Permalänk
Medlem

Vet ni vad norrmannen sa som blev anklagad av att ha vakuum i huvudet?
- Bättre än ingenting!

Visa signatur

E6300 | Thermalright Ultra-120 eXtreme + Noctua 120mm 1200rpm | Gigabyte GA-965P-DS3 | 3GB Corsair XMS2-6400 CL5

Permalänk
Medlem

På tal om elektrikerskämt så finns det en firmabil i mitt område som det står "[firmanamn], din elkontakt" på...

Mer ordvits:

"Eletriker söker spänning (HAH) i tillvaron. Jag vill ha kontakt (HAH) med en kvinna som tar ner mig på jorden (HAH)." Aaah, orkar inte mer.

En annan:

En man hade varit ute och supit ner sig rejält på krogen och när han kommer hem stupar han i säng.

Plötsligt vaknar han upp mitt i en hönsgård, och till sin förvåning upptäcker han att han är en höna. Tuppen kommer fram till honom och säger:
"Hej, du är ny här va?"
"Ja. Vad är det för konstigt jag känner i magen?"
"Det är nog dags för dig att lägga ägg, ta i så kommer dom ut."
Han försöker men det kommer inga ägg.
"Ta i hårdare", säger tuppen
Han tar i allt vad han har och tillslut kommer ägget ut.

Sedan vaknar han av att hans fru skriker:
"Kalle, Kalle, du skiter i sängen!"

Permalänk
Medlem

En riktig nolla körde för fösta gången med hög spänning sin nyköpta el-bil på strömgatan. Plötsligt gick en säkring. Han fick sladd och slog en volt. Landade gjorde han i en hög jord.
(Orkar inte slänga ihop fler termer i "skämtet". Jag är trött.)

Visa signatur

(\__/) Det löser sig alltid!
(O.o) Låt honom/henne ha rätt så är saken ur världen!
(> <) Någonting annat klyftigt!

Permalänk

Tar du smultronen så tarja hallonen.

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Medlem

En man i 35-årsåldern var djupt deprimerad och skulle ta sitt liv. Han gick ut i skogen och tog med sig ett rep så han kunde hänga sig i ett träd. Plötsligt kommer en dvärg förbi.

"Vad gör du?", frågade dvärgen.

"Jag ska ta livet av mig, hela mitt liv är bara skit..", svarade den deprimerade mannen.

"Jasså!? Oj..", sa dvärgen fundersamt.
"Det är så att jag är en tomte och du ska få tre önskningar om jag får köra dig i baken".

Mannen funderade på tomtens erbjudande och kom fram till att det kunde vara värt det för att få tre önskningar som kunde förbättra hans eländiga liv. Efter tio minuter var hela akten över varpå tomten säger

"Hur gammal är du egentligen?"
"35...?"
"35! Och tror på tomten!?!?"

Visa signatur

www.filipsprogram.tk - lite freeware
"Delight, herregud. Talang är bara förnamnet."

Permalänk

This guy walks into a bar and sits down in front of the bartender. He orders a drink. While waiting for the drink, he reaches into one pocket and pulls out a 7 inch piano. He reaches into another pocket and pulls out a 10 inch man. The 10 inch man goes up to the piano and promptly starts playing. Beautiful music fills the bar.
The bartender goes up to the guy and asks where he got the musician. The guy replied that there was a genie just down the block who would grant just one wish.
The bartender went outside and down the block. There was a huge crowd around the genie. The bartender waited a really long time. Finally, it was his turn. The genie greeted him, "Hello, I am a genie and I will grant you one wish."
The bartender said, "I want a million bucks." All of a sudden, there were a million ducks! They were quacking and following the bartender. The bartender tried to scatter the ducks, but they all came right back.
The bartender went back to the bar, went up the the guy with the miniture piano player, and said, "What a lousy genie. I asked for a million bucks and got a million ducks!"
The guy at the bar looked at the bartender and said, "You don't really believe that I asked for a 10 inch pianist, do you?"

om du inte fattar säg Pianist på engelska högt...

