Vilken är eran största spelprestation?

Permalänk

Hur ser man om någon är invandrare?

Visa signatur

En gång, när en som jag känner var i Afrika för att vaska guld, då såg jag en svan!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Unbegripable
Hur ser man om någon är invandrare?

Bara att lyssna, "Din mamma!"

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem

Klarade Golden Axe på arkad med en femma. Det var tider det!

Kanske i sin plats att tillägga: DIN MAMMA!!!!
Jag är juh invandrare

Permalänk
Medlem

Det var nog antingen när jag mötte 4st impossible computers och vann ! i Heroes 3 might and magic

blev även rätt stolt när jag klarade ut Resident evil 2 på 2:23 med rank A,
no deaths och no saves

Permalänk
Medlem

Alltså jag fattar fan inte hur vissa kan klara typ resident 1 på runt 2 timmar. Jag och några polare har suttit och kört igenom det under en låång tid. Och vi e fan inte speciellt slöa. Visserligen körde vi det för första gången. Men känns ändå omöjligt att klara det på runt 2 timmar.. :S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
Alltså jag fattar fan inte hur vissa kan klara typ resident 1 på runt 2 timmar. Jag och några polare har suttit och kört igenom det under en låång tid. Och vi e fan inte speciellt slöa. Visserligen körde vi det för första gången. Men känns ändå omöjligt att klara det på runt 2 timmar.. :S

jo men fast man ska aldrig låta det stå, te.x pausa lr nått ! ta en regnig dag och dra igenom det ! försök även att vara så smidig som möjligt ! typ som att inte save:a så ofta ! alltid veta vart du ska ! så går det nog bättre GL

Permalänk

Klarade MS-Röj på 10 sekunder; visserligen var det nybörjar nivån och annat folk har ju klarat det på en sekund men då har det ju bara varit tur.

Visa signatur

AMD3200+, 2 GB Corsair 3200 400Mhz, BFG 7900GT 575 core, 1,55 ghz mem.

Permalänk
Medlem

Tillsammans med brorsan och ett par kompisar klarade man alla challenges i N64: Perfect Dark, dom sista var sanslöst svåra.

Permalänk

Jag spelade gta1 som ett psykfall under en tid och gjorde de mest sjuka bedrifter. Ett exempel var att jag lyckades samla uppskattningsvis 15 (femton) ambulanser på samma ställe. Ställde även massa bilar tätt intill varandra å slidade över dom så man åkte som en rollercoaster......fan va sjukt d här låter

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem

Wow minnen, som ragnaros, definitivt Onyxia, Neferian.

Med 4 polare i rummet när vi satt och varvade spelet i arcade så lyckades jag få in en Super-Ultra eller Ultra-combo (vad dom nu kallades) med Cinder (eld gubben) som avslut under en fight i "Killer Instinct , SNES" , lite extas man var då ^^

Varva Hajime No Ippo på gameboy 20ggr på ca 30min medans en polare sitter på mobilen och snackar med en annan kompis ("ah nu varvade han det igeen..att han inte blir less..").

Varit överlägset bäst på "Goldeneye" (iaf jämfört med dom jag mött och dom i min vänskrets)

Varvat Final Fantasy 7 utan fusk, så himmla underbar story det spelet hade, kunde dock slopat vingen på sephi

När man gick in på en seriös Pub server på CS (på den tiden man väl spelade det seriöst..eller spelade det överhuvudtaget:P) och körde nicket HeatoN och blev anklagad för fusk när man hsade konstant och blev bannad ^^

Permalänk
Medlem

Var jävligt stolt när jag hade klarat av Wizpig i Diddy Kong Racing till Nintendo 64 .

Visa signatur

Inte Core 2 Duo E6750 | 2048MB Ram | 660GB Hårddisk | Gainward Geforce 7900 GT

Permalänk
Medlem

Blir glad bara jag lyckas ta mig igenom ett helt spel

Visa signatur

[Macbook Pro - 2,2 GHz Intel Core 2 Duo - 2 GB minne - 120 GB hårddisk - NVIDIA GeForce 8600M GT-grafik med 128 MB SDRAM]

Permalänk
Medlem

Skulle nog vara antingen att jag lyckades få alla fusk på Golden Eye & Perfect dark till N64 eller klarade av Q4 på svåraste endast med hjälp av pistolen (blev mycket sparande).
Annars är det nog mitt Megaman X speedrun rekord, 100% avklarat på under 1 timme.

Permalänk
Medlem

hmm...
Att jag varvat Farcry fast än att jag håller på att dö av hjärtattack varje gång en muterad apa hoppar fram ^^ och sen att jag fixade två glock-headshot på en bra server i cs det första man gjorde. (Låter övernördigt men är faktiskt riktigt stolt med tanke på hur dålig jag är på FPSer)

Visa signatur

Lite GFX, lite CPU, en nypa RAM och ett par gig SSD

Permalänk
Medlem

Spelade igenom Resident Evil 1 när jag var liten , tog väldigt lång tid och var jätterädd men tog mig igenom det tillslut

Dessutom har jag klarat Dino Crisis 2 på 1h 13 min.

Permalänk
Medlem

Offrade all min lediga tid under tre år på UT99 och spelade ofta på skitdåliga utländska servrar, sen fanns det en grym svensk server som clan GOS hade satt upp, där pingen var runt 20 jämt.. hade lirat asmycket gibb senaste tiden så när jag gick in där funkade allt klockrent... fick en fyrdubbel monsterkill med bara headshots + godlike.. och detta med en massa andra div-1-spelare.. det var helt galet Bästa upplevelsen hittills..

Permalänk
Medlem

En av dom absolu roligaste prestationer jag har gjort var den perioden som jag spelade CS som mest i högstadiet. Alla satt ju då med sina P4: or på ca 2.5ghz medans jag satt på en P2 450 mhz. Satt en dag och lirade på nätet på banan "cs_assault_upc". Jag var Counter-Terrorist, köpte en colt och sprang upp på taket. Där samlades halva laget, vi tyckte det var jävligt konstigt att vi inte hörde någon skjuta alls. Så jag förberedde mig för att hoppa ner i ventilationstrumman och tog på ljuddämparen på colten. Hoppade ner och fick se en drös med terrorister i ventilationstrumman! Jag blev överraskad och sköt. Sekunden efter visade sig att jag hade 100 i hälsa och slösat 15 skott. Och dom var också 15 på det andra laget, jag fick headshot på alla...hela jävla laget fanns i ventilationstrumman! Gissa om alla blev förvånade!

Efteråt trodde dom att jag hade fusk, men jag hade faktisk inte fusk. Det slutade med att admin på servern slängde alla vapen som jag hade på mig förutom kniven.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk

För en dryg vecka sedan spelade jag schack online. Jag lyckades besegra en 12-årig grabb ! Min bästa schackprestation hitintills !

Permalänk
Medlem

Klarat alla de första Splinter Cell-spelen utan att dödat en enda som man inte behöver döda

Klarat Max Payne 2 ca 10 gånger

Hmm, är väl typ det... Är väl inga saker jag är typ stolt över eller så, utan är väl såna saker som jag mes minns att jag gjort...

Visa signatur

Intel 3570K + CM 212 EVO - Corsair 16GB - Asus GTX 660Ti OC - Gigabyte Z77X-D3H - Sandisk 240GB -
WD Green 7,5TB - E9 580W - Antec P182 - Acer XF240H

Permalänk
Medlem

Jag har klarat Mgs och mgs2 utan att dö en enda gång.

Min största spelprestation:
Jag har klarat FF7 utan att spara.

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MephistoisBlind
En av dom absolu roligaste prestationer jag har gjort var den perioden som jag spelade CS som mest i högstadiet. Alla satt ju då med sina P4: or på ca 2.5ghz medans jag satt på en P2 450 mhz. Satt en dag och lirade på nätet på banan "cs_assault_upc". Jag var Counter-Terrorist, köpte en colt och sprang upp på taket. Där samlades halva laget, vi tyckte det var jävligt konstigt att vi inte hörde någon skjuta alls. Så jag förberedde mig för att hoppa ner i ventilationstrumman och tog på ljuddämparen på colten. Hoppade ner och fick se en drös med terrorister i ventilationstrumman! Jag blev överraskad och sköt. Sekunden efter visade sig att jag hade 100 i hälsa och slösat 15 skott. Och dom var också 15 på det andra laget, jag fick headshot på alla...hela jävla laget fanns i ventilationstrumman! Gissa om alla blev förvånade!

Efteråt trodde dom att jag hade fusk, men jag hade faktisk inte fusk. Det slutade med att admin på servern slängde alla vapen som jag hade på mig förutom kniven.

