Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Sandisk lanserar Ducati-produkter

Permalänk
Melding Plague

Sandisk lanserar Ducati-produkter

Sandisk har lanserat ett gäng produkter som designats av den Italienska motorcykeltillverkaren Ducati. Vi ser dels ett usb-minne men också compact flash- samt secure digital-minneskort.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Motorcyckel?

känns lite "OMG DESIGNED BY PORSCHE!!!11"

Permalänk
Medlem

älskar ducati men dessa produkter blir lite för mycket, minneskortet e sexigt men med usb minnet har dom dragit designen åt mc lite väl.

Permalänk

Tänkte direkt "dekaltrimning"..

Men finns säkert många som köper minnet ändå.
Själv har jag ett X-fi Fatal1ty ljudkort

Permalänk

Oftast blir jag bara trött på överdesignade produkter, men detta
USB minne var ju bara sjukt snyggt.

Note to self. Skaffa ny datorlåda med USB portar på högkant, för att
passa Ducati USB sticka.

Visa signatur

Programmerare, prestandatestare. Australien. Grönt te och lakrits.
----------------------------------------------------------------
7800X3D. 32GbRam. 2+4Gb M2 + 18Gb. 43" 4K. RTX4070Super. S23 Ultra.
Lödstation, Oscilloscop och en massa olika microcontrollers.

Permalänk

Brukar tycka att designprodukter är trams. Men när det är Ducati, då köper jag blind och älskar...

Permalänk
Medlem

Tja deras hojar är nice iaf.

Visa signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Permalänk
Medlem

så det är bara jag som tycker det ser lite mycket ut som motorcykeln ?? Iof så är motorcykeln(arna) den snyggaste i världen!!. Men på ett minne =/

Permalänk
Avstängd

Ful design. Borde gjort de symmetriskt.

Visa signatur

Världsmästare i elakhet!

Permalänk
Hedersmedlem

Jasså motorcykelbranschen söker sig till andra affärsområden nu när trafikförsäkringarna skjuter i höjden, hehe.
Personligen måste jag säga att deras USBdesignen är katastrofalt misslyckad, hahahahaahahhahaha.
Jag tror faktiskt många personer skulle kunnat skapa ett snyggare USB minne.

Permalänk
Medlem

vågar man hoppas på att dessa minnen kommer va snabba som attan också?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Airwolf
Jasså motorcykelbranschen söker sig till andra affärsområden nu när trafikförsäkringarna skjuter i höjden, hehe.
Personligen måste jag säga att deras USBdesignen är katastrofalt misslyckad, hahahahaahahhahaha.
Jag tror faktiskt många personer skulle kunnat skapa ett snyggare USB minne.

Eller så är det Sandisk som sökt andra vägar att särskillja sig.

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Medlem

Men det mest löjliga är väl det röda minneskortet. Ska man betala premium för ett rött minneskort? Hur ofta ser man egentligen sitt minneskort? Är man inte Clark Kent så är det nog sisådär två gånger i kvartalet som är genomsnittsiffran. Jag upprepar, ska man betala premium för ett rött minneskort? Geez.

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Medlem

Dags att börja tillverka datagrejor designade av AutoVAZ, vad sägs om den bärbara datorn "Lada"?

Visa signatur

Dator: C=64 med bandare och diskdrive.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aake
Dags att börja tillverka datagrejor designade av AutoVAZ, vad sägs om den bärbara datorn "Lada"?

Närmre än du tror…
MS har ju lierat sig med Fiat och Fiat var ju inblandade i gamla VAZ/Lada (+ Yugo + polski Fiat + … )

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tva
Närmre än du tror…
MS har ju lierat sig med Fiat och Fiat var ju inblandade i gamla VAZ/Lada (+ Yugo + polski Fiat + … )

Och som för att sluta säcken så sponsrar Fiat motorcyklar tillverkade av Yamaha.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VictorG
Och som för att sluta säcken så sponsrar Fiat motorcyklar tillverkade av Yamaha.

Och Yamaha har samarbetat med ryska motorcyckeltillverkare som IZH (föregångare till Ural och Dnepr) med deras Orion-modeller bland annat…

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Medlem

vad ska komma härnäst??, ett sammarbete mellan IKEA och Nvidia ??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danney
vad ska komma härnäst??, ett sammarbete mellan IKEA och Nvidia ??

Varför inte? Som motreaktion på det bloatiga hysteriskt-lysande-gaming-formspråket kanske det blir stilren skandinavisk design som blir den nya trenden, vem vet.

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JoBBi
Varför inte? Som motreaktion på det bloatiga hysteriskt-lysande-gaming-formspråket kanske det blir stilren skandinavisk design som blir den nya trenden, vem vet.

Hehe inte omöjligt ...

Permalänk
Medlem

Ett usb-minne ska inte se ut att gå i 300 km/h :/

Visa signatur

12600K, GTX 980 Ti, 16GB DDR4@3200MHz

Permalänk
Avstängd

waste med plast....