortfarande E6600 bulk på lager så kan va värt att kolla in dem om man inte orkar vänta till oktober.

Visa signatur

Intel E6600 | Gigabyte DS-4 | Sapphire Radeon HD 4870 | 4096 MB Corsair Value S. PC4200 | 2*320GB Barracuda Sata HDD i Raid0 | Aerocool ExtremeEngine 3T Chassi | BBB 100/10

Permalänk
Medlem

appoc2013: Jag kollade på pricerunner efter butiker som hade den på lager, JME hade det, så jag chansade och beställde. Igår så stod det "skickad" då vart jag överlycklig Har den om någon timme, tanterna på ICA är sega på att packa upp alla paket som har kommit.

Visa signatur

Asus P5W DH Deluxe | Conroe E6600 | 2GB Corsair PC6400 CL5 | XFX 7900GT 470M | Cooltek CT600 | 250GB+2x400GB Samsung SATA | Samsung SATA DVD Brännare |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HubeRt
appoc2013: Jag kollade på pricerunner efter butiker som hade den på lager, JME hade det, så jag chansade och beställde. Igår så stod det "skickad" då vart jag överlycklig Har den om någon timme, tanterna på ICA är sega på att packa upp alla paket som har kommit.

huh, har kollat Pricerunner, Prisjakt, samt massa butiker manuellt varje dag denna vecka och har bara sett på shg.biz, som bara haft bulk...

Det stod alltså inte "Beställd" på JMEs sida då du beställde?

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av appoc2013
huh, har kollat Pricerunner, Prisjakt, samt massa butiker manuellt varje dag denna vecka och har bara sett på shg.biz, som bara haft bulk...

Det stod alltså inte "Beställd" på JMEs sida då du beställde?

Glöm inte www.buggy.nu som nästan glömts bort på senaste åren. Bara nätbutiker, inget tjafs, ingen reklam.

Visa signatur

// AMD Ryzen5 5600X | Noctua NH-D14 | ASUS X570-E GAMING | Corsair LPX 3600 Mhz 2x16GB CL18 | Asus TUF RTX3800 | SSDs Samsung 980Pro 1TB + 860 1TB + 850 500GB + 830 256GB| WD 2TB | Corsair AX 760W | NZXT S340| Front: 2x Corsair ML 120| Rear: Scythe Gentle Typhoon | LG 32GP850 //

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Acer99
Pratade just med shg.biz de har fortfarande E6600 bulk på lager så kan va värt att kolla in dem om man inte orkar vänta till oktober.

Tack så mycket för tipset, tror jag lyckades knipa en! Har ändå inskaffat en xp-90 kylare så det blir ju perfekt. Bara att ringa o avboka så man inte får en till den 1 okt...

Visa signatur

Silverstone SG01 Evo | Core2Duo E6600 | Asus P5E-VM HDMI + DVI ADD2 + SPDIF bracket | Cooltek 600W | CORSAIR 4x1 GB DDR2 PC6400 XMS2 | Spinnpoint 400GB | Maxtor 250GB SATA | Imon VFD | HP L1925 | Projj Hittachi PJ-TX100 | Onkyo TX-SR 605
Galleri: http://www.minhembio.com/Andy72/73942/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av appoc2013
huh, har kollat Pricerunner, Prisjakt, samt massa butiker manuellt varje dag denna vecka och har bara sett på shg.biz, som bara haft bulk...

Det stod alltså inte "Beställd" på JMEs sida då du beställde?

Det fanns några få i lager igår. Jag har också fått min skickad.

Permalänk
Medlem

Fick idag det tredje mailet på mindre än en vecka där datumet för mitt system ändrades till den 4/10 (23/8 -> 16/8 -> 31/8 -> 4/10).

Har just varit i kontakt med komplett och för att summera det hela så vet de helt enkelt inte. Killen jag talade med vågade sig på en kvalifierad gissning och sa att chanserna nog var 50/50 att jag skulle få datorn omgående.

På frågan hur detta kunde stämma samman med de ständigt fram flyttade datumena fick jag höra en massa tekniskt mumbojumbo som jag helt ärligt inte förstod.

