Dustin home bjuder på en hemlig julklapp!

Permalänk
Medlem

Håller med dig oobum, men jag håller på få krupp.
Kan inte hämta mitt paket förän jag åker hem, o fan om posten skickar tillbaka paketet xD

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Corsair HX 750W | Asus P7P55D Evo | Core i5 750 @ 3.89ghz | Noctua U12P SE | Asus 7970 DCII | 8GB G.skill 2133Mhz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elmo
Hade fan glömt bort detta, samma sak förra året
Nä, nu ställer jag nog fan mobilen på alarm, 23 dec 23.50

Du är inte dum du, tack för tipset! Själv var jag typ 2 timmar för sen för att få en julklapp, men nu blir det att sätta alarmet på mobilen, fan vad förvånad man ska bli när den ringer om ett år

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matx
Håller med dig oobum, men jag håller på få krupp.
Kan inte hämta mitt paket förän jag åker hem, o fan om posten skickar tillbaka paketet xD

Be någon annan hämta ut det?
Lär ju fått en avi?
Med lite snack eller så brukar det gå att få ut sakerna.
Som när jag inte var hemma i studentkorridoren i Uppsala, jag frågade en kompis där om jag fått en avi. Jo det hade jag. Senare skrev han att paketet var hämtat. Bara sådär jag hade inte bett honom om det eller så, men man tackar

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aqualize
Be någon annan hämta ut det?
Lär ju fått en avi?
Med lite snack eller så brukar det gå att få ut sakerna.
Som när jag inte var hemma i studentkorridoren i Uppsala, jag frågade en kompis där om jag fått en avi. Jo det hade jag. Senare skrev han att paketet var hämtat. Bara sådär jag hade inte bett honom om det eller så, men man tackar

Från 20070101 kräver posten legitimation även med avi.

Permalänk
Medlem

Så det går inte med andra ord.
Ingen kommer hem till student lägenheten heller innan jag gör
Så det är väl bara att hoppas att det ligger kvar den 8 jan.
Och skulle någon kunna hämtat de, så hade dom tvungen haft huvudnyckeln endå

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Corsair HX 750W | Asus P7P55D Evo | Core i5 750 @ 3.89ghz | Noctua U12P SE | Asus 7970 DCII | 8GB G.skill 2133Mhz

Permalänk
Dustin

Hej,

matx: Postpaket brukar ligga 30 dagar men ring till utlämningsstället och be dem hålla kvar det. Du har kollinumret i leveransbeskedet du fått per mail.

Mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk
Medlem

Trevligt ^^
Får göra det idag och vänta på spänning då jag åker ner igen.

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Corsair HX 750W | Asus P7P55D Evo | Core i5 750 @ 3.89ghz | Noctua U12P SE | Asus 7970 DCII | 8GB G.skill 2133Mhz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matx
Trevligt ^^
Får göra det idag och vänta på spänning då jag åker ner igen.

Går det inte kan du be dem eftersända det till mig.

Permalänk
Medlem

Kan man nog kanske göra
Men man får se, dom är hyffsat lat på det postkontoret (okq8).
Så det är inte omöjligt att dom har skitit att skrivit upp det.
Men sålänge det inte har gått 30 dagar så är jag safe

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Corsair HX 750W | Asus P7P55D Evo | Core i5 750 @ 3.89ghz | Noctua U12P SE | Asus 7970 DCII | 8GB G.skill 2133Mhz

Permalänk
Medlem

Blev Idol dvd för mig också

Tack dustin

Permalänk
Medlem

Fick ett palm Headset bluetooth treo 650
Man tackar så mycket Dustin. Ni är då för bra
Hade tur att man fick en mobil som hade bluetooth av familjen.
Vad hade man gjort annars?
Men ännu en gång, jag tackar så mycket ^_^

Och Suitomo, det var 14 dagar den skulle vara kvar på posten xD
Så om jag inte hade hämtat det i söndags hade det åkt hem igen dagen efter

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Corsair HX 750W | Asus P7P55D Evo | Core i5 750 @ 3.89ghz | Noctua U12P SE | Asus 7970 DCII | 8GB G.skill 2133Mhz

Permalänk
Medlem

Jag tycker att dustin ska skriva ner sakerna som skickades ut hade varit riktigt roligt att se:) själv hann man ju inte. var över 2 veckor försen haha nu till jul ska det därimot beställas nåt skoj

Visa signatur

Keep the flow

Permalänk
Medlem

Jo, tkr också dom borde det Samt vilken den dyraste/billigaste produkten var dom skickade ut!

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem

Det tycker jag ska förbli hemligt.
För annars lär vi väl få falska förhoppningar inför nästa jul.
Tror nog att jag kommer skippa den, för annars så känns det nästan som att utnyttja dustin på någe sätt :/

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Corsair HX 750W | Asus P7P55D Evo | Core i5 750 @ 3.89ghz | Noctua U12P SE | Asus 7970 DCII | 8GB G.skill 2133Mhz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matx
Det tycker jag ska förbli hemligt.
För annars lär vi väl få falska förhoppningar inför nästa jul.
Tror nog att jag kommer skippa den, för annars så känns det nästan som att utnyttja dustin på någe sätt :/

hehe jo sant. men skulle varit roligt o se ifall de som säger att de fick en espresso maskin talar sanning sen också vilken den dyraste e. själv har jag inte märkt av dustin så mycket, har mest beställt från komplett. men dustin kanske står för nästa burk måste ju uppgradera mig till dx10.

:):)

Visa signatur

Keep the flow

Permalänk
Dustin

Hej!

Utan att säga precis vad som gått ur så jo, en eller ett par espressomaskiner, ett surroundsystem, diverse telefoner har skickats. Dessutom jackor, väskor & filmer plus en hel del annat...

