Silverfall Diablo-Klon RPG

Permalänk
Avstängd

Jag gillar inte kartan, jag vill ha en karta som finns i Diablo, en som är lite halvgenomskinlig så att den inte stör spelandet. Jag tycker man fick lite mer överblick i Diablo än vad man får i Silverfall

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
finns det ingen ftp server? eftersom morsan bara har ADSL 512 så kan jag inte ta ner hela samtidigt annars blockerar jag ju hennes dator resten av dygnet. Spelet verkar väldigt intressant annars

Edit:
Var det inte det här spelet som avhoppade Diablo programmerare skulle utveckla? tror att jag läst nånstans här på sweclockers för länge sedan

Du tänker nog på Hellgate London från Flagship Studios, som är grundad av Blizzard-avhoppare.

Permalänk
Medlem

Usch...
Detta spel var en amatörmässig diablo kopia.
Spela TQ det är överlägset.

MVH Anders

Visa signatur

HEJ

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spender
Du tänker nog på Hellgate London från Flagship Studios, som är grundad av Blizzard-avhoppare.

Om jag inte minns fel var det väl flera än ett spelföretag som öppnades av folk som hoppade av Blizzard? kan ha fel dock

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk

Vad är det för requirements egentligen? Fungerar bra på min dator, men den verkar inte kunna ladda grafiken på kompisens X1600 mobile kort. Bakgrunden till menyn i spelet är grå, försöker man skapa en gubbe så krashar spelet...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gronbek
Usch...
Detta spel var en amatörmässig diablo kopia.
Spela TQ det är överlägset.

MVH Anders

Om nu Titan Quest är överlägset måste ju det här spelet vara bland det sämsta rat som gjorts.

Permalänk

Nej nej nej...detta spel kommer ej i närheten av Diablo.
I väntan på spel som som verkligen liknar eller till o med en ny Diablo lägger jag mina speltimmar på Titan Quest. o det ä många timmar !

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 Black Edition @ 4Ghz // Gigabyte GA-890GPA-UD3H // Gigabyte Radeon AMD 6850 // Corsair Dominator DDR3 2x2GB PC12800 // Samsung SpinPoint F3 500GB // Corsair CMPSU-650TX 650W // Eizo FlexScan S2431W + NEC MultiSync LCD20WGX2 // Logitech Z-5400 // Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer

Permalänk
Avstängd

Alla som försöker göra en bättre klon av Diablo har misslyckats hittills . Silverfall har man för dåligt översikt av spelet tack vare kameravinkeln. Man behöver mer minne än 1GB för att det ska funka med full grafikdetalj, trots det var grafiken inte var så jättesnygg nät jag hade allt på max. Plussidan är väl storleken på spelet, kartan är ju enorm. Nån som vet hur man får en översiktskarta när man är i grottan? Man kunde inte uppgradera längre än lvl14 i demot, så det gäller att placera sina skills rätt.

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64