Permalänk
Robot

Dreamhack Summer 2007 Gravyrer

Då var det dags att börja jobba inför dreamhack igen Jag ska gravera 6st chassin och kommer att fylla på loggen med gravyrerna allt eftersom dom blir klara. Chassina som ska graveras är 1st P180B, 1st P180, 1st P150, 2st Ninehundred och en Sonata II samt ett gäng nätaggregat. Jag kommer nog slänga in ett par extra P180B med bara för att dom är så underbara att gravera på

Besök albumet: Dreamhack Summer 2007 Gravyrer av [WP@]Wolverine

Permalänk
Medlem

Ruskigt snygg klar 10a

Visa signatur

http://www.asschier.com/:

Prototype1:

Gigabyte X99-GAMING 5 - Intel i7 5820k @ 4ghz - Be-Quiet Dark Rock Pro 3 - Corsair LPX 32gb 2800mhz - ASUS GTX1080 Strix - Samsung 840 250gb SSD - TOSHIBA 3TB extern + 4tb extern) - Be-Quiet Pure Power L8 630W - Prototype1 (scratch build) - DELL 34" Curved 4k display + 2x 24" Dell ultrasharp

Permalänk
Medlem

galet

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Proffsmoddare

uppdaterat

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

jag vet inte varför men jag gissar på in flames på bild #2

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JAxen
jag vet inte varför men jag gissar på in flames på bild #2

hehe inte helt galet gissat minsann

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Skit snygg, kan man vinna den på dh?

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DachmanX
Skit snygg, kan man vinna den på dh?

Jepp det kan man. Alla chassin som kommer i denna loggen kan man vinna i Antecs bås på Dh summer. Kostar ingenting, bara att gå och hämta en lott och hoppas på tur

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

fan vad schysst, ursäkta språken men den var ju skit cool ju

Permalänk
Medlem

Du e fan inte mänsklig O_O Får man ta sig friheten att fråga hur lång tid arbetet tog ? Du brukar ju jobba ganska fort.

Visa signatur

Mom! KDE and GNOME are fighting again! And Linus is taking KDE's side!
If you kids don't shut up, you're going to go to bed without your supper!

Permalänk
Medlem

jag gissar på hammerfall , bild 2 kommer från deras gubbe i musikvideon om jag inte har helt fel för mig..

Visa signatur

AMD Athlon 64, 3ghz x 2 , 2 gig ram , 1.10Tib hdd , Geforce 8600GTS 256MB

Permalänk
Medlem

ruskigt snyggt 10p

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 0verd0ze
jag gissar på hammerfall , bild 2 kommer från deras gubbe i musikvideon om jag inte har helt fel för mig..

Huga vilken hädelse!!! Det är ju In Flames Jesterhead

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Tror oxå det är Hammerfall. . Wolverine lyssnar mkt på dom har jag hört

Visa signatur

GRILLA GRILLA GRILLA

Permalänk
Medlem

Bakgrund : Jack Daniels

Wolfy, kan du inte göra en bygglogg där du tar med alla steg och lite "still bild in action" `? skulle vara kul o lära sig lite mer att dremmla på.

Visa signatur

http://www.nimpa.se/

Egen kodad sida.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av swehank
Tror oxå det är Hammerfall. . Wolverine lyssnar mkt på dom har jag hört

Åh härregudsojezuskrist, är ni inte riktigt kloka? Jester för bövlen! Döds-(eller numera lite "neo...döds?")Flames trampar sönder Hammerfalls överklatchiga tramslåtar.

(Phew, blev tvungen att slänga igång Subterranean för att inte gripas av panik *hoho*)

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

anemic, tror inte poletten riktigt trillade ner, någonting säger mig att de är ironisk... Förövrigt så saknar jag gamla inflames

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Englund!
anemic, tror inte poletten riktigt trillade ner, någonting säger mig att de är ironisk... Förövrigt så saknar jag gamla inflames

http://img185.imageshack.us/img185/1501/1283862vo.jpg

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Medlem

När du graverade in jester så tyckte jag att det liknade ett album från Bal-Sagoth.

Permalänk
Proffsmoddare

Så nu är det uppdaterat en smula Jag har påbörjat en hel hög gravyrer för att hålla det intressant så växlar jag mellan de olika chassina och gör en bit i taget

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Ska du inte göra något mer än att gravera på alla dina chassin du ger ut två gånger om året på dh?

De ser ju praktiskt taget lika ut.

Aja, bra gjort men själv hade jag velat se lite mer variation.

Visa signatur

AMD 8320, Radeon 7950 etc... | Trächassi :) |

Permalänk
Medlem

sonata 2:an var riktigt frän , man blir ju allt sugen men kommer aldrig lyckas med en rak linje äns hehe ,, good work!

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiker
Ska du inte göra något mer än att gravera på alla dina chassin du ger ut två gånger om året på dh?

De ser ju praktiskt taget lika ut.

Aja, bra gjort men själv hade jag velat se lite mer variation.

Jag gör det som beställaren vill ha no more no less.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Englund!
anemic, tror inte poletten riktigt trillade ner, någonting säger mig att de är ironisk... Förövrigt så saknar jag gamla inflames

Hahaha, som tur är så driver jag med er alla ; ))
Gillar inte In Flames så mycket längre, helt sönderspelade. Sen tröttnar man ganska lätt på de nya plattorna. Finns några trevliga guldlåtar som aldrig dör dock!

Det blir nog att man går och hämtar sig en lott!! *Vill ha, vill ha*

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

Jag satt precis o lyssnade på "Strong and smart" när jag såg 2a bilden

den grymmaste va ju änna http://www.sweclockers.com/upload/gallery/5572-large.jpg men gjorde du den fritt eller hittade du den på ngn sida? (länk isf tack) (gjorde du den fritt är du sjuk i huvudet, på ett bra sätt )

Visa signatur

:)

Permalänk

snyggt

Visa signatur

;)

Permalänk

Är det samma dator eler är det flera datorer eller chassin

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pimpimen_95
Är det samma dator eler är det flera datorer eller chassin

Klart att det är flera olika chassin...

Visa signatur

AMD 8320, Radeon 7950 etc... | Trächassi :) |

Permalänk

6 sidor på en låda? Hur har du fixat det?

Visa signatur

Phanteks P600S Grå - Ryzen 9 3900X - Phanteks PH-TC14PE Black - ASUS ROG Strix X570-F Gaming - G.Skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) 3600MHz CL16 - HD7970 - Seasonic Focus+ 650W Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ralleballe
6 sidor på en låda? Hur har du fixat det?

i beskrivningen står det att han har fått 6 st chassin som han ska gravera

Visa signatur

:)