Permalänk

Wifi problem

Jag har problem med min Wifi uppkoppling till min Nintendo DS, den har funkat jättebra i några månader sen så la mitt nätverkskort av så jag vart tvungen att stoppa i ett annat. Då kunde jag inte koppla upp mig så bestämde mig för att ominstallera WiFi-programmet och får då upp felmed:

"Fel i delad internetanslutning"

Nån som vet vad det kan bero på och hur jag kan fixa det?

Visa signatur

Chewie the Lazy

Permalänk

Har samma problem jag.. Har en Wi-Fi USB från Nintendo. Har kollat runt överallt för att försöka hitta felet googlat en massa och det står bara att man ska kryssa i någon box när man går in i nätverksanslutningar i kontrollpanelen och sedan högerklickar på Lokal Nätverksanslutning den som du kör internet igenom. Sedan skulle man ta egenskaper och fliken avancerat. Där uppstår mitt problem.. för när jag har klickat på fliken så finns det ingen box som man kan markera utan det står något i stil med "Det går inte att visa egenskaper för den här anslutningen. Informationen som erhölls från Windows Management Instrumentation (WMI) kan vara skadad." Hoppas det inte står så för dig också för isånt fall är det bara att kryssa i nån box som sagt.

Undrar hur man rättar till problemet som jag har?, jag har testat installera om nätverksanslutningarna men till ingen nytta..