Permalänk
Robot

"The Burning Crusade" modd

Jo!

Målet är att gravera ett chassi med the burning crusade tema. temat har jag valt eftersom jag hatar wow och jag har hört att man skall älska sina fiender :P.
kommentera gärna graveringen. jag är ny på den fronten så det skulle vara kul att höra folkets mening.

so lets start!

chassit jag valt är från colorcase och är ett miditower med svarta sidor och silver frampanel (asful men stilren)

chassit färdigt....fan jag hann inte ta några bilder innan den blev såld men snyggt blev det! lol

eof

Besök albumet: "The Burning Crusade" modd av Lusius

Permalänk
Medlem

Hoppas du hinner klart, vet precis hur det känns

Visa signatur

Modifikationer blir alltid dyrare än man tänkt sig.

Permalänk
Medlem

Tyckte det blev riktigt bra.. för att vara första gången.. men jag har en liten idiotisk fråga kanske, men jag vet faktiskt inte hur man greverar... hjälp mig gärna med lite tips, å vad jag behöver för saker.. typ pris å sånt me!!

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk

absolut bäst är dremel men claes ohlson harlanserat ett nytt multi verktyg för ganska lite pengar /200kr. du köper en helt enkelt och blrjar träna. se tom en fjortonåring som jag kan göra det

Visa signatur

Kakor kakor kakor

Permalänk
Medlem

Det är ju sant! Men hur fan fick du det så bra då!?? Ska faktiskt köpa en sådan tror ja!
Tack för tipset!

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk

lol tackar tackar. chassit sääljs nu på dreamhack

Visa signatur

Kakor kakor kakor