Permalänk
Medlem

Termometersensorer

Tjenare. Ida kom min nya burk (hempc ) å imorrn börjar flytten till "mitt" chassi. Va ja e nyfiken på e om d finns några speciella platser för termometersensorerna på X1900XT å isf var. Moderkortet har ja inte hunnit kolla va d e för modell än men å andra sidan e d lättare å veta var denna plats bör finnas. Tänkte oxå att alla som använder termometrar själva kanske kan skriva här var ni sätter dom på era komponenter, så man får en liten "guide" till sensorplacering?

Permalänk
Medlem

Apply directly to the forehead, Apply directly to the foreh.. eller.. ööh.. gpu/cpu? Mina termometrar sitter precis vid cpu och precis vid gpu. Fungerar finfint

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

Bild kanske? Lättare å fatta då...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JockeTC
Apply directly to the forehead, Apply directly to the foreh.. eller.. ööh.. gpu/cpu?

haha! kul på den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrPasty
Bild kanske? Lättare å fatta då...

Jasså? Ok då, du får en bild:

OBS! Jag är inte ansvarig för några möjliga skador som kan uppstå

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk

LoL?

Visa signatur

| Ryzen 5900X | 32GB DDR4-3200 | Asus RTX3080 OC | Samsung M2 1TB | 750W 80+Platinum

Permalänk

MrPasty verkar bli riktigt ägd som man brukar säga på riktigt cs-slang. Jag satte mina termometershit längstner på kylarflänsen. vet att det blir några grader fel, whatever. dem är bortplockade för länge sen.

Visa signatur

TRöTT På iNGET TRöTT På ALLT

Permalänk
Medlem

sätt dem på sidan av ihs:en

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem

där har ni orginalet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaWoo
http://www.awfulcommercials.com/stills/headon01.jpg

där har ni orginalet

Världens jobbigaste reklam, om jag får säga't själv

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB