Permalänk
Avstängd

Demot är på engelska även på det Japanska kontot. bara om du ändrar Locale i din konsoll så kankse språket ändras.

På tal om demo så kommer demo på CMR:DiRT imorgon till marketplace och PC.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sanazin
Du måste ha ett japanskt konto på Xbox live.
Det är jätte lätt att fixa, bara gör ett Hotmail konto där du väljer att du bor i Japan :P.
Och så efter att du har laddat ner demot med din japanska xbox live konto loggar du bara in på din normala (engelska) konto och startar demot
Demot är på engelska då ^^

Mitt är på engelska även om jag startar spelet när jag är inloggad på mitt japanska konto.

Permalänk
Medlem

Colin McRae Dirt demo imorgon den 24:e..

"We think the demo is really going to wow a lot of people. It’ll have a Super Stage crossover rally with Colin as your opponent, it’s got buggy racing against 9 opponents which is absolute carnage and really shows off the car models, and then we have a hill climb with fantastic scenery and a Travis Pastrana time to beat. It’s a great little package and it’s out on May 24."

Visa signatur

,

Permalänk

vart hittar man eternal sonata på det japanska kontot?
hittar det ej...trusty bell hittade jag dock.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Eternal sonata heter spelet i us och i japan heter det trusty bell. Hoppas spelet kommer att släppas här eller är regionsfritt.

Visa signatur

If ya don't eat ya don't shit. and if ya don't shit ya die!

Permalänk

ahaaaa

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Jag kan ha fel.....hmmm men har för mig att det är så

Visa signatur

If ya don't eat ya don't shit. and if ya don't shit ya die!

Permalänk
Medlem

Colin Mcrae Dirt Demo ute på Marketplace

Permalänk
Medlem

Trusty Bell är väl utvecklarna som har gjort Eternal Sonata ?

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sanazin
Trusty Bell är väl utvecklarna som har gjort Eternal Sonata ?

nee. Trusty Bell är samma spel som Eternal Sonata.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Spelet utvecklas av Tri-Cresendo, De har varit med och utvecklat en hel del andra spel men oftast har de bara gjort musiken till dem, T.ex. Star Ocean 3. De spelet de har hjälpt till med mest har varit Baiten Kaitos.

Det här spelet är deras första 100% egna spel.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Herregud ;p Det va inte speciellt fint namn ^^
Bra att den heter Eternal Sonata då här i såfall, eftersom spelet baseras på Frederic Choplin om jag inte har fel, eller hans sonater?
>.<

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=19727
video där på naruto - rise of a ninja.. ååh det kommer att bli bra, tänk hur många spel det kommer i höst. aah.. snyggt var det också, för min smak. 360 blir bara bättre hela tiden.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Någon som testat Colin McRae: Dirt med Ms wheel? funkar det bra/dåligt ?

Visa signatur

System 1 || Asus Rampage Extreme II | i7 920 @3,8GHz | 6GB DHX+ | 300GB Velociraptor | EVGA GTX275 1,7GB |
System 2 || Asus A8N-SLI Premium | Amd Opteron 170 | Sapphire X1800xt 512 ViVO | 2GB OCZ PC4000 Platinum EB |

Permalänk
Medlem

Njah jag satte på Colin Mcrae download för 2 timmar sen, men det går skit slött av nån anledning :S
Allt annat går jävligt snabbt men inte detta, tror det är på grund av att det är så många som laddar ner samtidigt.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Har precis köpt mig en Xbox 360 (bytade min Wii mot en 360) och blev helt överkörd när jag lira lite Gears of war över Live missar allt, men folket verkar ha så lätt att träffa en. Någon som har lite nybörjartips att dela med sig?

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sanazin
Njah jag satte på Colin Mcrae download för 2 timmar sen, men det går skit slött av nån anledning :S
Allt annat går jävligt snabbt men inte detta, tror det är på grund av att det är så många som laddar ner samtidigt.

Det är väldigt många som har samma problem som dig.

Jag har suttit på 12% sedan 14:00 idag.

Visa signatur

,

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scoc
Det är väldigt många som har samma problem som dig.

Jag har suttit på 12% sedan 14:00 idag.

