Zune kommer inte till Europa förrän nästa år?

Permalänk
Melding Plague

Zune kommer inte till Europa förrän nästa år?

Microsofts nya mp3-spelarsatsning Zune kommer att börja säljas den 17 november i USA. I Europa får vi dock vänta längre än så, tidigast i slutet av nästa år kan man köpa Zune här om man får tro en rapport.

Läs nyheten: Zune kommer inte till Europa förrän nästa år?

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Dumt, mycket dumt.

Permalänk
Medlem

åh, verkar som fler fått upp ögonen för Sonys modell. synd, de skulle ju ha lanserats på samma dag annars..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Hedersmedlem

Vem bryr sig? Låt USA testa skräpet åt oss bara.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Inaktiv

WTF?! som tidigast 1 år senare än releasen i usa jag menar då har generation 2 kommit till usa redan?!!!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nuukeer
WTF?! som tidigast 1 år senare än releasen i usa jag menar då har generation 2 kommit till usa redan?!!!

Om det skall komma en generation 2 innom ett år kan man fråga sig vad för skräp generation 1 är?

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Ingen större förlust direkt

Permalänk
Medlem

Vem vill ha den???

Finns långt mycket bättre mp3-spelare på marknaden som inte lägger in drm på dina låtar också...

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Om det skall komma en generation 2 innom ett år kan man fråga sig vad för skräp generation 1 är?

Apple släpper nya generationer ~ 1 gång / år. iPod är väl inte skräp?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Apple släpper nya generationer ~ 1 gång / år. iPod är väl inte skräp?

Det var den i början och vissa modeller kom ut innan kvaliten testades ordentligt som med nano modellen som var buggig och repades alldeles för lätt.

Sedan talar vi om Microsoft som tagit buggar till en helt egen unik nivå!.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Apple släpper nya generationer ~ 1 gång / år. iPod är väl inte skräp?

jämfört med nyaste känns generationen efter alltid som skräp oavsett hur kul man tyckte de föregående var.. (det är hela tanken)

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Geeks
SweClockers

Negera följande mening: Jag har alltid önskat mig en brun mp3-spelare.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Ej förvånad. Nu skadar det inte oss på denna halva av planeten. Det är bättre att folket som älskar att stämma skiten ur jätteföretag får avgöra om grunkan är värd pengar.

Permalänk
Medlem

Ibland känner man sig mobbad i europa.

Tur att jag ändå inte vill ha någon.
Kör med min SE W800i och min PSP

Permalänk
Medlem

alltså, amerikanska marknaden är ipodens absolut starkaste marknad, vill man ha in en fot på marknaden, så borde det vara smartare lansera den på en marknad där ett annat märke inte är så dominant.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Avstängd

Innan den når hit så har folk slutat lyssna på mp3spelare, utan använder sina telefoner som mediaspelare...
Dessutom så slipper vi med alla barnsjukdomar å sånt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yeahman
Innan den når hit så har folk slutat lyssna på mp3spelare, utan använder sina telefoner som mediaspelare...
Dessutom så slipper vi med alla barnsjukdomar å sånt

Mobiler med Mp3 kom bara något år efter Mp3 spelarna. Du får det låta som att Mp3 i mobilen kom för någon dag sedan. Nej, mp3 i mobil vill vi inte ha förns det finns vettig batteritid, enkla menyer, stor lagringskapacitet och framförallt 3.5mm jack (vilket så vitt jag vet endast EN mobil har, resten har 2.5mm eller egen standard).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Mobiler med Mp3 kom bara något år efter Mp3 spelarna. Du får det låta som att Mp3 i mobilen kom för någon dag sedan. Nej, mp3 i mobil vill vi inte ha förns det finns vettig batteritid, enkla menyer, stor lagringskapacitet och framförallt 3.5mm jack (vilket så vitt jag vet endast EN mobil har, resten har 2.5mm eller egen standard).

