Permalänk
Medlem

Hitman filmen

Jag kommer se denna filmen på premiären förhoppningsvis.
Den verkar så sjukligt cool. Trailern gör att de bådar gott.

Min fråga är bara, någon här som sett trailern och kan berätta för mig vad det klassiska stycket som spelas heter?

Visa signatur

"In Case of Emergency, Break Screen"

Permalänk

Ave Maria.

Och trailern var ju... en besvikelse faktiskt.

Permalänk

blir för mycket action... ni som spelat spelet vet att man kan alltid ta diskreta sätt till väga

Visa signatur

Muf:are

Permalänk
Medlem

Själva storyn i spelen skulle göra en kanon-film, men det gäller dock att det är rätt författare och regisörer med.

Permalänk
Medlem

Finns det redan inte en tråd om detta?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

After a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'Maybe life isn't for everyone.'

Permalänk
Medlem

tråden jag skrev så frågade jag om låten till trailern, inte någon diskussion om den.
och jag har fått reda på låten, så säg inte att tråden redan finns, för där va inte tillstymmelse till diskussion om låten i trailern.

Visa signatur

"In Case of Emergency, Break Screen"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PoolmaN
tråden jag skrev så frågade jag om låten till trailern, inte någon diskussion om den.
och jag har fått reda på låten, så säg inte att tråden redan finns, för där va inte tillstymmelse till diskussion om låten i trailern.

Nu ska vi inte bli kinkiga här, du fårgade mycket riktigt om låten (vilket jag i ärlighetens namn missade) men kolla på inläggen efter schnucky så ser du vart tråden var på väg.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Nu ska vi inte bli kinkiga här, du fårgade mycket riktigt om låten (vilket jag i ärlighetens namn missade) men kolla på inläggen efter schnucky så ser du vart tråden var på väg.

de däremot stämmer fullt och fast.
tråden gick iväg till en vanlig diskussion

Visa signatur

"In Case of Emergency, Break Screen"