Jag satte på precis när det kom ut - det gick segt, men jag fick det till slut

Mycket trevligt

Permalänk
Medlem

Va trött jag blir, 34% på Dirt demot. så ballar den ur och nu är den på 1% igen när jag återupptar nerladdningen. fan!

Visa signatur

System 1 || Asus Rampage Extreme II | i7 920 @3,8GHz | 6GB DHX+ | 300GB Velociraptor | EVGA GTX275 1,7GB |
System 2 || Asus A8N-SLI Premium | Amd Opteron 170 | Sapphire X1800xt 512 ViVO | 2GB OCZ PC4000 Platinum EB |

Permalänk
Medlem

Verkar vara väldigt många som har problem, men det är värt besväret - jag lovar

Blev precis 1:a på bergsklättrar-banan med tiden 02:49:89

Säkerligen inte så svårslaget för duktiga rallyförare

Permalänk
Medlem

Jag är sjukt sugen på att spela!!! har laddat ner sen 18:00.
det är så svårt att vänta när man inte har något annat att göra under tiden!

Visa signatur

System 1 || Asus Rampage Extreme II | i7 920 @3,8GHz | 6GB DHX+ | 300GB Velociraptor | EVGA GTX275 1,7GB |
System 2 || Asus A8N-SLI Premium | Amd Opteron 170 | Sapphire X1800xt 512 ViVO | 2GB OCZ PC4000 Platinum EB |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Farner
Har precis köpt mig en Xbox 360 (bytade min Wii mot en 360) och blev helt överkörd när jag lira lite Gears of war över Live missar allt, men folket verkar ha så lätt att träffa en. Någon som har lite nybörjartips att dela med sig?

Du borde nog köra single player först ;P

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk

verkar som xboxen tankar trots att siffran i % står stilla. min hade fastnad på 42% . Stängde av xboxen och slog på det igen och kollade då låg den på 48% direkt.

Visa signatur

[TH·Beliavski]

Permalänk
Medlem

http://forums.xbox.com/12694417/ShowPost.aspx
Några andra som också har problem.

Jag är på hela 29% nu.

Visa signatur

,

Permalänk

thats it,föll direkt för eternal sonata.
givet köp om det kommer hit till europa.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scoc
http://forums.xbox.com/12694417/ShowPost.aspx
Några andra som också har problem.

Jag är på hela 29% nu.

Jepp, fast på 84%, efter 3h. Kommer inte längre, starta om nerladdnigen och fastna på 9%. Sen är min router överhettad just nu så jag loggas ut och in hela tiden.

Permalänk
Medlem

det här suger fan! satt på jobbet idag och tänkte på hur jävla kul jag skulle ha med Dirt demot hela kvällen, MEN IKKE!
Nu funderar jag på att stanna hemma imön så jag hinner spela lite innan man ska umgås med flickvännen hela helgen. Ni som har sällskap vet nog hur populärt det är att sätta sig vid xboxen då

löjligt att det ska gå så segt, och löjligt att jag blir så sur för det

Visa signatur

System 1 || Asus Rampage Extreme II | i7 920 @3,8GHz | 6GB DHX+ | 300GB Velociraptor | EVGA GTX275 1,7GB |
System 2 || Asus A8N-SLI Premium | Amd Opteron 170 | Sapphire X1800xt 512 ViVO | 2GB OCZ PC4000 Platinum EB |

Permalänk
Medlem

Hur gör man för att få live att funka??
ska jag koppla nätverkssladden jag fick med boxen till min router?

Behöver jag sen göra inställningar i min data? fattade inte riktigt instruktionerna som följde med...

Teknik och data är inte min starka sida..är det svårt att få det att funka??
tack på förhand//Filk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hYpN0L
det här suger fan! satt på jobbet idag och tänkte på hur jävla kul jag skulle ha med Dirt demot hela kvällen, MEN IKKE!
Nu funderar jag på att stanna hemma imön så jag hinner spela lite innan man ska umgås med flickvännen hela helgen. Ni som har sällskap vet nog hur populärt det är att sätta sig vid xboxen då

löjligt att det ska gå så segt, och löjligt att jag blir så sur för det

Tur att tjejjen bor på ett litet avtstånd. Spelar aldrig när hon e här. Fast nu har ja ändå inte boxen hemma så. =/

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

ass FUUUUCK

Visa signatur

[TH·Beliavski]