Strömsnåla Merom i januari

Permalänk
Melding Plague

Strömsnåla Merom i januari

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Perfekt till HTPC och surfdatorer, i say!

Visa signatur

Silvertejp, silvertejp!

Permalänk
Medlem

Detta är nice, 11W är värt iaf för HTPC
(vem behöver 2GHZ c2d till å kolla på film?)

hoppas på bra pris bara

Visa signatur

MSi GT780R
MacBook Air 13.3" Mid 12
Nexus 4

Permalänk
Medlem

Detta lär ju bli den ultimata HTPC / Surfdator / Servern....

jag tar två tack!.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

inte kul med h-d material på 1,06 GHz. dessutom kommer dom nog inte att säljas till privatpersoner...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arnearne
inte kul med h-d material på 1,06 GHz. dessutom kommer dom nog inte att säljas till privatpersoner...

Privatpersoner kommer inte ha någon större användning av dessa ULV-processorer, för att de (om man ska gå på hur det tidigare varit) kommer som BGA, och inte PGA/LGA. Det innebär att de är lödda på moderkortet och alltså inte går att köpa löst för slutkunden. LV brukar gå att få tag på, men det är sällan spciellt enkelt då de har en tendens att vara exklusiva för OEM-marknaden.

Visa signatur

Min dator äger mig. True story.

Permalänk
Medlem

Kan man inte bara köpa en E6300 och klocka ned systembussen till 667Mhz. Det borde också ge en sval processor.

Permalänk

lite dyrare kanske?

Permalänk
Medlem

Något att göra procentuella överklockningar med?