Permalänk
Medlem

Tony hawk 2, spelet får mig att tänka tillbaka till tiden då man mådde som bäst

Förbannat bra spel, lätt det som var mest nyskapande och roligt att spela.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zie
Har spelat både 1an, 2an och 4an och gillar 4an mest. Känns mest mordent innan det blev dåligt med Underground -serien.

w00t, din gamle räv! Prata nu också snällt om 8an på ps3 och handkontroll, or no more ps3 for you!! Säg nu också att du föredrar keyboard framför handkontroll, de missade du :)... har börjat sätta switch-manuals nu btw!

Visa signatur

🛜🫀: HP ProDesk 400 G3, i5 6500, 8GB DDR4, Intel X520-DA2
🐳🐧: AMD R5 3600 | Google Coral.ai | ASRock X570D4U-2L2T | Silverstone CS381 | 80GB DDR4 | 8 HDD BTRFS RAID1
⌨️🎮: R9 3900X | RTX 2080 LC | Acer XF270HUA | 96GB @ 3200 | MSI X570 MPG G EDGE WIFI | CORSAIR C70
🎞🎶: LG OLED55C8 | Epson TW3200 | Onkyo TX-NR646 | Infinity Reference 61/51 mk2 | Shield TV V2 | minhembio.com

Permalänk
Medlem

2:an *morra* 8)

Visa signatur

[Macbook Pro - 2,2 GHz Intel Core 2 Duo - 2 GB minne - 120 GB hårddisk - NVIDIA GeForce 8600M GT-grafik med 128 MB SDRAM]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henki2
1:an och 2:an suger enligt mig, man kan inte skapa kvinnliga skatare (diskriminerande), slängde ut mitt THPS2 nyss pga det! Jag gillar 3:an och 4:an

JAG VET! hatar det, så JÄVLA diskriminerande.
Har anordnat ett spelbål hemma, bränt (bokstavligen talat) varenda skiva jag ägt för att ALLA MINA SPEL DISKRIMINERAR SAMER!

HELT OTROLIGT! KAN INTE SKAPA EN SAMISK-KARAKTÄR I NGT SPEL! zomg:'<<<<

Visa signatur

"we educate ourselves so we can go to works we dont like, to buy shit we dont need"

Permalänk
Medlem

1 2 på ps 1 ocu 3 underground1 på ps 2

finns 4.an? källa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raditz
1 2 på ps 1 ocu 3 underground1 på ps 2

finns 4.an? källa

Ja, det finns en fyra, har det själv på xbox.

Permalänk
Medlem

Det är ett brott att spela TH med tangentbord, det skall spelas med kontroll och där med basta!!

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7

Permalänk
Medlem

1 och 2 helt klart, gamla "barndoms" favoriter ju

Permalänk
Medlem

NÅgon som vet om 2:an finns till xbox?

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Massor med lööve till THPS2:), lira igenom de förra veckan även:D

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III