Classics Ninja Gaiden Black

Permalänk
Medlem

Classics Ninja Gaiden Black

Hoj

Ska beställa Ninja Gaiden Black nu. Men så ser jag att det finns 2 "versioner" av det. Någon som vet skillnaden? Dom kostar lika mycket.

Classics Ninja Gaiden Black NORD XB
och
Ninja Gaiden Black (Xbox Classics)

Gärna snabba svar

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk

Classic vill du såklart inte ha, de har mycket fulare boxar. Ungefär som Platinum till PSX/PS2.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

man får väll inte med en riktigt manual med classic?

och classic omslaget är mkt fulare

Permalänk
Medlem

hehe surt läge Beställde nämligen classic versionen

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

känns som det är spelet man vill åt inte fodralet

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Medlem

ninja gaiden.. damn va svårt det spelet är
men bra!
o black är ännu svårare än första.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Ninja Gaiden Black var väl den amerikanska versionen av Ninja Gaiden? Har för mig att i Black pratade dom Engelska, men i vanliga pratade dom japanska eller nåt liknande, men jag är inte säker...

Men oavsett så är spelet grymt bra!

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

I Black versionen så kan man ställa in vilket språk det ska vara på.
Har bara testat det så jag vet inte vad man kan göra i vanliga.

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Nja Black är bara en uppdaterad version av första egentligen, svårare svårighetsgrad (eller det finns en till tror jag det var) finns andra fiender, fler vapen osv

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk

Det kom ett antal tilläggspack till orginalet man kunde dra ner genom live. Dessa finns med som standard i black versionen. Ruskigt skoj spel i övrigt.

Visa signatur

Procrastinators; rulers of tomorrow.
Klicketh!

Permalänk
Medlem

Någon här som har beställt något ifrån www.speldirekt.com?
Bra, snabba?

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
ninja gaiden.. damn va svårt det spelet är
men bra!
o black är ännu svårare än första.

black är ju lättare
dom har ju lagt till "save points" osv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xilli
black är ju lättare
dom har ju lagt till "save points" osv

jasså?
kanske skulle ta o skaffa mig det då.. e de värt att bränna igenom det om man redan har vanliga?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Absolut värt!

haha jo på såvis att dom lagt till savepoints är det ju lättare men inte svårighetsgraden annars

nämen på första svårighetsgraden är det väl ingen skillnad egentligen?
fast jag tycker det är rätt svårt ändå. vissa bossar är ju svinjobbiga

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

I black kan man ju få svårighetsgraden "dog-ninja", tror det är om man dör tre ggr på första banan eller nåt liknande (men se upp, man får ha en rosa bindel på armen spelet igenom ).

Permalänk
Medlem

Eftersom jag inte fick svar på min förra fråga så frågar jag igen
Någon som har erfarenhet av www.speldirekt.se beställde det där ifrån för 3 dagar sen och det står fortfarande under behandling.

Såg nu att det inte finns i lager, men minuten innan jag beställde så fanns det och minuten efter så fanns det inte i lager, så antagligen så har jag fått sista exemplaret (hoppas jag).

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."