Permalänk
Medlem

Alltså, detta har ju blivit riktigt snyggt!

Visa signatur

Det vet Stewie.[Första mod.]-[Orjan.Project[III]]

Permalänk
Medlem

Djävligt snyggt

Man skulle fan ha en CNC-fräs

Visa signatur

Core 2 Duo E8500 @ 3.8GHz | Gigabyte EP45-DS3 | XFX 8800GT 512MB | Corsair XMS2 2x2GB | 1210 GB HDD | Antec P182 + Corsair HX520 | Viewsonic VX2025WM

Permalänk
Medlem

Woah, Nice jobbat Uppskattar det du gör

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

we want final pics!

Visa signatur

:)

Permalänk
Proffsmoddare

Haha, oops det har jag glömt Ska fixas snarast

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem

riktigt nice:D mer pics

Visa signatur

trillade in

Permalänk
Medlem

kommer de några bilder?

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Detta ä PORR!!! Nämen fan va nice bygge, inte klokt va snyggt med allt plexi.

Visa signatur

{{P180, p5k, q6600, 4x1GB ddr2 Dominator, Asus 8800gts 640MB, Raptor 150GB + randomdiskar},
{mbp e2011 13"},
{Asus 1005p},
{e2100, p5gz-mx, 2x2GB ddr2, 250GB}}

Permalänk
Avstängd

Inte klokt vad folk hittar för trådar för onödigt skriveri

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Är bomber lite bitter eller?

Snyggt jobb Sleepstreamer, det är ju enkelt när man har den rätta utrustningen. Vad kostade den där fräsen igentligen?

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SleepstreameR

Slutgiltiga bilder kommer inom kort!

//Sleepstreamer

Och när är detta? ^^

Visa signatur

AMD 5800X | MSI X570 Tomahawk | 4x8GB 3600CL18 | Palit 4080 OC Game Rock | Corsair AX860

Permalänk
Proffsmoddare
Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk

Nice

Måste säga att jag är imponerad! Ser oerhört genomtänkt ut.
En lite OT frågabara. Varför fick ni inte ha TV på Logementet? Tjänstgjorde på Lv6 mellan 04-05 och det fanns feta TV-anläggningar överallt då!

Permalänk
Medlem

jo men dom som gör lumpen där nu (vi) får inte ha de. de har vart mycket snack om varför o man har hört om att mkt har blitt snott o att några sula ut en tv genom en ruta ner på marken en gång men jag har för mig värnpliktsråden bestämde sig att förbjuda de för att folk sket totalt i regeln om att de ska vara släckt o tyst kl 11 o satt o kollade till ngn gång mitt i natten sen så va dom för trötta dagen efter för att kunna sköta sina uppgifter. sen så kunde inte andra heller sova på logementen när tvn va igång på natten. visserligen har jag o några andra suttit o lanat på logementet till runt 4 på morgonen flera dar i rad o de har inte vart så segt dagen efter. eller efter 3-4 dar så kanske de blir lite segt på morgonen kanske.

Visa signatur

:)

Permalänk
Avstängd

Fy fan vad snyggt och praktiskt det blev

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.