Permalänk

warcraft 3 på mac.

För några veckor sen köpte jag en macbook. Och nu vill jag instalera warcraft 3 på den. och nu är det så att min kompis har en äkta warcraft 3 skiva som jag hade tänk att använda men han behöver skivan så jag behöver ett sätt så att jag inte behöver använda skivan.
Har ni några förslag så är jag tacksam.
/ peder

Permalänk
Medlem

Re: warcraft 3 på mac.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av pederslettengren
För några veckor sen köpte jag en macbook. Och nu vill jag instalera warcraft 3 på den. och nu är det så att min kompis har en äkta warcraft 3 skiva som jag hade tänk att använda men han behöver skivan så jag behöver ett sätt så att jag inte behöver använda skivan.
Har ni några förslag så är jag tacksam.
/ peder

För att slippa att använda hans skiva så föreslår jag att du köpa en egen. Brukar underlätta om båda vill spela samtidigt.

Permalänk
Medlem

Warcraft

Håller med bättre att köpa det och så funkar det ju att spela online brukar ju bli problem med det annars och det är ju det som är roligt.

Permalänk

Men det måste finnas ett annat sätt man kan göra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pederslettengren
Men det måste finnas ett annat sätt man kan göra.

Hm okej. Vad skulle det vara?
Kom på ett, du köper hans skiva och han köper en ny. Fast det är ju lite dumt, men men.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pederslettengren
Men det måste finnas ett annat sätt man kan göra.

Det finns andra sätt. Men om du inte själv äger spelet är dom sätten olagliga.

Att köpa en egen skiva är bättre. Dom kostar ju inte speciellt mycket nu. 99 kr för vanliga och 99 kr för expansionet på Webhallen.com

Permalänk
Medlem

Kan vara en ide att läsa igenom reglerna för forumet innan man gör sådana förfrågningar kanske?

Visa signatur

/
Life is like a DDR-ram chip
you never know what your going to get