Permalänk

Bilskola / Körspel

Hej, vet ni nått bil program där man kör bil å kan titta på skyltar och sådant?

3D Driving-School
3D Rij-simulator
Simulator de conduite 3D
Roadquiz

finns det några andra?

Visa signatur

ÐeviL

Permalänk
Avstängd

Bonniers Trafikskola 2007

Permalänk
Medlem

fast man kör ju inte själv i dom, inte i Bonniers iaf. Bästa tipset är att skaffa STR Körkortstest. Det programmet är det typ alla bilskolor använder och man lär sig nog bäst i det. Alla andra pedagogiska program i all ära men jag tror man lär sig bäst av att sitta o nöta dom frågorna då ungefär samma kommer på det riktiga provet.

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

Köp en bok.

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.

Permalänk

Grand Theft Auto: San Andreas

Permalänk
Medlem

Need for speed: Carbon
Där får du iallafall lära dig känna hur det är att ha snuten i ryggen när du kört för fort!

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alexandersson
Grand Theft Auto: San Andreas

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Clowiser
Need for speed: Carbon
Där får du iallafall lära dig känna hur det är att ha snuten i ryggen när du kört för fort!

Hahaha

Permalänk
Medlem

Jag använde bonniers trafikskola för att klara teorin, men jag måste nog säga att du måste lära dig att köra i verkliga livet och inte på datorn.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mazzza
Jag använde bonniers trafikskola för att klara teorin, men jag måste nog säga att du måste lära dig att köra i verkliga livet och inte på datorn.

Jo.. Om ändå ratten vore fyra st. pilar..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Apothysis
Jo.. Om ändå ratten vore fyra st. pilar..

hehe fick igång roadquiz, men tack så mkt endpå
det är rätt sjönt att ha nått att sitta vid när man inte orkar rå plugga teorin å bra klicka runt lite

Visa signatur

ÐeviL

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Clowiser
Need for speed: Carbon
Där får du iallafall lära dig känna hur det är att ha snuten i ryggen när du kört för fort!

Colin McRae dirt också, så man får lära sig köra på grus!

Visa signatur

| e6850 @ 3600mhz | Sparkle 8800GTS 640mb | Gigabyte p35 DS4 | Corsair 520w | Corsair 6400 CL5 (2gb) | Antec 900 | Philips 200WP7ES |

Permalänk
Medlem

apanabel: Skulle bilarna funkat som i verkligheten så kanske det hade funkat ja.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB