Permalänk
Medlem

Henrik Hjelt skulle göra en klockren 47:a...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Kan bli helt okej.
Synd att det inte blir mer än så.

Problemen är följande:
1. Byt skådis. Detta är en av få roller där skådisens utseende har större betydelse än deras erfarenhet. Hitman har bara ett ansiktsuttryck om vi säger så.
2. WTF explosioner och heta brudar? Hitman är vad jag vet rätt så asexuell och är sneaky.
3. Gjord i sterilt och vitt labb? Hmm... skapades han inte i en mörk källare i rumänien? Mycket tuffare med den bakgrunden.
4. Vad är det för skit att han ska utrota ondska? Vad i helveeeete?
5. Hitman rakar sig inte vad jag vet, håret växer inte.
6. Han ska alltid ha kavaj på sig när han inte är utklädd, skjorta ser så oproffsigt ut!

2. kommer ihåg att man avrättar rätt så många i spelet med en drös med bomber, pippa gjorde han med pinglan från bordellen om jag minns rätt
3. Han "tillverkades" i en sterilt vit labb som alla tidigare 46 klonerna, men han "aktiverades" i en mörk källare under en mentalsjukhus i rumänien.. han har inga minnen från tidigare, allt han vet och kan är från DNA donatorn.
4. ja, han hamnade väl inte i en kloster utan anledning?

6. nja, han klär sig ledigt mellan uppdragen... han var trädgårdsmästare i klostret, dumt att ha hönsskit på kostymen

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knogen
Henrik Hjelt skulle göra en klockren 47:a...

http://gfx.tv4.se/imagesdb/editor/tv4noje/C2A8421C-B5FE-4F64-...

haha det värsta är att Hjelt har faktiskt rätt utseende, bara raka skäggväxten och skallen noggrant så skulle han passa som 47.

Permalänk

Vinnie Jones helt självklart.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk

Var jävligt glada att dom inte valde Bruce Willis iaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ATI
Var jävligt glada att dom inte valde Bruce Willis iaf

Där sa du nåt ;).

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bergmanman
http://www.givemefootball.com/images/vinnie_jones_sn.jpg
http://www.hitman2.com/images/hitman_front.jpg

Vinnie Jones helt självklart.

Hatar att säga det, men 47 förtjänar inte en elaking som vinnie som skådespelare

Vinnie är för elak hehe

Vinnie 4 prez

Permalänk

Absolut inte Vin Diesel han är mer fel än Olyphant nästan, Vin Diesel är för mycket muskler på, och Olyphant är för lite... Fan kan dom inte para sig med varandra.
Skulle helst se Christian Bale som Agent 47. Men vad jag ser på trailern kommer filmen bli B. fan att dom ska förstöra ett av mina absolut favorit spel.

Permalänk
Avstängd

Filmen blir nog bra bara Owe (tom i) Boll(en) inte har ett finger med i filmen

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Filmen blir nog bra bara Owe (tom i) Boll(en) inte har ett finger med i filmen

Klarar bara inte av när folk stavar min favoritregisörs namn fel. Han heter faktiskt Uwe.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zartax
Klarar bara inte av när folk stavar min favoritregisörs namn fel. Han heter faktiskt Uwe.

Jag är finne, uttalar U som O (skämta, kan inte ens fejka finskt brytning)

Men 100% skit är han inte, mycket bätre än dom flesta hollywood nissarna är men jag vill ha lite mer kvalitet än Bloodrayne och Alone in the Dark... för det är väl manuset som Uwe har hand om?

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

Vinnie Jones hade gjort en bra roll.... tror jag, men var inte det planerat att Diesel skulle ha rollen? Tycker inte han hade varit bra...

Hehe klart val....

Men jag tycker inte attt det ska vara så mkt explosioner/action i filmen...
Ni som spelat det senaste, blood money vet att man kan nästan alltid ta väldigt diskreta metoder

*spoilervarning*

I banan där man ska döda 2 på en opera måste man ju inte löpa amok utan bara byta pistoler så någon annan skjuter honom

*spoilerend*

så varför ren rambo som man ser i trailern?

P.S har nr47 som hotmail:D riktigt fan:D

Visa signatur

Muf:are

Permalänk
Medlem

Fin trailer. Men jag är inte heller så insatt i Hitman serien.

Permalänk
Medlem

Till alla er som inte är medvetna om detta så kan jag ju säga att själva filmen och lite hur karaktären agent 47 är uppbyggd va specialgjord för just Jason Statham.

Sen är de också så att vår kära Statham tackade nej till rollen sedan, något som inte filmbolag etc. va riktigt beredda på, hur olyphant senare valdes till rollen vet jag inte, tvivlar på att dom kör en open cast för att hitta rätt person.

Samtidigt kanske inte Statham hade funkat p.g.a hans brittiska. så vitt jag kommer ihåg är agent 47 amerikan.
På de sättet är Olyphant bättre. Dessutom får ni tänka på att Vin Diesel är lite för biffig för att vara Hitman. Hitman är inte någon superbiff i spelen. Olyphant har bättre kroppsform för rollen.

Samtidigt med hans "baby-face" och kroppsform funkar ju Olyphant rätt bra med tanke på att Hitman ska vara lite "more than meets the eye"

Döm inte boken efter omslaget. Olyphant kanske råkar bli ett genidrag. Återstår att se tills filmen släpps dock.

Visa signatur

"In Case of Emergency, Break Screen"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GenuineDexxa
Absolut inte Vin Diesel han är mer fel än Olyphant nästan, Vin Diesel är för mycket muskler på, och Olyphant är för lite... Fan kan dom inte para sig med varandra.

Hahaha så bra

Hittade denna på youtube... tänk vad bra det hade blivit
http://www.youtube.com/watch?v=5NlChhzHjrs&NR=1

Permalänk

mmm, men annars en fråga... under vilken tid utspelar sig filmen?? kmmer det vara en kort summering och sen börja efter det perfekta slutet på bloodmoney?

Eller kommer det vara innan?

Det jag tycker inte får vara med:

inga extrema prylar (om han ska döda någon... ta en pianotråd<3)

inga clichéer när han dödar fienden... (det är inget personligt... bara ett jobb)

inte tillåta några vittnen.... även om det e en snygg tjej

måste vara med:

döda folk via olyckor (här har vi någon som spelat länge för att få SA på alla banor)

gömma lik/medvetslösa i frysboxar mm.

krypskyytegevär i portfölj (omärkbart i metalldetektorer)

Visa signatur

Muf:are

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spacemarine
mmm, men annars en fråga... under vilken tid utspelar sig filmen?? kmmer det vara en kort summering och sen börja efter det perfekta slutet på bloodmoney?

Eller kommer det vara innan?

kan ju vara så att de kör på en helt "ny story" de kanske blir för uppenbart vad som ska hända om dom fortsätter på Hitman storyn från spelen.
Dessutom är filmbolag knepiga, dom kan ju ha accepterat ett manus enbart för att de inte har någon direkt koppling till spele, historie mässigt då.

Så de e nog tämligen omöjligt att svara på de ännu. Vi får vänta på att fler trailers släpps så man får mer grepp om filmen.

Visa signatur

"In Case of Emergency, Break Screen"