Vi får väl se hur det blir till jul! Är ju ett tag kvar

Mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MikaelC
Hej!

Utan att säga precis vad som gått ur så jo, en eller ett par espressomaskiner, ett surroundsystem, diverse telefoner har skickats. Dessutom jackor, väskor & filmer plus en hel del annat...

Vi får väl se hur det blir till jul! Är ju ett tag kvar

Mvh
Mikael Carinci

Mysigt:) grattis och god jul till dem som hann nästa år är det min tur att få en julklapp

ser också att dustin verkar värna om sina kunder ime dom skriver hära och lägger ner tid så ja, ser bra ut för min del och jag kommer beställa därifrån nästa gång

Visa signatur

Keep the flow

Permalänk
Hedersmedlem

Jag gillar lottningen, men lite restriktion kanske borde finnas? Bara skicka billiga saker till de som är nyregistrerade och aldrig har handlat något från er? Sådana är nog i nästan alla fall de som registrerat för att få flera julklappar.
Men jag menar inte att den som handlat mest från er under gångna året ska få den dyraste prylen, alltså resten ska ha fri lottning (även "riskera" att få de här billiga sakerna (reklam t-shirts som ni fått antar jag)).
Om det här återvänder nästa jul också vill säga
Men riktig chockfaktor på att ni delar ut dyra prylar. Bra PR. Vilket företag som helst kan skänka t-shirts och egentligen är det ju inte så roligt (och ger inte så mycket goodwill). Men när det dyker upp espressomaskiner, mobiltelefoner och surroundsystem så blir man ju bara kär i Dustin home
Kan säga att mellan några vänner så i icq-chatten betyder inte DH dreamhack utan Dustin Home hehe

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Jag håller nog med Aqualize här till fullo.
För det var ju en del som registrerade massor med extra konton, bara för att roffa till sig flera saker.
Men det är ju dustin som bestämmer hur det ska vara ^^
Men jag är nog fast hos dustin home för all framtid.
Efter min utbildning och första lönen kommer så lär det bli lite handlande där ifrån

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Corsair HX 750W | Asus P7P55D Evo | Core i5 750 @ 3.89ghz | Noctua U12P SE | Asus 7970 DCII | 8GB G.skill 2133Mhz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaLys
Mja, i alla fall köra på först till kvarn principen eller något. Ju snabbare man är desto roligare pryl får man. Satt uppe hela natten för att vänta tills det blev 24:e för att se om det blev nån julklapp i år. Så lade in en order 2 minuter över 00 ungefär. Känns ju lite "DOH!" när man får en t-shirt då när andra har fått helgrymma saker. Fast det är ju allmänt rent superschysst av dustin att skicka ut gratis julklappar.

satt uppe hela natten kan du ju inte gjort om du bara satt uppe till strax efter 00?:D

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Mitt headset har avrit konstigt nu i 2 veckor
Trodde inte först att det var min mobil eller att det var dålig sändning.
Men det är så att personen i andra änden hör mig inte (knappt), och jag har testat med olika längder mellan mobil > headset ingen skillnad.
Testade nu också ifall om det var batteriet men likadant fast det är full laddat :/
Och enligt tester så ska headsetet vara grymt bra, men till min mobil fungerar den inte bra (Samsung Z500).
Och jag vet inte hur man ska göra:P
För det är ju en julklapp så jag vet ju inte hur garantin gäller osv.

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Corsair HX 750W | Asus P7P55D Evo | Core i5 750 @ 3.89ghz | Noctua U12P SE | Asus 7970 DCII | 8GB G.skill 2133Mhz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matx
Mitt headset har avrit konstigt nu i 2 veckor
Trodde inte först att det var min mobil eller att det var dålig sändning.
Men det är så att personen i andra änden hör mig inte (knappt), och jag har testat med olika längder mellan mobil > headset ingen skillnad.
Testade nu också ifall om det var batteriet men likadant fast det är full laddat :/
Och enligt tester så ska headsetet vara grymt bra, men till min mobil fungerar den inte bra (Samsung Z500).
Och jag vet inte hur man ska göra:P
För det är ju en julklapp så jag vet ju inte hur garantin gäller osv.

Har du användt det mycket utomhus nu på vintern? Funkade den i början? I så fall så kan det nog vara så att det blivit fuktigt i microfonen vilket då kan ha pajjat den.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Har enbart haft den inomhus hitills.
Enbart legat på mitt skrivbord när jag har varit på skolan.
Väl hemma så sätter jag igång den, så jag kan göra flera saker samtidigt.

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Corsair HX 750W | Asus P7P55D Evo | Core i5 750 @ 3.89ghz | Noctua U12P SE | Asus 7970 DCII | 8GB G.skill 2133Mhz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matx
Har enbart haft den inomhus hitills.
Enbart legat på mitt skrivbord när jag har varit på skolan.
Väl hemma så sätter jag igång den, så jag kan göra flera saker samtidigt.

okej då är det ju skumt att den pajjat då du inte doppat den i ett glas med cola eller liknande;)

Ring till dom och hör hur det verkar. Du kanske får en ny julklapp:D

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Kan ju maila dom istället, blir fördyrt på min mobil.
Eller så kan man hoppas att MikaelC kommer hit igen ^^
Och få hjälp på det sättet.
Kan säga att jag bara har haft den på mig i nyktert tillstånd

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Corsair HX 750W | Asus P7P55D Evo | Core i5 750 @ 3.89ghz | Noctua U12P SE | Asus 7970 DCII | 8GB G.skill 2133Mhz

Permalänk

Ful mössa

-- Ber om ursäkt, såg inte att det var en gammal tråd --