Permalänk

Fråga ang SE W850i

Tjena!

Köpte en W850i för nån dag sen och har lite frågor om den. När slidern är utfälld så har jag ett litet glapp mellan halvorna så att säga. Är detta vanligt på denna modellen? Hur känns slidern för er som har haft telefonen några månader?

Är nöjd förövrigt med den men känns lite osäkert om den kommer hålla ihop efter ett tag.

Mvh Per

Permalänk
Avstängd

Hej

Har haft denna mobilen innan. Ja det är glapp. Min högst subjektiva åsikt är att det blir värre med tiden.

Men annars så håller den nog sig. Tycker du inte den känns aningen plastig?

Visa signatur

Skryter inte gärna, och spelar inte känd. Men föddes till en stjärna och kommer dö som en legend!

Permalänk

Jag har också samma glapp, sitter och funderar på om inte det går att åtgärda på något sätt? Skruva upp mobilen och skruva åt lite skruvar och sånt kanske?

Visa signatur

Asus P8Z68 Deluxe/Gen Sock 1155 -- Inte Core I7 2700K@4.5Ghz -- EVGA GeForce GTX 970 SSC GAMING ACX 2.0+ -- Corsair 16GB DDR3 Vengeance 1.5V Low Blue -- SSD OCZ Agility 3 120GB -- Microsoft Windows 7 -- Foldar med cirka 180k PPD (körs ej 24/7)

Permalänk

Jo kan oxå tycka den känns lite plastig och klen. Valde mellan denna och K800i kanske skulle tagit 800an istället?

Permalänk
Avstängd

Japp K800 har jag nu. Riktigt jäkla nöjd.

Fats köpte en Z710i till tjejen igår. Riktigt prisvärd mobil för drygt 2000kr...

Kanske skulle man tagit den OM den inte var så tjock.....men men

Visa signatur

Skryter inte gärna, och spelar inte känd. Men föddes till en stjärna och kommer dö som en legend!