2.5 får ju räknas som en egen standard isf. jag har då aldrig sett en lur som använder det..

annars använder jag en Sony/Ericsson nu och finner att den funkar lika bra eller ibland bättre än iPoden. batteritiden är många gånger bättre, menyerna smidigare, minnesmängden förhållandevis billig. ljudet är både bättre och sämre iof..

och japp, den har 3.5mm utgång. (på sladden iof, men det duger)

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xphaze
Negera följande mening: Jag har alltid önskat mig en brun mp3-spelare.

Negationen borde bli: Jag har alltid önskat mig en vit iPod…

Men den kan nog komma till europa fortare än vad vi tror om den inte lyckas slå i den USamerikanska julhandeln.
Någonstans skall dom ju bli av med alla ex som de måste förhandsbeställa...

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Mobiler med Mp3 kom bara något år efter Mp3 spelarna. Du får det låta som att Mp3 i mobilen kom för någon dag sedan. Nej, mp3 i mobil vill vi inte ha förns det finns vettig batteritid, enkla menyer, stor lagringskapacitet och framförallt 3.5mm jack (vilket så vitt jag vet endast EN mobil har, resten har 2.5mm eller egen standard).

Nokia N91 plus flera stycken i n-series har väl 3.5 mm

Permalänk
Avstängd

jag tror inte micro$oft låter oss vänta i över 1 år
dom tjänar faktiskt pengar på att vi köper den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
2.5 får ju räknas som en egen standard isf. jag har då aldrig sett en lur som använder det..

Min SE P910 från några år sedan hade 2.5mm

Visa signatur

Hopp jag har en MONSTER DATOR. GRR SÄGER DEN...
| Intel E8500 | Asus PQ5-E | Corsair XMS2 Dominator TwinX DDR2 PC8500/1066MHz CL5 2x2GB | Club Ati 4870 1GB @ Hazro 30"TFT 2560x1600 + DELL 2001FP 20.1"TFT | WesterDigital Raptor 300GB Sata2 | CoolIT Vatteenkylning | Logitech diNovo | Tvåa i Coolermaster Contest på optihack-05 !

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cyberhof
Vem vill ha den???

Finns långt mycket bättre mp3-spelare på marknaden som inte lägger in drm på dina låtar också...

Vem har sagt att du behöver ha DRM på dina låtar som du vill ha i Zune?

Om du vet att det finns bättre spelare måste du veta hur bra Zune är och det tvivlar jag på att du gör, eller har du några länkar att komma med?

Jag vet inte men den har fortfarande potential att piska skiten med allt annat på marknaden anser jag. Men jag tvivlar att det blir så men behöver inte såå mycket för att den ska bli bäst. Rätt kass konkurrens på hårddisk-spelare nu IMHO.

Är ju bara ipoden som utvecklas och den är inte direkt perfekt. iAudio, iRiver m.fl. har ju inte rört sina hårddisk-spelare på skitlänge så även om de fortfarande ger iPoden en match så har även de stora brister.

Men det blir svårt om den ska släppas först om ett år här...
Känns som ett dåligt skämt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skee^
Min SE P910 från några år sedan hade 2.5mm

jaja, det är ju det jag säger, en egen standard. lycka till att köpa lurar till den..

men nu antar jag att du fick med en sladd som passade, då kan man ju skarva på en 3.5 isttället.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
2.5 får ju räknas som en egen standard isf. jag har då aldrig sett en lur som använder det..

Alla Qtek, vilket är en 7-8 mobiler
Alla HTC (fd. qtek), vilket är 3-4 mobiler
Hela P-serien
Iprincip alla smartphones med windows mobile, vilket är runt 10 st. Sen ska vi inte glömma alla handdatorer som nästan uteslutet använder 2.5mm, och det är ju en del.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Alla Qtek, vilket är en 7-8 mobiler
Alla HTC (fd. qtek), vilket är 3-4 mobiler
Hela P-serien
Iprincip alla smartphones med windows mobile, vilket är runt 10 st. Sen ska vi inte glömma alla handdatorer som nästan uteslutet använder 2.5mm, och det är ju en del.

men det var då själva..

lur =

(som i hörlurar)

inte som i "telefonlur" mao.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint