Permalänk
Medlem

Vilket Tony Hawk?

Provspelade Tony Hawk American Wasteland till pc hos en kompis. Jag har aldrig sett på maken till sämre konvertering. Inget stöd för mus. KOnstiga kontroller, och när du ändrar dem så står det i i spelet osv. Därför undrar jag vilket Tony Hawk som är bäst till pc. Jag bryr mig inte om det är Underground eller inte. Jag vill bara ha det som är mest spelbart.

Permalänk
Medlem

Jag tycker att 2:an är bäst, helt klart skönast känsla med!

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Skaffa en Gamepad. Tony Hawk ska spelas med handkontroll.

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

Tvåan tycker jag med... Bäst soundtrack med. Tycker Underground II och AW är de sämsta spelen i serien.

Permalänk
Medlem

1an, 2an och underground serien, 1an är lite mer "verklighetstroget" dvs man hoppar inte 20000000m upp i luften och gör 20 miljoner trick i en combo, där underground är precis motsatsen, beror lite på vad man gillar.

Visa signatur

Dator: i9 12900K @5.2 all core, Arctic Freezer II 420mm, Asus Z690 Hero, 32gb 6000MHZ CL34 DDR5, Asus RTX 3090 TUF OC , Asus Strix 1000w Nätagg, 1x1TB NVME Systemdisk, 2x500GB NVME Gamingdiskar, Fractal Meshify 2 XL, 32" Samsung Odyssey G7 240hz

Permalänk
Medlem

1an och 2an, bästa spelkännsla, och bästa musiken

Vad går inte upp mot gamla Goldfinger, Millencolin, Lagwagon, Alley Life, Dub Pistols, Rage Against The Machines osv när du åker på bräda?

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tony Hawk's Pro Skater 2.

Första spelet i serien jag provade. Har provat flera andra i serien (dock inte ettan), gillar tvåan och trean bäst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SanSao
Tony Hawk's Pro Skater 2.

Första spelet i serien jag provade. Har provat flera andra i serien (dock inte ettan), gillar tvåan och trean bäst.

Du bör pröva 1an Skönast musik iaf helt klart

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Bara jag som gillar 4:an?
Fast 1:an är klart bäst... har fortfarande "Goldfinger - Superman" spelandes i lurarna då och då.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Bara jag som gillar 4:an?
Fast 1:an är klart bäst... har fortfarande "Goldfinger - Superman" spelandes i lurarna då och då.

Jag gillar också 4:an, goa banor och bra musik men tvåan slår dock alla spelen i serien. Håller mer föregående talare, Goldfinger är fortfarande lika bra.

Visa signatur

MacBook 2,4GH, 2GB RAM, 160GB +160GB (Ext. HDD)*iPod Classic 80GB

#mac @ irc.pienet.org

Permalänk
Medlem

Ugh.. Tony Hawk-spel med mus? Vill du dö pojk ?

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk

"Bad Religion - You" är med i 2:an om jag minns rätt. Bara det är en anledning

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Medlem

2:an är bäst men jag gillade alla utom wasteland och underground 1-2.

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Medlem

Jag tycker ju trean var bäst med sitt onlinestöd. (för det saknade väl 2:an ändå?) Men efter de inledande månaderna blev det så mycket tjat om fusk vilket tog kål på all spelglädje.

Men helt klart gillade jag all papa roach-musik i tvåan. :]

Permalänk

Jag gillade fan 3:an mest, den var så mysig på nåt sätt ^^

Permalänk
Medlem

1:an och 2:an suger enligt mig, man kan inte skapa kvinnliga skatare (diskriminerande), slängde ut mitt THPS2 nyss pga det! Jag gillar 3:an och 4:an

Permalänk
Avstängd

Hoppas du har kollat så man kan göra asiater, afrikaner, europeer och amerikaner (dvs en indian) i dom nya med, annars är väl dom diskriminerande också??

OnTop: 2'an e mysig som alla andra säger.. ^^

Permalänk
Medlem

Tvåan rekommenderas. Tror banne mig jag efter en hel del nötande satte alla gaps i det spelet

Hade tappat allt hopp för tony hawk-liren i och med jackass-ifieringen men så testade jag 8:an på xbox 360 hos en kompis. Grymt mycket skönare känsla än Wasteland och Underground och nail the trick var sanslöst läckert. Synd att det inte verkar komma till PC

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Har spelat både 1an, 2an och 4an och gillar 4an mest. Känns mest mordent innan det blev dåligt med Underground -serien.

Permalänk
Inaktiv

Tony hawk 2 till ps1 <3

Permalänk
Medlem

har inte spelat nått av dem till PC men tycker personligen att 3:an är bäst till ps...
har dock inte testat 4:an och Wasterland.....
hur stor skillnad är det mellan 4:an och Underground 1? och hur stor är skillnaden fram till Wasterland, bortsett grafiken givetvis??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tlx06
Tony hawk 2 till ps1 <3

WORD! Spenderade ett helt sportlov med det spelet.
Har börjat spela lite 2x nu på xbox, fan vad roligt det är

Permalänk
Medlem

8an har jag testat lite, underbart roligt blir nog att införskaffa det

dock så vet jag inte om det kommer till PC inom den senaste tiden, fast det lär väll komma så småningom

Permalänk
Medlem

Tony Hawks 3 på PS2.

Fick 10/10 av Gamespot... känn på den.

EDIT: http://www.gamespot.com/ps2/sports/tonyhawksproskater3/index....

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Avstängd

tony hawks 2 till dator ska det va
det är nog det spelet som är mäst likt verkligheten också (har själv åkt i 6 år )
school som är andra banan är en roligaste som finns

kan inte fatta hur jag kunde tycka 4an va snyggt prisis när jag skaffat xbox

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henki2
1:an och 2:an suger enligt mig, man kan inte skapa kvinnliga skatare (diskriminerande), slängde ut mitt THPS2 nyss pga det! Jag gillar 3:an och 4:an

Finns inte många spel du kan gilla då...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henki2
1:an och 2:an suger enligt mig, man kan inte skapa kvinnliga skatare (diskriminerande), slängde ut mitt THPS2 nyss pga det! Jag gillar 3:an och 4:an

Är det samma med GTA spelen? Man kan inte välja spel efter hur pk dom är..

Permalänk
Medlem

Man borde göra så att hälften av alla spelen endast innehåller män (och jämnt fördelade svarta och vita) och resten kvinnor.

Permalänk
Medlem

Mina favoriter är ju ettan och trean. Gillar inte Underground.. men åttan är faktist väldigt underhållande också på PS3.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |