AMD visar upp "Lasso"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Och vad är det för röd grej under grafikkorten?

Kretskortet

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Semjonov
Läs igenom tråden så kan du få förslag för vad man kan använda det till om du nu inte klarar av att fundera ut användningsområden för snabba grafikkort utan hjälp.

Om du nu inte forstod riktigt så är det där min egen personliga åsikt. ^^
Klart jag fattar vad man ska ha grafikkort till. Men inte varför man ska ha en sån där box utanför. Pff... Men men... pryltokarna gillar det ju.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JackBlack
Kretskortet

Joo, det förstof jag såklart ^^. Men jag funderar mer på vad det gör, och vad det är till för! Denna skapelse är knappast "extern", eller snarare sagt "bärbar/smidig". Nånting stort har dom på G hoppas jag!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alakai
Hmm.. min laptop skulle då inte ha någon vidare nytta av något externt grafikkort, den är för sämst överlag.
Men visst, har man en riktigt bra bärbar, som man normalt spelar på, så är det ett utmärkt sätt att spara in på batterierna när man väl reser och inte spelar.. praktiskt i ett sådant fall.
För att inte tala om vad den kan göra för ens stationära system! :9 Onödigt, onyttigt godis, säger jag.

Din laptop skulle inte alls ha någon nytta. Problemet är att lika lite som det i dagsläget finns externa PCI-E-kontakter finns det VGA/DVI-in-kontakter. Som det ser ut nu så kommer det bli extern skärm som gäller.

Visa signatur

Min dator äger mig. True story.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Joo, det förstof jag såklart ^^. Men jag funderar mer på vad det gör, och vad det är till för! Denna skapelse är knappast "extern", eller snarare sagt "bärbar/smidig". Nånting stort har dom på G hoppas jag!

http://en.wikipedia.org/wiki/Printed_circuit_board