Permalänk
Medlem

Reggade mig 2006 men hade läst nyheter osv sedan 04. När jag väll hade fått ordning på första burken efter att ha flyttat ut och köpt nya tänkte jag börja med att klocka och hålla på så jag reggade mig. Den första burken är iofs död idag.

Sajten är grym. No doubt about it. Dagligt besök är obligatoriskt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BeRetta
Nagrazol var det ja!!! Var det inte han som var lite betuttad i kvack! så dom skulle göra nått? Hur slutade det?

GAAAAH!!!

kvack ville gå på göteborgskalaset men kvacks mor ville inte släppa iväg henne ensam.
kvack väljer random person på icq att gå på göteborgskalaset med.
det blir nagge.
nagge tycker det hela var den bästa dagen i hans liv och startar en fucking jävla tråd om det på sweclockers. the end.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kvack!
GAAAAH!!!

kvack ville gå på göteborgskalaset men kvacks mor ville inte släppa iväg henne ensam.
kvack väljer random person på icq att gå på göteborgskalaset med.
det blir nagge.
nagge tycker det hela var den bästa dagen i hans liv och startar en fucking jävla tråd om det på sweclockers. the end.

haha, så det var en speciell kväll för dig med?

Jag minns inte varför jag reggade mig,men jag höll på mycket med moddning då... tja sen är det ett kanon forum!

minns inte om det var här eller på zatzy jag läste om grabbarna som skulle ha grillkväll och åker iväg för att hämta en levande ko som slutar med att de kör runt i stockholm-city med kon i en vw-buss...

sjukligt kul.

Visa signatur

jag har internet på CD.

wget -rns http:// > /mnt/cdrom

Permalänk
Medlem

Ingen av dom gamla rävarna som minns när MeglaW och ankfoot hängde här?

Nog är swec en trevlig sida alltid. Men jag måste hålla med om att det var en del skit under ÖÄ-tiden.

Permalänk
Medlem

Theres no place like sweclockers, det är helt klart.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Själv minns jag tråden som hentai skrev strax innan ÖÄ stängdes ner, alla satt och väntade på tredje delen ur hentais recension av Fleshlight. Ahh,, det var tider ^^.

<3 Sweclockers

Visa signatur

[ Fractal Design R4 ][ Enermax modu87+ 700W ][ Azrock z77 pro4 ][ Intel i5-3570k@3,4ghz ][ 8Gb DDR3][ HD7950 ][ sIntel SSD 120gb ][ Scythe Ninja ][ Zalman vf900-cu ][ BenQ XL2410T ]
Var god och citera mig om ni vill ha svar

Permalänk
Medlem

Har ett minne av en recension av en lös "vagina" som någon här på Swec beställde på nätet och skrev en hel del om hur den kändeds funkade mm.

Någon som har en länk till den?

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fraggel
Har ett minne av en recension av en lös "vagina" som någon här på Swec beställde på nätet och skrev en hel del om hur den kändeds funkade mm.

Någon som har en länk till den?

Det var den jag skrev om precis över ditt inlägg ^^, jag har en dump av massa övriga ämnen sidor och jag tror den är med. Jag kan se om jag kan lägga upp det någonstans imorgon, om man får det vill säga?

Visa signatur

[ Fractal Design R4 ][ Enermax modu87+ 700W ][ Azrock z77 pro4 ][ Intel i5-3570k@3,4ghz ][ 8Gb DDR3][ HD7950 ][ sIntel SSD 120gb ][ Scythe Ninja ][ Zalman vf900-cu ][ BenQ XL2410T ]
Var god och citera mig om ni vill ha svar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av whalle
Det var den jag skrev om precis över ditt inlägg ^^, jag har en dump av massa övriga ämnen sidor och jag tror den är med. Jag kan se om jag kan lägga upp det någonstans imorgon, om man får det vill säga?

Ja den följde jag med spänning riktigt bra tråd synd att den låstes,men nu kanske den är rumsren.

Hittade rubriken "Köpt sexleksak, behöver någon ursäkt snabbt! 2005-04-21 "

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem

Sweclockers <3!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av August
För ett antal år sedan var det en kille som ALLTID slutade inlägg med "Har du uppfattat mig korrekt, rätt?" och sedan namn och adress. Humor på hög nivå.

Hehe, ja... Karl-Olov Nordin och B-O Gavne är väl ett par av de skönaste karaktärerna i forum-Sverige.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AMD_MANNEN
minns inte om det var här eller på zatzy jag läste om grabbarna som skulle ha grillkväll och åker iväg för att hämta en levande ko som slutar med att de kör runt i stockholm-city med kon i en vw-buss...

sjukligt kul.

Du läste det där på Sporthoj mer eller mindre.
Patrik aka no1 aka Fürstenhoff aka Ghost Rider.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av herbamare
Du menar den legendariska resan till Göteborg med Nagrazol..

Ett annat skönt minne är tråden om SweC-serierna..:)

(japp,har alla stripparna kvar):D

har du några fler än de som ligger på http://olof.galaxen.net/bilder/swecserier/
får du gärna maila dom till mig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Ping Pong
har du några fler än de som ligger på http://olof.galaxen.net/bilder/swecserier/
får du gärna maila dom till mig

Hahahaha, vilka minnen!

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | Corsair 16GB 2666MHz/CL18 | GTX 1070 Ti 8GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC 24G2U

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Ping Pong
har du några fler än de som ligger på http://olof.galaxen.net/bilder/swecserier/
får du gärna maila dom till mig

du har PM...

Visa signatur

🗄️ Corsair Carbide 100R Chassi] 🔲AMD® RYZEN™ 9 5950X] 🏬MSI X570 MAG TOMAHAWK WIFI] ❄️Arctic Cooling Liquid Freezer II 240] 🎞️Kingston Fury 128GB (4x32GB) DDR4 3600MHz/CL18.22.22 @CL 16.19.19 Beast] 🏴Powercolor Radeon RX 6950XT 16GB Red Devil] [Thermaltake Toughpower 1200W ] 💾Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 500GB] [Lexar NM700 M.2 NVMe SSD 4Tb] [Kingston NV2 M.2 NVMe SSD 4Tb ] [Samsung SSD 870 QVO 4Tb] [15 TB WD NAS RED 7200rpm Lagringsdiskar] 🖥️ASUS VP28U 4K 28" Skärm] 🔌Comhem 1000/1000Mbit fiber] [Windows 11 Pro SWE]

Permalänk
Medlem
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PyRo
Du läste det där på Sporthoj mer eller mindre.
Patrik aka no1 aka Fürstenhoff aka Ghost Rider.

ja det var det nog, vansinigt roligt var det iaf... ska länka till den om jag hittar den

Visa signatur

jag har internet på CD.

wget -rns http:// > /mnt/cdrom

Permalänk
Medlem

Var inte reggad när Da_bear skrev sin tråd, men jag läste den i skolan under en lektion i juridik och visade alla klasskamrater. Det blev sådant liv att läraren beslöt att avbryta lektionen

Reggade mig några månader senare för att få tips på bra hårdvara till min nya dator. Trevligt att många gamla medlemmar fortfarande är aktiva

Kvack!: Det där minns jag. Jag trodde ni skulle få ihop det

Visa signatur

i9 9900k | bequiet! Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 | MSI Z390 Gaming Pro Carbon | 32" Philips IPS 4k Monitor | EVGA 850W G2 Supernova | Fractal Design ARC XL | 4 x Corsair ML140 | NZXT Sentry 3 Fläktcontroller|

Permalänk

jag hittade båda historierna

de är ganska långa, är det ok att posta dem?

Visa signatur

jag har internet på CD.

wget -rns http:// > /mnt/cdrom

Permalänk
Medlem

Jag är inte någon gammal medlem men minns väl ett par fina trådar och har hört om en hel del. Da_Bear-tråden kan man ju inte gått miste om att bara ha hört något om

Håller med om att Sweclockers är ett härligt ställe att vända sig till om man behöver hjälp, vill diskutera olika ämnen samt för underhållning. Anledningen till att jag reggade mig här var för att jag blev tipsad om ÖÄ av en kompis. Jag fastnade direkt.

Jag minns väl en del riktiga guldtrådar från den tiden jag var reggad. T.ex. Gerra om kvinnor, I-landsproblemstråden, Liv&Helvete-trådarna m.m. m.m.

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.

Permalänk
Permalänk
Medlem

jag som hade för mig att hentai stavade mycket bättre när jag läste tråden senast O.o
Jaja, gott skratt var det iallafall

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AMD_MANNEN
jag hittade båda historierna

de är ganska långa, är det ok att posta dem?

länka om de är för långa.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?