Permalänk
Medlem

hej jag heter jag spelar dota

Visa signatur

Mat = Kraft
Kraft = Spela Wc3
Spela Wc3 = Komma nånstans i det jävla spelet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Al0X
em games är inge bra alls. då kan bara late game gubbarna springa runt och vänta ut alla earlygame (läs int) gubbar... det är inte roligt, lirar endast på pickcup eller med ett par vänner, orkar inte sitta 45 min i public med massa snorungar som leavar och enbart köper sange & yasha

Aa, håller med.
Jag hade tänkt börja med pickup games nu, vill gärna slippa alla äckelnoobs. Annars lirar jag alltid med kompisar i pubs, vilket alltid går skit för alla lämnar efter de dött typ tre gånger.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Tror inte jag sett någon köpa S&Y på år och dag.

Då har du inte spelat med mej=) Jag köper det väldigt ofta, jag gillar att knalla snabbt... S&Y + boots of travel. då är livet värt att leva.

Själv spelar jag inte så jättemycket, men när jag spelar så är det nästan uteslutande med Poolman som skapade denna tråden.

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Medlem

Hade man inte kunnat kolla intresset av DotA här på forumet och kanske fixa ihop en liten turnering 5v5 priv? Skriv gärna här om du är intresserad, skriv gärna om du kan fixa ihop ett 5-manna lag med.

Permalänk

Uh... dota turneringar är krångliga, t.ex. hitta referees till varenda game, som kan ta flera timmar. Svårt är också att se till att ingen fuskar.

Visa signatur

Jag | Har | Fina | Datorkomponenter | FYI

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kissemisse
Uh... dota turneringar är krångliga, t.ex. hitta referees till varenda game, som kan ta flera timmar. Svårt är också att se till att ingen fuskar.

Replay?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallan
Replay?

Ja, men det finns liksom inget för att "detekta" fusk i replays
Du kan ju fuska diskret, t.ex. med maphack vet du ju vart hela motståndarlaget är, blir ganska enkelt att undvika ganks och sådant då

Edit: men om någon orkar fixa dota turnering är jag lätt på, har lag.

Visa signatur

Jag | Har | Fina | Datorkomponenter | FYI

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kissemisse
Ja, men det finns liksom inget för att "detekta" fusk i replays
Du kan ju fuska diskret, t.ex. med maphack vet du ju vart hela motståndarlaget är, blir ganska enkelt att undvika ganks och sådant då

Edit: men om någon orkar fixa dota turnering är jag lätt på, har lag.

jag har ett lag. Vi ska spela mot en annan från tråden i morgon, men på onsdag kanske? -ap isåfall. Och det är väl itne så smart att fuska på b-net? Jag hade custom kick tidigare, men mitt IP blev bannat pga det :S Är ju inte ens fusk tycker jag. Använde det bara för att kicka feeders när det behövdes.

Har du msn? kaptenperre@hotmail.com är min iaf.

Visa signatur

| i5 10600k@4,7 Ghz | AMD 6800 | 4Ghz RAM | 1 TB m.2 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaptenperre
jag har ett lag. Vi ska spela mot en annan från tråden i morgon, men på onsdag kanske? -ap isåfall. Och det är väl itne så smart att fuska på b-net? Jag hade custom kick tidigare, men mitt IP blev bannat pga det :S Är ju inte ens fusk tycker jag. Använde det bara för att kicka feeders när det behövdes.

Har du msn? kaptenperre@hotmail.com är min iaf.

Hehe, det är oss ni ska möta
Fast jag hade liksom inte tänkt mig något hemskt seriöst. Mestadels för skojs skull Jag menar, fusk i DotA? Det är väl rätt lågt :/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaptenperre
jag har ett lag. Vi ska spela mot en annan från tråden i morgon, men på onsdag kanske? -ap isåfall. Och det är väl itne så smart att fuska på b-net? Jag hade custom kick tidigare, men mitt IP blev bannat pga det :S Är ju inte ens fusk tycker jag. Använde det bara för att kicka feeders när det behövdes.

Har du msn? kaptenperre@hotmail.com är min iaf.

lägg till mej på friends ist. nick: kissemisse

Visa signatur

Jag | Har | Fina | Datorkomponenter | FYI

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jona_90
Hehe, det är oss ni ska möta
Fast jag hade liksom inte tänkt mig något hemskt seriöst. Mestadels för skojs skull Jag menar, fusk i DotA? Det är väl rätt lågt :/

ojdå, kollade inte på namnet ska bli roligt i morgon. Är så drygt när alla leavar annars :S

Visa signatur

| i5 10600k@4,7 Ghz | AMD 6800 | 4Ghz RAM | 1 TB m.2 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaptenperre
ojdå, kollade inte på namnet ska bli roligt i morgon. Är så drygt när alla leavar annars :S

Håller med, den enda anledningen någon i vårt lag har att leava är om dennes internet dör. Vilket inte händer särskillt ofta