Permalänk
Medlem

rppvp --> pvp

tja jag undrar bara om det går att flytta en char från rppvp till pvp server i world of warcraft?

tacksam för svar

mvh

Visa signatur

Chassi: Corsair 800D | Moderkort: Asus P8P67 PRO | CPU: Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz | Minnen: Corsair 8GB 1600Mhz Vengeance | GPU: AMD XFX 6970 CrossfireX | Lagring: Samsung 840 Pro 256gb SSD, Intel 510 120gb SSD, 1000gb och 1500gb mekaniska | Kylning: Custom vattenkylning |

Permalänk
Medlem

ja det går

Visa signatur

Arf arf!

Permalänk

vad är skillnaden på rppvp och pvp?

Permalänk
Medlem

rppvp är en roleplaying realm med pvp (viss regler och spelar som rollspelar)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alex Del Piero
vad är skillnaden på rppvp och pvp?

rppvp är som pvp fast med drastiskt minskade mängder småglin, grief-spelare och annat patrask men också med betydligt fler spelare som kan sätta ihop en mening utan att behöva använda siffror.

Finns som sagt lite annorlunda regler när det gäller uppförande, men det är egentligen det enda. Det och sen att man kan stöta på folk som faktiskt rollspelar, vilket kan vara både kul och lite underligt. Men man måste inte rollspela själv, bara man har lite vett i skallen så går det för det mesta bra ändå.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
rppvp är som pvp fast med drastiskt minskade mängder småglin, grief-spelare och annat patrask men också med betydligt fler spelare som kan sätta ihop en mening utan att behöva använda siffror.

Finns som sagt lite annorlunda regler när det gäller uppförande, men det är egentligen det enda. Det och sen att man kan stöta på folk som faktiskt rollspelar, vilket kan vara både kul och lite underligt. Men man måste inte rollspela själv, bara man har lite vett i skallen så går det för det mesta bra ändå.

Eller så går man bara med i en bra guild på pvp-server där de oftast bästa guilderna finns och sen kör man bara guildruns så slipper man idioterna.

Men ont: Ja, det går.

PvE > PvP = Nej
PvP > PvE = Ja
RP > PvP = Nej

etc.

Permalänk
Medlem

okej, tack

Visa signatur

Chassi: Corsair 800D | Moderkort: Asus P8P67 PRO | CPU: Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz | Minnen: Corsair 8GB 1600Mhz Vengeance | GPU: AMD XFX 6970 CrossfireX | Lagring: Samsung 840 Pro 256gb SSD, Intel 510 120gb SSD, 1000gb och 1500gb mekaniska | Kylning: Custom vattenkylning |