Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

hur mycket får jag för min wii?

Permalänk
Medlem

hur mycket får jag för min wii?

köpte en wii när det släptes i december men jag märkte fort att det inte var min grej. nu har jag fått tummen ur för att sälja den.

allt är orginal, och är i utmärkskick, det ja har till den är en Nunchuck och en Wiimmote samt det spelt man fick med wii sports och zelda. så om jag slänger upp en annons på blocket vad skulle vara ett rimligt pris?

DETTA ÄR INTE EN ANNONS JAG VILL BARA FÅ HJÄLP MED EN VARDERING SÅ OM DU ÄR INTRESERAD SKRIV ABSOLUT INTE DET FÖR JAG VILL INTE ATT TRÅDEN SKALL LÅSAS FÖR HAG BEÖVER HJÄLP.

Permalänk
Avstängd

eftersom den är beggad typ 2500kr...

Sen finns de alltid npn blocket-idiot-svensson som säkert skulle nappa på 3000kr

Permalänk
Medlem

EXCITE TRUCK! EXCITE TRUCK!

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan
eftersom den är beggad typ 2500kr...

Sen finns de alltid npn blocket-idiot-svensson som säkert skulle nappa på 3000kr

alright, tack för svaret

Permalänk
Medlem

Prova 3000. Det är trots allt brist på konsoler än.

Permalänk
Avstängd

3000:- iaf på tradera, blocket.
Det är som sagt fortfarande brist på dom så det ska inte vara så svårt än.

Permalänk
Medlem

tror ni man skulle kunna byta ett Wii(Wii sport, Zelda å doser) mot en xbox 360?

Visa signatur

Det Löser Sig...

Permalänk
Avstängd

Utan problem, ett begagnat wii med zelda är värt mer än ett nytt 360 så

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
Utan problem, ett begagnat wii med zelda är värt mer än ett nytt 360 så

haha , ja de va ju dagens...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan
haha , ja de va ju dagens...

dagens?

Du kan få 3000:- för ett begagnat wii med zelda relativt enkelt.
Du kan köpa en 360 ny för 3000:-( om inte nu så sjunker den under 3000 rätt ofta)

Så varför var det så lustigt smartskalle?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
dagens?

dagens sanning menade han givetvis. vissa har problem med att formulera ironi bra i skrift bara..

Wii är som sagt galet övervärderad av bristen fortfarande, jag skrattade själv åt nån som ville ha över 3000 för sin för ett tag sen, denne fick ändå över 3500 har jag för mig. (men detta kommer ju inte hålla länge till så passa på att bli av med den nu om den inte är rolig)

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

HAHA! det var det värsta jag har varit med om i dag, allt gick på 25 minuter. 5 minuter efter jag la upp den på blocket så ringde, snubben som ringde bodde sjukt långt i från mig, men 20 minuter senare stog hans syster utanför min dörr med 2900kr kontant:P

snacka snabb affär! HAHA

Lås tråden tack skiten e såld!

Permalänk

funderar själv på att sälja min.
tyvär så står den bara här nu,enda gångerna man använder den är när man har besök.
frågade en person på jobbet om han ville köpa och han var lite intresserad,sa att jag skulle ha 2000 för min.

märkt att efterfrågan fortfarande(!) är hög på dessa maskiner,kanske man ska passa på och sätta ut för typ 3000-3500 med 2 spel och extra kontroll,borde ju gå åt rätt så snabbt misstänker jag.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
funderar själv på att sälja min.
tyvär så står den bara här nu,enda gångerna man använder den är när man har besök.
frågade en person på jobbet om han ville köpa och han var lite intresserad,sa att jag skulle ha 2000 för min.

märkt att efterfrågan fortfarande(!) är hög på dessa maskiner,kanske man ska passa på och sätta ut för typ 3000-3500 med 2 spel och extra kontroll,borde ju gå åt rätt så snabbt misstänker jag.

sälj det nu säjer jag bara. innan jag han ta bort min annons från blocket så fick jag 5 samtal och 23 mail inom loppet på en timme:P

Permalänk
Medlem

ja än sålänge iaf, intresset är fortf stort och Nintendo verkar ha grova problem att få ut dem.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk

så hur mycket tror ni man kan få då?kan man kanske vräka på några hundralappar till på 3500?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
så hur mycket tror ni man kan få då?kan man kanske vräka på några hundralappar till på 3500?

testa! jag sålde mitt ganska billigt för jag ville bli av med det fort! men sätt det på 3500 och nappa om någon erbjuder dig 3200-3300 typ! de e endå bra

Permalänk

ska testa:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||