Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dorovol
Flyter på finfint har kört alla olika race + MP.

Håller med om det

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Medlem

Har suttit som klistrad vid demoversionen på min 360 de senaste dagarna. På måndag går jag och införskaffar fullversionen samt denna ratt. Skall bli underbart!

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk
Medlem

Doh, glömt bort att det finns ett demo på Marketplace! Blir att ladda ner det då. Är grymt sugen på ett rallyspel.

Visa signatur

.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skarm
Doh, glömt bort att det finns ett demo på Marketplace! Blir att ladda ner det då. Är grymt sugen på ett rallyspel.

Det låter bra det

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Medlem

360kr på www.play.com

Var ett par spel till som det var bra pris, ta gärna och bumpa Fyndtråden för jag brukar ha som vana att skriva in bra priser på grejor där om jag trillar på något.

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6...

Permalänk
Inaktiv

e det bara jag tycker att alla bilarna slänger som fan vid minsta lilla ratt rörelse. blir mest att man sladdar igenom hela banorna tycker det e skit trökigt. nån som har en idee var man kan göra? jag kör PC versionen och e det nån som har märkt att ju lägra grafik man sätter på dästo sämre går spelet?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AMD 5200+, 7900GTX, X-Fi, Z-5500, Diboss 26" LCD + 2st TFT 19" Wide

Permalänk
Medlem

Hittar fortfarande inte de där "perfekta" inställningarna till ratten. Kör just nu med

Wheel Deadzone - 3%
Wheel Saturation - 100%
Wheel Linearity +1.50
Accel Pedal Deadzone - 3%
Accel Pedal Saturation - 100%
Brake Pedal Deadzone - 5%
Brake Pedal Saturation - 100%

Funkar väl okej, någon annan som vill posta sin så att man kan prova? Det största problemet med styrningen var hur skarpt man svängde från början genom att bara vicka lite på ratten.

Kan inte fatta att de kan göra en sån miss när man släpper ett bilspel, att inte ha vettiga inställningar från början. Forza 2 och PGR3 funkar ju klockrent utan inställningar.

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk

pimpade en Dirt för 360:- överjävligt bra pris alltså för en sprillans nytt lir.

Visa signatur

[TH·Beliavski]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Semjonov
360kr på www.play.com

Verkar som de ändrat pris nu (~600kr), och tillfälligt slut dessutom: http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/1107276/Colin-McRae-DiRT...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beliavski
pimpade en Dirt för 360:- överjävligt bra pris alltså för en sprillans nytt lir.

Du köpte på play du med eller?