Oklart verkar vara hur kösystemet fungerar. Man ska ha en plats i kön som är relaterad till när man lade beställningen och den ska i princip gälla oavsett vad som händer men samtidigt fick jag inget riktigt svar på varför man då flyttas fram och tillbaka mellan olika datum.

Samtalet avslutades med att han försökte sälja mig en 6400 istället, för de fanns tydligen i lager. Vi får väl se vad som händer.

Permalänk
Medlem

Vågar man beställa en från Datorbutiken.com? Står att de ska vara inne den 23/8, eller lär det bli samma krångel som hos komplett?

Permalänk
Medlem

Datorbutiken har ju valt att ha utbildning idag så det går ju inte att kontakta dom heller...

EDIT: sgh.biz hade ca 40st E6600 BULK i lager för 5 minuter sedan, minus den som jag beställde

Visa signatur

ASUS Sabertooth Z87, Intel Core i7-4770K, Corsair Vengeance LP DDR3 2x8GB, EVGA GeForce GTX 980, Samsung 850 evo 500gb ssd, Fractal Design Define R4, Corsair HX 1000W, Dell u3011 30" 2560x1600, fråga gärna om du undrar om något i min profil, hjälper gärna till om jag kan...
Hjultomtenz i BF4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Balbuto
Datorbutiken har ju valt att ha utbildning idag så det går ju inte att kontakta dom heller...

EDIT: sgh.biz hade ca 40st E6600 BULK i lager för 5 minuter sedan, minus den som jag beställde

Och så höjde de också precis priset ifrån 3085:- till 3326:-

Visa signatur

[Asus P5B Dlx 430Mhz FSB] :: [Core 2 Duo E6400 2130@3440Mhz / Big Typhoon] :: [G-Skill PC6400 HZ DDR2 2GB 4-4-4-12] :: [X1900XT 680/800] :: 30" Dell 3007WFP

Permalänk

Ringde precis JMEdata för att kolla om de hade E6600 på lager.
De hade INTE den på lager. De sade att det datumet de fått från leverantören har redan vart och nästa datum är 30:e men de vet inte om de verkligen får in den då heller...

Ang. SGH.biz, ska man slå till på bulk? eller finns den Boxed i lager nånstans?

Nån sade att Box = inkl. kartong, manual och kylare.
Hur skickas Bulk då, då nån sade att den är i en påse så känns det ju lite osäkert, de packar väl den iaf så den håller transporten? ^^

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av appoc2013
Ringde precis JMEdata för att kolla om de hade E6600 på lager.
De hade INTE den på lager. De sade att det datumet de fått från leverantören har redan vart och nästa datum är 30:e men de vet inte om de verkligen får in den då heller...

Ang. SGH.biz, ska man slå till på bulk? eller finns den Boxed i lager nånstans?

Nån sade att Box = inkl. kartong, manual och kylare.
Hur skickas Bulk då, då nån sade att den är i en påse så känns det ju lite osäkert, de packar väl den iaf så den håller transporten? ^^

De packar den det e klart.

Står att de håller på att paketera min e6600 på shg.biz!!!!!!!!!!!!
Förhoppningsvis har man alla delar till på fredag nästa vecka

Visa signatur

Intel E6600 | Gigabyte DS-4 | Sapphire Radeon HD 4870 | 4096 MB Corsair Value S. PC4200 | 2*320GB Barracuda Sata HDD i Raid0 | Aerocool ExtremeEngine 3T Chassi | BBB 100/10

Permalänk
Medlem

Apoxle, när beställde du din processor ? Jag beställde den 29:e Juli.
Mitt ändrat sändatumschema är nästan idenstiskt med ditt, nämligen
23/8 -> 16/8 -> 31/8 -> 23/8

Förstår inte hur mitt senaste sänddatum plötsligt kan bli tidigarelagt, medans alla andras blir uppskjutna till oktober ?
Den 23:e kommer väl ett mail om att också min dator kommer först i oktober..

Att skjuta upp en leverans över en månad är hursomhelst inte acceptabelt.
Instämmer med andra härinne om att det är sista gången jag beställer något från Komplett som de inte har i lager.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.