Right. Du sköt INTE 15 skott och fick 15 kills. Tro mig.

I så fall sköt jag 2 deagleskott på NiP och fick hela laget i huvudet
Vilket jag gjorde men självklart har jag inte bevis...

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem

Jag var rankad nummer 16 i världen på AgeOfEmpires (Conquerors) på Nomad-mappen. Det vart koolt...
Sen i BF1942 på den tiden vi spelade i ligan på upnorth så var jag jagad av 2 tigrar och en m10, själv har jag en Sherman och slår ut alla dessa 3, den sista iof dog jag själv också, men det vart en bedrift.

Visa signatur

Desktop : ASUS Striker Extreme, Club3D8800GTX 768Mb, CPU E6600 2,4Ghz, 4GB RAM 800Mhz. Corsiar 620W, Asus 22" TFT LCD MW221U
Laptop: HP-6910p.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VIGGE_BOSSEN
Right. Du sköt INTE 15 skott och fick 15 kills. Tro mig.

I så fall sköt jag 2 deagleskott på NiP och fick hela laget i huvudet
Vilket jag gjorde men självklart har jag inte bevis...

skott kan väl gå igenom huvudet, tex så går det få 2 hs/shot med awp vad jag har prövat.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nuukeer
skott kan väl gå igenom huvudet, tex så går det få 2 hs/shot med awp vad jag har prövat.

Haha. Du kan skjuta TRE stycken på ett skott till och med. Det enda jag säger är att han inte har gjort det som han säger. 15 pers i samma vent och just 15 skott. Han överdriver garanterat Självklart har han inget bevis heller ^^

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem

Största är nog att ligga 2a på r60.org CS 1.6 laddern på den tiden då den laddern va populär, sen blev min klan bannad för vi använt en oregistrerad reserv nån gång.

Permalänk

var enda gång man klarar en nivå av notpron, utan fusk dvs
sjukt krångligt

annars har jag inte upplevt så många tillfällen i "vanliga" spel.

även om visst prestations känslan fanns där efter många av killsen i WoW.
Vael,Moroes,Lurker är nog dom som smäller högst samt solo prestationer i Sholomance,DM vid 60 + durnhold vid 70

Visa signatur

P4 2,8ghz,asus P4SD-LE, 2GB pc3200, 160gb HD, Leadtek A400LE 12/1,6 @ 399/876 128mb 1,4V, SB Audigy 2, 3dmark 03: 10846 3dmark 05: 4206

E6420, Gigabyte GA-965P-S3, 2GB Corsair twinx2 CM2X1024A-6400 , XFX 8800GTS 320mb, Hiper type-R 530W , antec 900

Permalänk
Medlem

Sänkte 19 Passagerarfartyg @ 44000 ton (tot 836 000 ton) under en patrull i atlanten i silent hunter III

Visa signatur

Canon 30D - BG-E2N - Canon 28/2,8 - Canon 50/1,8 - Tokina 100/2,8 macro - Sigma EX 70-200/2,8 - Mina Bilder
Marantz 2230 - NAD 2400 - H/K HD 970 - DIY HiVi F8 + Seas 27TDFC

Permalänk

när ja lyckades varva Dungeon keeper 6 lr 7 gånger på ett sommarlov låg sjuk hela den sommarn så man hade inget annat för sig

Visa signatur

livet börjar vid 200km/h

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Untitled
Klarade hela Punchout för någon månad sen (inklusive öronkäkaren). Det kvalar nog in bland de största prestationerna för min del i alla fall.

Tyson är lättare än Super Macho Man (innan tyson) tycker jag. Jag blir mer nervös när jag möter han än Tyson.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blade80
Själv kommer jag ihåg när jag och min kusin klarade Castelvania. Svårt så det räckte...

Castlevania är inte så svårt asså :).. Jag är ingen het lirare och jag klarade det för ca 1 år sedan.

Ja största spelprestation för mig är nog Day of Defeat Source. Körde vanliga en hel del och köpte DOD:S direkt när det kom ut. Här är några fina scores

http://www.visit.se/~lakan/dod/

Det kändes fint att skriva rank för alla andra såg ju det också:

Player [SWE]Lakanman is ranked 1/1917 with 2305 points, 714 kills, 261, kd raiot 2.74

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Hedersmedlem

Måste va när jag besegrade 7 st polare som var i lag mot mej på age of empires 2 (jävligt kul spel )