Sony Ericsson P1i tråden!

Permalänk
Medlem

Sony Ericsson P1i tråden!

Nu är den ju officiell, P1i (det blev inte P700i som det ryktades om). Det dröjer fortfarande ett par månader innan den finns på marknaden - men jag har haft förmånen att få testa en P1 redan nu. Att observera är att det är en "acceptance unit" så det är alltså inte den slutliga mjukvaran i den.

Jag hade tyvärr inte tillräckligt lång tid på mig för att skriva en riktig recension eller testa den fullt ut - men jag hann ta en hel del bilder av den som jag lagt upp på min engelska mobilblogg MobileGathering. Se och njut av bilderna!

Kortfattat:

- slimmare och lättare än P990i
- känns mer som en förbättrad M600i om jag skall vara ärlig
- har man haft en P990i eller M600i så känner man igen sig direkt
- egentligen bara storleken och kameran som är de stora nyheterna
- snabbare i menyer och när man växlar program

Ska försöka komma över en P1:a igen så jag kan testa lite mer. Ska även försöka få lite testbilder tagna med P1:ans kamera - min källa säger att den är likvärdig med K800i i kvalitén - om man bortser från att den inte har en xenon-blixt.

Så.. Läs min preview här: MobileGathering previews the P1

Och diskutera P1 i den här tråden!

Permalänk

Hoppas vi med en P990 får en som gåva för alla buggar vi fått genomleva.

Permalänk
Medlem

hmm - nu ska vi se...jag tror denna tråden fungerar minst lika bra om inte bättre...

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6...

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk

Re: Sony Ericsson P1i tråden!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oxygenic
- egentligen bara storleken och kameran som är de stora nyheterna

Kvalitetskänslan då? Det är ju en massa metall och gummi. M600i och P990i är ju ganska plastiga. Min M600i känns inte så otroligt gedigen.

Visa signatur

-det finns ingen ödets och himmelens lag, det finns ingen slumpens cynism, människor lider vareviga dag, de lider av kapitalism
-Vilken otursmango, den låg som oskyldig, så tog hon fram flera