Permalänk
Medlem

Fear

hej jag har spelat demot till fear tycker att det värkar kul men hur är fear att spela på internet?

jag vill att det ska vara som när man spelar singelplayer att man är typ som ett team och går runt där

e det så eller e det som BF1942? typ man hamnar på var sitt team och ska döda varandra?

Permalänk

om du bara ska spela online på FEAR kan du ju skaffa FEAR Combat...

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem

Online är det precis som alla andra mp fps, spring runt och döda andra spelare, oavsett om du gör det solo, i team eller om det är ctf som gäller så har Fear inga spellägen som inte finns i andra spel, eller jo, man kan göra tillägget så man kan få bullet time, det är lite roligt faktiskt, men inte särskilt utbrett, de där galna tyskarna tycker väl att det förstör skillen eller nåt

Permalänk
Medlem

Det finns en mod, Coop Warfare, som gör att man kan spela kooperativt både på singleplayer- och "hemmagjorda" coopbanor. Är enligt mig mycket roligare än de klassiska DM, TDM, CTF osv.

Modden: http://coopwarfare.fearmaps.com/

Visa signatur

Ungos

Permalänk
Hedersmedlem

När man spelar FEAR online känns det som om dom valde den trygga vägen och det blit snabbt lite tråkigt.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Det som verkligen irriterar mig på F.E.A.R är de som springer runt och kör med slag/sparkar enbart. Är så absurt att man dör av en glidtackling med 100hp/100armor men tål att en granat sprängs framför en. Aj aj han glidtacklade av en blodåder i benet..nu förblöder jag till döds eller ngt..

Sen är det online väldigt väldigt mycket tjat om att det som är bra hackar. Väldigt lågt genomsnitt på mentaliteten på spelarna med andra ord. Finns förstås undantag. Och ja det finns folk som hackar. En sista nackdel är att det finns väldigt få bra servrar (låg ping, många spelare).

Trots det negativa brukar jag spela det dagligen. Vilket låter konstigt.

Men:
a) Det är gratis
b) Det är trots allt roligt så länge det inte är för många springa-runt-och-one-shotta-dig-ninja-wannabes...men de brukar ge upp om man springer runt med hagelbössan och one-shottar dom innan dom kan sparka en.

Permalänk
Medlem

www.joinfear.com gratis fear multplayer

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.