Permalänk
Inaktiv

vet inte om jag poängtera något om den här modden då den gjordes, men jag tänkte bara säga ett par saker:

  • 1, jag gillar inte neon
    2, jag gillar inte plexi

Men ändå så tycker jag att ColdFusion är det snyggaste chassit jag skådat!

Permalänk

Mycket snygg när den lös i mörkret

Permalänk
Medlem

Vackraste modden jag sett.. lagom avis xD
Hur sjutton gör man en sånn?

Permalänk

some how, I feel very pwnd

Visa signatur

varför krascha dyrt med SAS, när man kan krascha gratis med windows?

Permalänk
Medlem

Såg en underlig sak precis.. fronten ser olika ut på bilderna. På några bilder står det "Antec" och inga cd-enheter syns, på den andra varianten syns cd-enheterna, och det är en lcd som det står Cold-Fusion på.. Varför?

Permalänk
Proffsmoddare

För att luckan är stängd? På luckan sitter en Anteclogo som är upplyst uppifrån.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem

Den där grejen ser ömtålig ut

Tyvärr kan jag inte alls hitta estetiken i skapelsen, men jag kan klart se jobbet som måste lagts ner på att göra den.

Props!

Visa signatur

Coolermaster Centurion, 2800+ AMD, 1024 mb minne (2x 512 mb ddr dualchannel), Seagate SATA 160 GB, HIS Excalibur 128 MB Radeon 9800 PRO

Permalänk
Medlem

Wow! Önskar jag kunde göra nåt sånt... Riktigt ***** snyggt! Har du vattenkylning i den där? Det skulle ju i alla fall passa med alla slangar som går in och ut ur lådan!

10/10!

Permalänk

Man skulle kunna säga att man lätt blir señor Kissass när man ser bilden ;).

Mycket mycket snyggt! Genomgående stil och väldigt schyssta linjer. Bland de fetaste jag sett! Sterilt och hårt men levande på nåt sätt.
Jag är ingen stor diggare vad gäller ljus och liknande lull-lull men det var precis lagom tilltaget.

Inspirerande, 10p

Visa signatur

"-You like sex AND money? We should hang out!" -"Idiocracy"

MSI P45 Platinum, e6850@3ghz, 4gb Corsair 6400c5dhx, 500gb+320gb, HD4850 Crossfire (Sapphire/His), Coolermaster Cosmos RC 1000

Permalänk
Medlem

Imponerande och ståtligt, enda minuset jag skulle kunna ge är väl för det röda ljuset baktill som jag anser inte passar in, men det är ju inte jag som byggt den heller så jag ska inte klaga.

Säg mig, hur mycket väger detta bygga, i kilo alltså?

Visa signatur

None

Permalänk

FET FET FET !!!

Permalänk
Avstängd

Fy fan va Snyggt asså Gör ett sånt åt mig me snälla;) haha. har bara ett dracula chassi nu;S

Visa signatur

Gigabyte: EP45T-EXTREME, Intel: E7400, Kingston: HyperX 1600MHz, MSI: R4830 OC Edition... :P

[img]url=http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=654346][img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/654346.png[/img][/url][/img]

Permalänk

Äckligt snygg!! Såg den på bit-tech för ett tag sen, en solklar 10 poängare!

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk

Riktig snyggt!, gillar "nightshotet"

Permalänk
Avstängd

cheeses, var lär man sig bygga sånt där

mycket fin

Permalänk
Medlem

Jag tycker lätt att Sleepstreamer kan göra en "how-to-do-guide" när det gäller fräcka chassin Gillar denna lite mer än hangar.

Permalänk

Mycket snyggt du e den som har lyckats fram häva vad sweclockers står för:D jag skulle vilja se fler chassi om du har gjort det? du skulle ju bli professionell:D

Permalänk

den är snygg som f*n men har du byggt chassit själv eller köpt det?

Permalänk
Proffsmoddare
Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk

Något av den grymmaste modningen jag har sett!

Visa signatur

CPU: i5-200k @3.30GHz, HDD SSD OCZ Agilty... boot failer........
Technical information:
*** STOP: 0x00000019 (0x00000000, 0xC00E0FF0, 0xFFFFEFD4, 0xC0000000) BAD_SSD_DISK
Ps. Alla grammatik polis ombeds ej att hava ett föreskrivit svar, då något ej kommer ges till handa tillbaks.

Permalänk
Avstängd

ETT JEAVLA SNYGGT CHASSI
vart lärde du dig att býgga ett sådan chassi
kostade detmycke pengar lr

Visa signatur

LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL

Permalänk
Medlem

En klar 10 för det snyggaste chassiet jag sett på läng och dessutom för att jag själv har ett SLK300B, kanske gör om den som du men inte helt lika, då kommer alla bara kalla mig för "hermapa" och det vill jag inte
Som sagt 10 klara poeng

Permalänk
Medlem

SWEAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!

Visa signatur

d0ta..

Permalänk
Medlem

g a l e t

Permalänk

Precis som i vista reklamen så finns det bara ett ord. WOW

Visa signatur

Gigabyte Z87P-D3 | i5 4670 @ 3.7Ghz | AMD Saphire 290X | Crucial 2x8GB @ 1600Mhz | OCZ Arc 100 240GB | Corsair CX600 |

Permalänk
Inaktiv
Permalänk

sååååååååå fräsht vill kasta sten på det för att de tär så snyggt

Visa signatur

[Asus p5q-e][ intel e8500@4,2ghz][Kingston hyper-x 2 Gb ram][[XFX 8800gt][Corsair hx520][580 Gb]

Permalänk
Medlem

WHOOAAAAAAAA?!?!?!?!?!?! Så vackert *med en tår i ögonvrån*

Permalänk
Medlem

Snacka med dig på DH, mycket insperande bygge :D. även Hangaren

Visa signatur

[ i7-8700K @ 5Ghz || CM MasterLiquid ml360r || 64GB DDR4 3200Mhz || MSI Z370Pro Carbon || KFA2 RTX 3080TI || EVGA Supernova G2 750W || Samsung 960 EVO || Lian Li pc-o11 Dynamic ]

Permalänk

såg båda din byggen på dh nu som va. snygga grejer.

Visa signatur

Kolla in min drickaback