2 funderingar kring Vista home premium

Permalänk
Medlem

2 funderingar kring Vista home premium

1. Jag verkar inte kunna klicka på en bild, som är länkad till tex imageshack eller nå annat ställe. Högerklickar jag på bilden och vöjer öppna i nytt fönster så fungerar det. Någon som har tips på vad detta kan vara?

2. När man har fler fönster öppna och alt-tab'ar så får man en "platt" ruta där man väljer vilket fönster man vill öppna. När jag var till Sthlm på mässa och där de demovisade Vista tidigare i år så hade de ett "hjul" eller va man ska kalla det där man kunde välja vilket fönster man ville till. Hade man tex en film igång så visades även denna i detta "hjul" Är de bara i Ultimate detta fungerar eller?

Tack på förhand.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

2. Använd Windows-tangenten ,istället för alt, och tabba så funkar det.

Visa signatur

P180B, Tagan Easyconnect 580W, E6750, Gigabyte P35-DS4, 8GB GSkill PQ PC2-6400, Gainward 8800GTS, Scythe Mine, Creative X-FI XtremeMusic

Permalänk
Medlem

windowsflagga - tab, eller ctrl-win-tab. Den senare för att vyn ska stanna kvar på skärmen.

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara