Permalänk
Robot

Server checkup!

Kollade igenom servern som har stått i panrummet i snart 2 år nu. Med allt damm i nätagget så är det ett under att Adda-fläkten fortfarande snurrade:)

Besök albumet: Server checkup! av Mo

Permalänk
Medlem

Ett under att den funkar alls! Nätagget allstå.. (om den nu gjorde dt) =O)

Permalänk
Medlem

det där ser brandfarligt ut

sånt tycker vi om

Permalänk
Medlem

Haha:P Underbart. Fast det var ju snällt med damm där jämfört med kompisens nätagg som vi öppnade. Det hade stått längre än två år och betydligt dammigare. Men det är alltid sött med lite damm. Vore det inte ha varit en hel del damm i resten av burken med?

Visa signatur

>>Bygglogg för Big Scilence<< Stort bygge i aluminium, från grunden. Update 16/8.
>>Feedback lämnas här, tack<<

Permalänk
Medlem

Jo.. under processor-fläkten var det ett lager damm, nästan som en trasa som man kunde dra bort:P typ 3mm tjock

Permalänk
Medlem

Inget damm i min dator må du tro!!! haha! skojja lite bara! Kolla gärna in mitt galleri! Du får en 10 för att det var så mycket damm!! kommentera gärna me!!

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem

Mer bilder på servern och dess dammiga komponenter

Visa signatur

D630 laptop med heldött batteri

Permalänk
Avstängd

Trevligt bevis på att ADDA IS TEH SHIT!

Permalänk
Avstängd

fy fan mycket damm

Visa signatur

fuck intel core 2duo and fuck windows vista

Permalänk
Medlem

.. ooh, kanske borde göra en server checkup jag med!

Visa signatur