Visa signatur

jag har internet på CD.

wget -rns http:// > /mnt/cdrom

Permalänk
Medlem

Det var en kvinna som var singel och bodde själv i en lägenhet i stan. Men det var en konstig sak. Varje morgon när hon vaknade så låg det smulor i hennes säng, och hon kunde inte förstå varifrån dom kom för hon åt aldrig i sängen. Detta pågick under några veckor sen beslöt hon sig för att gå till doktorn och titta upp om det var något fel på henne. När hon kom till doktorn bad han henne ta av sig kläderna så han kunde titta lite närmare på henne. När hon fått av sig kläderna så såg doktorn direkt vad det var som orsakade smulorna och sa till kvinnan "- Du har bullfitta".
-----
Vet ni varför kvinnliga hockeyspelare använder suspensoar?

För att inte få fläskläpp.
-----

Vet ni vad en glutenallergikers värsta mardröm är?

En bullfitta.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AMD_MANNEN
This guy walks into a bar and sits down in front of the bartender. He orders a drink. While waiting for the drink, he reaches into one pocket and pulls out a 7 inch piano. He reaches into another pocket and pulls out a 10 inch man. The 10 inch man goes up to the piano and promptly starts playing. Beautiful music fills the bar.
The bartender goes up to the guy and asks where he got the musician. The guy replied that there was a genie just down the block who would grant just one wish.
The bartender went outside and down the block. There was a huge crowd around the genie. The bartender waited a really long time. Finally, it was his turn. The genie greeted him, "Hello, I am a genie and I will grant you one wish."
The bartender said, "I want a million bucks." All of a sudden, there were a million ducks! They were quacking and following the bartender. The bartender tried to scatter the ducks, but they all came right back.
The bartender went back to the bar, went up the the guy with the miniture piano player, and said, "What a lousy genie. I asked for a million bucks and got a million ducks!"
The guy at the bar looked at the bartender and said, "You don't really believe that I asked for a 10 inch pianist, do you?"

om du inte fattar säg Pianist på engelska högt...

fatta inte?

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
fatta inte?

....ten inch falukorv.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-Unit
....ten inch falukorv.

misstänkte at det var något om det men får fortfarande inte pianist till det

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk

säg "pianist" på engelska, säg det lite snabbt...

Visa signatur

jag har internet på CD.

wget -rns http:// > /mnt/cdrom

Permalänk
Medlem

En man var ute och gick på stan en dag. Då såg han två gubbar som uppförde sig väldigt underligt.
Den ena gick och grävde hål i marken, och den andra gick efter och fyllde dem med jord.
- Vad håller ni på med? frågade mannen.
- Vi är trädplanterare, och egentligen skulle vi vara tre, men han som stoppar ner träden är sjuk idag!

Visa signatur

Vi är överallt!
Asus Maximum VII Formula | i7-4790K | Noctua NH-U14S | 16 GB G.Skill RipjawsX 2133MHz CL9 | EVGA GTX980 SC ACX 2.0 4GB | Corsair HX850i | Samsung 850 Pro 256GB SSD | 15.5 TB HDD | Eizo FlexScan S2431W |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
misstänkte at det var något om det men får fortfarande inte pianist till det

pianist ~ penis. Hur kan du missa det?

Permalänk
Medlem

Här kommer en liten tankeställare för alla som läser tråden. Läs igenom texten mycket noga, och tänk efter innan du svarar. Frågan jag kommer ta upp är en av de viktigaste frågorna i dag. Detta är även en av de svåraste frågorna som finns i dagens samhälle!

Tänk dig att du är en fotograf som jobbar i USA. Du fotograferar olika naturkatastrofer, eftersom du gillar spänning i vardagen, och i USA finns det många variationer på vad naturen kan göra med människor. Jordbävningar, hagelstormar där haglen är stora som handbollar, tornados, orkaner och översvämningar.

I går drog det in en orkan över New Orleans igen. Precis när det mesta av staden är återuppbyggd, så slår olyckan till igen, och man har ännu inte reparerat fördämningarna som brast sist. Du tar dig ut i en båt för att fotografera katastrofen och rädda så många människor du kan. Efter många timmars hårt arbete, så tar du en sista tur ut i staden med din båt. Helt plötsligt ser du en man som kämpar för sitt liv. Du ser ganska snabbt att det är president Bush. Han var på besök i staden, och har uppenbarligen inte kommit undan vattenmassorna. Du inser att du har mycket kort tid på dig innan han drunknar. antingen kan du fotografera händelsen, och få pulitzerpriset och bli berömd, eller så kan du rädda presidenten. Frågan är, vad hade du gjort i denna situation? Hade du använt svartvit film eller färgfilm?

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
pianist ~ penis. Hur kan du missa det?

för att jag sa pianist och inte penis kanske?

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sgt. Stinger
Här kommer en liten tankeställare för alla som läser tråden. Läs igenom texten mycket noga, och tänk efter innan du svarar. Frågan jag kommer ta upp är en av de viktigaste frågorna i dag. Detta är även en av de svåraste frågorna som finns i dagens samhälle!

Tänk dig att du är en fotograf som jobbar i USA. Du fotograferar olika naturkatastrofer, eftersom du gillar spänning i vardagen, och i USA finns det många variationer på vad naturen kan göra med människor. Jordbävningar, hagelstormar där haglen är stora som handbollar, tornados, orkaner och översvämningar.

I går drog det in en orkan över New Orleans igen. Precis när det mesta av staden är återuppbyggd, så slår olyckan till igen, och man har ännu inte reparerat fördämningarna som brast sist. Du tar dig ut i en båt för att fotografera katastrofen och rädda så många människor du kan. Efter många timmars hårt arbete, så tar du en sista tur ut i staden med din båt. Helt plötsligt ser du en man som kämpar för sitt liv. Du ser ganska snabbt att det är president Bush. Han var på besök i staden, och har uppenbarligen inte kommit undan vattenmassorna. Du inser att du har mycket kort tid på dig innan han drunknar. antingen kan du fotografera händelsen, och få pulitzerpriset och bli berömd, eller så kan du rädda presidenten. Frågan är, vad hade du gjort i denna situation? Hade du använt svartvit film eller färgfilm?

Det senare valet. Då går det ju alltid att ordna i efterhand.

Permalänk
Medlem

A dyslectic guy walks in to a bra...

Visa signatur

Losers always whining about doing there best, winners go home and fuck the promqueen

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sgt. Stinger
Här kommer en liten tankeställare för alla som läser tråden. Läs igenom texten mycket noga, och tänk efter innan du svarar. Frågan jag kommer ta upp är en av de viktigaste frågorna i dag. Detta är även en av de svåraste frågorna som finns i dagens samhälle!

Tänk dig att du är en fotograf som jobbar i USA. Du fotograferar olika naturkatastrofer, eftersom du gillar spänning i vardagen, och i USA finns det många variationer på vad naturen kan göra med människor. Jordbävningar, hagelstormar där haglen är stora som handbollar, tornados, orkaner och översvämningar.

I går drog det in en orkan över New Orleans igen. Precis när det mesta av staden är återuppbyggd, så slår olyckan till igen, och man har ännu inte reparerat fördämningarna som brast sist. Du tar dig ut i en båt för att fotografera katastrofen och rädda så många människor du kan. Efter många timmars hårt arbete, så tar du en sista tur ut i staden med din båt. Helt plötsligt ser du en man som kämpar för sitt liv. Du ser ganska snabbt att det är president Bush. Han var på besök i staden, och har uppenbarligen inte kommit undan vattenmassorna. Du inser att du har mycket kort tid på dig innan han drunknar. antingen kan du fotografera händelsen, och få pulitzerpriset och bli berömd, eller så kan du rädda presidenten. Frågan är, vad hade du gjort i denna situation? Hade du använt svartvit film eller färgfilm?

räddat presidenten, blivit tok-känd och fått pengar

Citat:

Ursprungligen inskrivet av putt3
A dyslectic guy walks in to a bra...

hehe, fyndigt

Visa signatur

jag har internet på CD.

