Permalänk
Medlem

Elvis hade en dator?

Jag satt och surfade runt och fick syn på en väldigt speciell låda http://slipperyskip.com/page20.html

nå, vad tror ni? hade elvis verkligen en sådan här låda?

Visa signatur

[ 3800+ x2 [ asus A8N-sli-se [ xfx 7900gt [ 160 gb [ twinmos 1024mb [ bzerk 500w [ beantech igloo [

Permalänk
Medlem

cool låda

Permalänk
Medlem

Han hade en sådan mikrofon, dock något mindre storlek.

Permalänk
Medlem

Något av de coolaste jag sett, jäkligt snygg.

Visa signatur

| Compucase 6k34bs | Asrock 939S56-M | AMD 64 3000+ @ 2,36Ghz | 1024Mb Ram | Gforce 7600GS | Atrix AT-520W (7v mod) | LG 48/16 Dvd-rom | Segate Barracuda 7200.9 80Gb | Arctic Cooling Silencer 64 Ultra (7v mod) | Zalman 92mm (7v mod) | Zalman Nb47-j + Vantec heatsink | Väldigt tyst

Permalänk

ehhe.. trode först de va fjek.. btw jag har en sådan slotfläkt kan inget annat än rekomendera.. man kan även vända den upponer som han gjort för att ha över eller under ett varmt graffe te.x.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Haha,, den där va riktigt cool

Permalänk
Medlem

Oxå coolt

Visa signatur

[Stationär] 2800+ Sempron,1024 ddr400, Fx5200 och en 160Gb Deskstar 7.2k Mkt Tyst :) |
[Bärbar] Acer 1680 . 1.5Ghz Centrino,768Mb,64mb 9700 och 60Gb Hdd . | jippie köppt 512 till i ram till lappen ;D
[Mobil] Nokia N80 V 3.0617.0.6 |

Permalänk
Discokungen

Killen kan hantera trä iaf Gillar detaljer så "mickkabeln" var VÄLDIGT fin!

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

jäkla grymm ändå snacka om att han lagt ner arbete på detaljer för att få den identisk

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Riktigt fint bygge

Permalänk
Medlem

har sett ett antal av hans tidigare projekt och alla håller mycket hög klass

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem

Re: Elvis hade en dator?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av macke1
Jag satt och surfade runt och fick syn på en väldigt speciell låda http://slipperyskip.com/page20.html

nå, vad tror ni? hade elvis verkligen en sådan här låda?

klart elvis hade en sån mick... han har ju det på alla bilder iaf

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Snyggt bygge, skulle vara riktigt coolt att ha sådan låda, man kan ju skala upp den lite så man får plats med ett atx kort, då skulle man få en riktig snygg möbel att ställa i vardagsrummet och sedan att det finns en dator i den är ju bara ett plus.
Perfekt htpc!

Permalänk
Avstängd

Hmm fanns datorer på den tiden:P.. bara skoja. Den e rätt så nice:)

Permalänk

RÅBALL...jag som trodde min kommande dator va unik

Permalänk
Medlem

någon som vet vad "basswood from Michigan" heter på svenska? jag måste ju testa!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av johhh
någon som vet vad "basswood from Michigan" heter på svenska? jag måste ju testa!

Rent spontant så tror jag att det är balsaträ. Han skrev att det var lättjobbat, vilket verkligen balsaträ är. Men jag kan ha fel!

Permalänk
Medlem

Någon som vet om det finns prydnader likt denna? Ingen dator innuti alltså. Skulle gärna smycka rummet med en nämligen. Någon som sett?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hamstah
Någon som vet om det finns prydnader likt denna? Ingen dator innuti alltså. Skulle gärna smycka rummet med en nämligen. Någon som sett?

Har du märkt att tråden är över 1 år gammal?

Visa signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Hedersmedlem

Barak & tcntad: Om in anser att ett regelbrott begått får ni gärna rapportera, men undvik att skriva något om det i tråden. Det skapar bara osämja.

Dock så ser inte jag något fel med detta. Självklart får man skriva något i gamla trådar, bara man tillför någonting.

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk

I don't see what the problem is. If you don't want old threads opened then you should lock them after a time.

Regardless, I appreciate your comments hamstah.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Denniz PoP
Barak & tcntad: Om in anser att ett regelbrott begått får ni gärna rapportera, men undvik att skriva något om det i tråden. Det skapar bara osämja.

Dock så ser inte jag något fel med detta. Självklart får man skriva något i gamla trådar, bara man tillför någonting.

Jag sa inte att det var något fel med det...
Jag bara undrade ifall han verkligen sett hur gammal tråden var.

Är lite skumt bara när jag själv börjar läsa trådar och plötsligt får en "déjà vu" känsla.

Visa signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Permalänk
Medlem

Pics don't lie.