Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mtpocket
Jag var in på Mythos hemsida och registrerade mig för en beta nyckel (visste inte om den här tråden ). Någon som har kläm på hur lång tid det tar för att få en nyckel den "ordinarie" vägen?

Jag gjorde så när tråden skapades och har fortfarande inte fått någon...
Fick ju en invite dock

Permalänk
Medlem

Ny sida, nytt försök, om någon har en invite så tar jag mer än gärna emot den.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Torrentinvites faller under §7 - se reglerna.

Permalänk
Medlem

de verkar slumpa ut dem, sa till kompis att registrera sig och han gjorde det efter mig. Nu har han fått key men inte jag.

Visa signatur

Phenom II 960t @ 4 Ghz - Gigabyte 990xa UD3 - 8 GB Corsair Vengence - Asus 560 ti @ 950/2200 Mhz - 60 GB vertex plus - 1 TB WD black - Fractal Design Tesla 650 W

Permalänk
Medlem

Asså jag tycker det ser ut som en blandning av Diablo och Wow.

Visa signatur

Intel Core i7 965 EE @ 4 GHz
Foxconn BloodRage X58
ATI HD 4870 + Accelero S1 Rev2 + 2st Zalman 120mm

Permalänk
Medlem

Hmm... jag som letar efter ett nytt spel att lira. Någon som vill ge bort en invite till mig? spamplz@myway.com

Permalänk
Medlem

Skulle vara grymt tacksam för en invite jag med. Herou031@hotmail.com isof

Permalänk
Medlem

Linusfranlekasa@hotmail.com

Jag skulle villja ha en inv om någon har =/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tjalve
Asså jag tycker det ser ut som en blandning av Diablo och Wow.

Det är ungefär det, spelet var inte ett spel i min smak =/
Som någon sa tidigare, Diablo (1) är spelet man ska eftersträva (härlig stämning i det spelet)

Permalänk

Helt ärligt, vem bryr sig vilket spel det ska efterhärma? Det må se ut som om det är en blandning mellan Diablo och WoW. Men det är ändå ett helt nytt spel, låt det vara det. Finns ingen poäng i att jämföra det med andra spel. Jag själv som älskar Diablo-serien men avskyr WoW tycker att Mythos är ett riktigt kul spel. Om jag hade avstått ifrån det bara för att en enda person jämför det till WoW, hur kul hade det då vart?

Permalänk
Medlem

Nej, det spelar ingen roll, men det ger ju folk som inte spelat det en liten inblick i hur spelet är

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av exhale
Hmm... jag som letar efter ett nytt spel att lira. Någon som vill ge bort en invite till mig? spamplz@myway.com

You got mail!

Permalänk
Medlem

Jag hade hemskt gärna tagit emot en invite om någon har en över också, spelet verkar skoj.

Visa signatur

/
Life is like a DDR-ram chip
you never know what your going to get

Permalänk
Medlem

Ja efter som Cerre visat att folk faktiskt ger bort invites om man skriver att man vill ha en så tar jag gärna emot en också softskar@gmail.com

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem

Spelet ser helt underbart ut. Kan knappt bärga mig! I fem år har jag hoppats på en D1-klon som dom inte släpper lös med cheating etc. Om någon kan fixa invite så pretty please

Herou031@hotmail.com

Åh, och vet någon hur PVPn ser ut?

Permalänk
Medlem

jag skulle också vilja ha en invite om det är någon som har en över.
tack på förhand.
tomas

tomas.lunneborg@telia.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Heroux
Spelet ser helt underbart ut. Kan knappt bärga mig! I fem år har jag hoppats på en D1-klon som dom inte släpper lös med cheating etc. Om någon kan fixa invite så pretty please

Herou031@hotmail.com

Åh, och vet någon hur PVPn ser ut?

Fanns en arena som man kunde köra pvp i på alpha testen har jag hört, vet dock inte varför dom tog bort den, ingen pvp

Visa signatur

Master of Disaster

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Applet
Jag gjorde så när tråden skapades och har fortfarande inte fått någon...
Fick ju en invite dock

Konstigt, jag gjorde det efter att du skrev det och jag fick en invite för några veckor sedan, alltså inte från en spelare.

Har dock inte haft tid att prova spelet än.

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

två till av er har fått invite, nu är mina invites slut

Permalänk
Medlem

Tack Cerre <3!

Fan, har spelet inget pvp?

Permalänk
Medlem

Hej!

Om någon har en invite över vore det jätteroligt att pröva detta spel Skicka gärna till: magnusjohanlsn@hotmail.com

Ha dé!

Permalänk
Medlem

Om någon har en invite får ni gärna skicka ett PM så skickar jag min mail där. Tack Tack.

Permalänk
Medlem

Vilken lvl och class är dom som kör? Jag är en lvl 10 Bloodletter (små trögt eftersom det inte finns några fler quests atm)
Nickar Gemelin om någon känner för att adda mig

Visa signatur

Master of Disaster

Permalänk
Medlem

Började idag och är lvl 5 bloodletter, inte hunnit köra så mycket idag men spelet är riktigt kul

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raksol
Började idag och är lvl 5 bloodletter, inte hunnit köra så mycket idag men spelet är riktigt kul

Vilken "sub-class" har du valt? jag har valt Red Hand
men ska säkert lägga in några skill points på några passiva skills från dom andra träden eller nåt.

Visa signatur

Master of Disaster

Permalänk
Medlem

Om någon har en invite över så skulle det vara hemskt tacksamt.

tack på förhand.

mvh

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yahoo
Vilken "sub-class" har du valt? jag har valt Red Hand
men ska säkert lägga in några skill points på några passiva skills från dom andra träden eller nåt.

Än så länge har jag kört fullt på martialist

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem

Om någon har en extra beta nyckel skulle jag inte tacka nej till att testa
ad9202@hotmail.com

Permalänk
Medlem

älskar ju diablo så snälla snälla kan ja få en invite:P

Permalänk
Medlem

Invite request