Dustin Digital Expo 2006!

Permalänk
Medlem

Dustin Digital Expo 2006!

Hallåha.

Är det några av er som skall gå på Dustin Digital Expo i år?

Är välla ~81 varumärken som kommer att medverka på mässan.

Det kommer inte hållas i Globen/Anexet iår utan det kommer vara i "Factory" Nacka Strand.

http://www.dustin.se/dacsaportal/system/pages/other/wf_displa...

Lite tråkigt att de inte kommer vara nå jippo efteråt som det var förra året, men så givmilda kanske de inte kan vara varje år.

Men det skall bli kul som vanligt!

Visa signatur

http://www.mobilabredband.se/ Forum för mobilabredband.

Permalänk
Medlem

"Är det några av er som skall gå på Dustin Digital Expo i år?"
Svar nej men kanske nästa år

Visa signatur

Olen Jumala ja Rafaelin enkeli tulee hakemaan teiät!
Tackar Grillcliff för varningen och det kan du uppfatta hur du vill.

Permalänk

Jobbigt att det är i Stockholm 8/.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Willbreaker
Jobbigt att det är i Stockholm 8/.

... jobbigt att man måste vara 18.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gpp-esm
... jobbigt att man måste vara 18.

Det är jobbigt.

Någon som vet när dustin home har sitt expo?

Visa signatur

Asus P5K-Premium WiFi | Intel Core2Quad Q6600 @ 3.3Ghz | 4x2GB OCZ Platinum | Radeon HD6950GB | Intel SSD 160GB

Permalänk
Medlem

Swec träff där?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag ska dit med min tekniker.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Intel_Power
Det är jobbigt.

Någon som vet när dustin home har sitt expo?

De brukar välla ha dagen efter typ, men de har inte satt ut nått om det i år så det kanske inte är helt enkelt.

Visa signatur

http://www.mobilabredband.se/ Forum för mobilabredband.

Permalänk
Dustin

Hej!

Home kommer tyvärr inte ha någon expodag i år utan det är endast Dustin AB.

mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MikaelC
Hej!

Home kommer tyvärr inte ha någon expodag i år utan det är endast Dustin AB.

mvh
Mikael Carinci

Okey
Ingen jippo efteråt?

Visa signatur

http://www.mobilabredband.se/ Forum för mobilabredband.

Permalänk
Permalänk

Va fan..precis utanför min skola \o/ såklart man smiter dit

Visa signatur

AMD Athlon 64 3800+ Hiper Type-R 580W Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 1024MB, Gainward GeForce 7800GT , Creative SB Audigy SE , MSI K8N NEO4-F

Permalänk
Medlem

Nån som ska dit i år?

Visa signatur

//Scsi

Permalänk
Dustin

Hej,

i år är det även för privatpersoner, bara att anmäla sig på http://www.dustinhome.se/expo

Kostar gratis

Mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk
Medlem

Synd att Dustin-bussarna inte går Från Jönköping.

Hade det inte varit så långt att åka hade man självklart
kommit

Permalänk
Medlem

Det som är synd är att det är 18-års gräns, och jag har 5 månader kvar till den

Visa signatur

Asus P5K-Premium WiFi | Intel Core2Quad Q6600 @ 3.3Ghz | 4x2GB OCZ Platinum | Radeon HD6950GB | Intel SSD 160GB

Permalänk
Dustin

Hej!

Vi drog ner den till 16 härom dagen...
Mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk
Medlem

Det är ju perfekt, anmält mig och kommer troligen

Visa signatur

Asus P5K-Premium WiFi | Intel Core2Quad Q6600 @ 3.3Ghz | 4x2GB OCZ Platinum | Radeon HD6950GB | Intel SSD 160GB

Permalänk
Medlem

Kommer det ges bra erbjudande på skärmar?

Permalänk
Dustin

Hej!

Jepp, det kommer att finnas mässerbjudanden på bl a Samsung & LG, men vilka modeller och vilka priser, det får vi se

Mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk
Hedersmedlem

Synd att man inte kan komma dit av praktiska skäl (hint: "Plats").
Nästa år så kommer jag definitivt ta tåget från Uppsala och åka gratisbuss (förväntar jag mig ) till mässan.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Nyss hemkommen från en ganska trevlig mässa. Eller ja, grymt trevlig! Mycket folk och en hel del företag, dock tråkiga montrar. De som stod i dessa såg inte speciellt glada ut. Trötta, kanske?

Det först jag fick när jag äntrade dörren var en påse av Dustin innehållande en tjock halsduk, vilket var jättetrevligt. Den har redan används av mig då det är kallt ute och bussjävlar tar sådan tid på sig. Mässor brukar innebära gratisprylar och det fanns enormt mycket sådana på denna. Kul, kul.

+++++ för bussarna som gick från Cityterminalen varje kvart. Tog dryg tåtta minuter att åka till Nacka och ungefär lika lång tid hem, vilket är underbart! Pricken på i;t hade varit gratis korv med någon festis eller dyl.

Erbjudande som fanns till oss besökare var väl inget att hänga i granen, tyvärr. Kommer inte ihåg alla, men det jag minns är en bärbar dator som var nedsatt med några (hundra?)kronor och även en Samsung skärm. Någon annan kan säkert ge en utförligare lista på de produkter som fanns som erbjudande.

Seminariet som Microsoft höll var också mycket underhållande, dock lite kort och alldeles för lite fokus på Vista. Vem bryr sig egentligen om Office? Inte jag! Det märkte man också på frågorna som ställdes efteråt, samtliga gällde Vista. Tänk på det nästa gång..

Överlag tycker jag det var en trevlig mässa. Personalen från det bästa företaget Dustin var också hjälpsamma och ville faktiskt lura på mig ännu en halsduk, men jag tackade nej. Nu när jag tänker efter hade det inte varit helt fel med en till.;)

Permalänk
Dustin

Hej!

erhrh: Tack för feedbacken! Det var mässfest på fredagen, kanske en bidragande orsak till viss trötthet i en del montrar... Dustinmontern var för anonym tyvärr, något vi får se över till nästa år. Kanske satsa på lite mer tävlingar och mer prylar i montern, det var det många som frågade efter.

Mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MikaelC
Hej!

erhrh: Tack för feedbacken! Det var mässfest på fredagen, kanske en bidragande orsak till viss trötthet i en del montrar... Dustinmontern var för anonym tyvärr, något vi får se över till nästa år. Kanske satsa på lite mer tävlingar och mer prylar i montern, det var det många som frågade efter.

Mvh
Mikael Carinci

Jo, något sådant hade ju inte varit fel. Vad jag såg hade ni bara en tråkig tävling där man kan kunde vinna en Xbox 360 genom att köra något bilrace. Alldeles för lite aktivitet också i er monter, men det fixar ni nog till nätsa år.

MikaelC, är du med på något foto? Alltid kul och se om man känner igen någon.

Och sedan måste jag även fråga. Alla som gick runt med Crew-tröjor, jobbar dem hos er eller är det folk som ni har hyrt in?

Permalänk

Jag var där på torsdagen, hade några givande samtal med delegater från Eizo, Hitachi, Logitech, Nec och Symantec. Alla dom jag pratade med var iallafall vid god vigör...;) Men detta var ju timmarmna innan festen då...

Eizo hade ju ett bra erbjudande på sin 21" Widescreen skärm, 6195:- tidigare har den ju kostat lite drygt 8000:-. Xerox visade upp sin nya färglaser för personligt bruk och den gav verkligen mersmak.

Håller med om att Dustins monter var lite för anonym och personalen som fanns där hade inte mycket info att ge, kanske för att dom var inhyrda. Hade lite frågor om Vista men fick inga bra svar. Dom skyllde på bristande utbildning...

Symantecs personal ger jag inte mycket för, dom ville helst av allt vara någon annanstans när jag frågade om kommande stöd hos deras produkter för Vista...

Visa signatur

Striker Extreme, E4300@3200, 8800GTS 320MB, 2GB PC6400, WD Raptor 74GB x2, Eizo L768, Corsair HX 620, Vista Home Premium.

Permalänk
Hedersmedlem

Haha bra! Reta symantec.

En fråga. Finns det gratis wlan på plats när ni har sådant här?

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aqualize
Haha bra! Reta symantec.

En fråga. Finns det gratis wlan på plats när ni har sådant här?

Hm, det bör det finnas, dock inget jag använde, men jag såg flertalet personer bl.a. i cafeet sittandes med bärbara datorer.

Permalänk
Medlem

Ni får ha på älvsjömässan nästa år, då kommer jag garanterat. Bor bara 5 minuter ifrån

Permalänk
Dustin

Hej!

Alla med 'Dustin' tröjor är anställda, vi hyr inte in personal för den här typen av aktiviteter, det är bättre att sköta det själv. Så det var personal från lite olika avdelningar inom Dustin AB / Dustin home AB

Wlan fanns men inte gratis tyvärr

erhrh: Jag var inte med på nån av bilderna från förra mässan. Jag stod större delen av tiden i Dustinmontern/homemontern men tyvärr blev man av med namnskylten.. Det var dock inte jag i mohikanfrisyren

FraXion: Ja det vore grymt skönt, nära och bra

Mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk

Var på mässan på fredagen med flickvännen, men tyvärr var det inte mycket att hänga upp i granen. Sågott som samtliga montrar var halvdöda eller så stod personalen och höll på med helt andra saker. Tävlingen i dustinmontern var nästan bedrövlig (man skulle gissa på hur många gånger två småkillar kunde hålla en fotboll i luften, man vann (håll i er nu) två biljetter till deras nästa match). Det posetiva med mässan var Samsungs tävling (deras ryggor man vann är galet bra), Nintendo Wii och PS3 (även om jag inte fattade varför dom satt i ett litet nedsläckt rum helt ensamma). Nä, lite mer hade jag väntat mig av nordens (världens) bästa datoraffär.

Btw, vart fanns alla gratisprylar? Fick ju typ inget alls