wget -rns http:// > /mnt/cdrom

Permalänk

Hahahahaha, bra den med presidenten

Ni borde läst hela ^^

Permalänk

En kille gick på på en trottoar med en handduk runt sig och en tvål i handen. Då fick han plötsligt se två nunnor som kommer gående mot honom. Han tänkte: "Shit, de får ju inte se mig så här!" Och så ställde han sig och låtsades vara en staty.
Plötsligt tappade han handduken, men lät den ligga kvar, för annars skulle ju nunnorna fatta att han inte var någon staty. Nunnorna kom fram och kollade på killen.
"Undrar vad som, händer om man drar i den här", så en av dem, och drog i ballen.
Då tappade killen tvålen han hade i handen, och nunnorna utbrast: "Nej, men! En tvålautomat! Undrar vad som händer om man drar snabbt!..."
Efter att de gjort de utbrast de en gång till: "Vad fiffitgt! Flytande tvål!"

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Graded.se
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sputniqs
Ett flygplan hade störtat på en öde ö. Med på flygplanet var ett antal tyskar, några amerikaner och en japan. Tyskarna visade sin vanliga effektivitet och började genast att organisera arbetet på ön, en av tyskarna sa:
-I can be the minister of Defense! och började organisera ett bygga av ett försvar.
En annan:
-I can be the minister of communication och började bygga signaleldar.
Efter en tid hade alla fått en ministerpost, utom japanen. En amerikan tyckte synd om honom och föreslog att han kunde få bli Minister of Supplies. Japanen blev jätteglad och rusade raka vägen ut i skogen, och försvann.
Efter ett par dagar blev de övriga oroliga och gav sig ut för att leta efter japanen. När dom går och letar som bäst så hoppar plösligt japanen fram bakom en buske och skriker.
-Supplies!

Vad är det för likhet mellan han som hann till bussen och en fembarnsmamma?
Slapp springa

Denna gjorde hela min dag, det roligaste jag läst i hela mitt liv

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
för att jag sa pianist och inte penis kanske?

Och killen sa "a million bucks" men fick ankor för anden var dum i huvudet och begrep ingenting.
ska man behöva förklara skämt här?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -Boris-
Och killen sa "a million bucks" men fick ankor för anden var dum i huvudet och begrep ingenting.
ska man behöva förklara skämt här?

tycker inte pianist låter som penis bara...

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk

det var en bonde som hade en massa höns och blan dom fanns en minst sagt märklig tupp. jo det kom sig som så at tuppen var flintskallig.
varje morgon så förde tuppen å hönsen ett jävla liv för tuppen va över sexuell så varje morron rusade bonden ut å skrek åt tuppen..
Nu din jävla hönsknullare kommer du me mig. å så tog han me sig tuppen å låste in han i en egen bur.
Bonden hadde även en papegoja som han hadde inför en fest för lite finare herrar lärt att säja.
Herrar till höger och damerna till vänster
och så kom fest kvällen å papegojan stod på sin pinne vid entren
å sa
Herrar till höger och damerna till vänster
Herrar till höger och damerna till vänster
Herrar till höger och damerna till vänster
och sist kom flitskalliga herr Karlsson och då utbrister Papegojan
Nu din jävla hönsknullare kommer du me mig!!

kommer inte riktigt ihåg den men ni fattar nog poängen

En dvärg kommer in å ställer sig framför pissoaren hoppar upp å tar tag i vatten röret för att komma i rätt nivå och så frågar han killen bredvid
-Kan du dra ner gylfen åt mig??
- Nej de vill ja inte sa killen bredvid
- Skysta ja har de svårt som det är sa dvärgen
efter lite tjatande får dvärgen som han vill och killen brevid drar ner gylfen

efter nån halvminut å dvärgen har hängt i röret
säger han till killen bredvid.
-Kan du ta ut snoppen åt mig jag har händerna fulla som du ser
-Absolut inte! sa killen bredvid
efter ett par minuters tjatande tar i alla fall killen brevid fram snoppen åt han
och till hans förskräckelse så ser han att den är alldeles blå och full med prickar.
varvid killen bredvid utbrister
-Man herre gud du måste söka för det där!
-Det har ja redan sa dvärgen
-Nå vad sa doktorn då?? sa killen bredvid
-Va du än gör ta för helvete inte i den.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows