Permalänk

Nån vänlig själ som vill skicka en invite till mig? Min mail är: korkskalle@gmail.com

Visa signatur

Spelburken: https://valid.x86.fr/q4jhbt

Livet är inte de dagar som har gått utan de dagar man minns.

Permalänk
Medlem

plockade bort min email.

Permalänk
Medlem

går att regga gmails nu utan invite

Visa signatur

Server: Intel Pentium D 2.66Ghz, 2x80GB SATA RAID-1, 2GB Ram, FreeBSD-7.0

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Petrucci
går att regga gmails nu utan invite

Så intressant.
Här snackar vi dock FON-routers.

Permalänk
Medlem

Jag har fortfarande inte fått någon invite, kom igen nu och släng iväg en invite så man kan få WLAN hemma nån gång.

martin.wallin@helsingenet.com

MVH Martin

Permalänk

Har inte i hller fått nån? Ingen som kan vara lite generös?

Visa signatur

Spelburken: https://valid.x86.fr/q4jhbt

Livet är inte de dagar som har gått utan de dagar man minns.

Permalänk
Medlem

saken är ju att det är så omständigt och man kan bara invita en åt gången (man får en ny invite när personen har reggat sin fon)

jag har redan skickat en invite till en på swec... men jag kan väll dra iväg med en till under nästa vecka kanske (jag måste koppla upp den osv... )

kom igen nu va lite snälla

(jag vill inte bli PM bombad nu...)

en fråga bara... kan man regga flera fon routers på samma adress?

Permalänk
Medlem

kan o kan. det går säkert, men det är kanske inte så smart? dvs om man fått dem gratis lr via invite, annat om man köpt dem.

Visa signatur

Phenom II X3 720 BE 2,8ghz || Asus M4A785TD-V Evo || 4GB Corsair XMS3 DDR3 1600mhz

Permalänk

Jag ska regga min och köra igång den eller så kör jag DD-WRT med Chilispot och inte blockar något med Fon. Origional mjukvaran saknar en hel del saker.

Visa signatur

Spelburken: https://valid.x86.fr/q4jhbt

Livet är inte de dagar som har gått utan de dagar man minns.

Permalänk

Jag skulle också vara mycket tacksam för en invite. Verkar dock vara svårt att få folk som har invites att göra denna kraftansträngning

Permalänk
Medlem

Chillispot på DD-WRT funkar inte i dagsläget på Foneran tyvärr, minnesbrist...

Visa signatur

Phenom II X3 720 BE 2,8ghz || Asus M4A785TD-V Evo || 4GB Corsair XMS3 DDR3 1600mhz

Permalänk

aha de gör inget. Får se om jag lägger in DD-WRT

Visa signatur

Spelburken: https://valid.x86.fr/q4jhbt

Livet är inte de dagar som har gått utan de dagar man minns.

Permalänk
Hedersmedlem

nu har jag också beställt en, undra hur långt tid det tar innan jag får paketet? förresten, är det någon som vet räckvidden på fon routern?

Permalänk
Medlem

har man bredband2 via labs2 får man använda fon precis hur man vill. dessutom lämnar de inte ut uppgifter till lobbyorganisationer som APB. de är helt enkelt skeptiska mot sådant.. kan det ha med jonas birgersson att göra? hmm.

Permalänk

Tar gärna en invite till at_slim@sverige.nu

Permalänk

Har inte fått någon invite ännu, man tycker folk borde vilja sprida detta så det blir nätverk på fler ställen. Please kom igen nu. Slingshot_66@hushmail.com

Permalänk
Medlem

En invite skulle sitta väldigt fint Kan även tänka mig att betala en liten slant SKICKA PM! e-mail: marcus (at) bjornviken (dot) com

Visa signatur

Folding@Home: 1x8800GTS | 1xQ6600 | 10xE2210 | 1xXeon E5120 |
SweClockers hjälper Stanford University att finna lösningen till svåra sjukdomar. Häng med oss nu!
#foldingatsweclockers

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pita
En invite skulle sitta väldigt fint Kan även tänka mig att betala en liten slant SKICKA PM! e-mail: marcus (at) bjornviken (dot) com

Lätt fixat:

http://www.tradera.com/search/imp.aspx?search=fon&catid=12140...

När jag skriver detta finns det 2 st

/H

Visa signatur

I can explain it for you, but I can't understand it for you
R.I.P Bijan - Vila i frid du lilla hustomte

Permalänk
Medlem

*Invite bokad*

Permalänk
Medlem

Fick min router i januari. Fick nu ett mail från FON där dom fråga om jag hade problem med anslutningen eller om det fungerade bra. Verkade vara ett "utskick", dvs inget unikt skickat till mig. Bör jag vara orolig om en räkning ska komma på den? Har inte kopplat in den, eftersom jag använder redan en trådlös router med 4 trådbundna jack.

Permalänk
Medlem

har du registrerat den? om inte så borde du nog göra det...

Permalänk
Medlem

Invite

Tar tacksamt emot en invite (hkim69@gmail.com).

Permalänk
Medlem

*blivit inbjuden*
Tackar ändå

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klubban
Fick min router i januari. Fick nu ett mail från FON där dom fråga om jag hade problem med anslutningen eller om det fungerade bra. Verkade vara ett "utskick", dvs inget unikt skickat till mig. Bör jag vara orolig om en räkning ska komma på den? Har inte kopplat in den, eftersom jag använder redan en trådlös router med 4 trådbundna jack.

Registrera den i varje fall, men annars så är de lugnt...du får ingen räkning

Visa signatur

Phenom II X3 720 BE 2,8ghz || Asus M4A785TD-V Evo || 4GB Corsair XMS3 DDR3 1600mhz

Permalänk
Medlem

Hejsan, jag fick min FON-AP i dag! Vilken liten härlig sak:)

När jag är ansluten till den så får jag juh inte samma gateway adress etc som min router i vanliga fall ger ut, ska det vara så ?

Och framförallt, hur kommer jag in i FON-enheten?

Är det några bra uppgraderingar som man ska göra på den, isf vilka ?:)

MVH Pita

Visa signatur

Folding@Home: 1x8800GTS | 1xQ6600 | 10xE2210 | 1xXeon E5120 |
SweClockers hjälper Stanford University att finna lösningen till svåra sjukdomar. Häng med oss nu!
#foldingatsweclockers

Permalänk

Jag har fortfarande inte fått någon invite så jag tar gärna emot en.

Permalänk
Medlem

Om det är någon som har invites kvar är jag väldigt intresserad.

felldin"snabel-a"gmail"punkt"com

Permalänk
Medlem

jag kan tänka mig att ge 1 invite till någon i Göteborg...

Permalänk
Medlem

Någon som vill köpa en FON? har 2 liggandes hemma , säljes till någon som är intresserad, dom är splitter nya, 1 av dom är använd ca 10 minter för test, annars är det inget.
Kostar NYA 425 kr (45 Euro) nya med frakt.

Säljer dom för 200+frakt eller ge bud!

Edit* fel stavning ^_^

Visa signatur

OS: W11 | CPU: Threadripper 1950x | Minne: HyperX Predator RGB 2933 MHz 64GB| GFX: AORUS Waterforce 4080 ti | HDD sys: Samsung 850 EVO 2tb| Samsung 970 EVO 2tb | HDD other: ~31tb | Mus: Razer Deathadder Chroma| Tangentbord: Razer Ornata Chroma | Chassie: Hyte Y60 | Mobo: Asus Rog x399 e-gaming | Kylare: NZXT Kraken X62 CPU | Högtalare: Creative Gigaworks T40 II 2.0 | Hörlurar: Artic 7 | One Plus 10 pro | Nikon D800/Z6 II | Lumix G9 | http://www.instagram.com/tjofsmedia |

Permalänk
Medlem

Jag fick min FON router gratis, man fick den som julklapp eller nåt om man reggade sig på deras sida.

Vad är det för inviter ni gnatar om
Ger gärna bort, men hur?

Markus_H84
Du fick min invite!

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1