Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cerre
You got mail!

tackar!

Permalänk
Medlem

Har blivit en uppdatering idag, håller på just nu
Taget från det Officiella Mythos Forumet:

Hello Mythosians!

Todays publish includes performance improvements that should help remedy town slowness specifically, but should help out elsewhere too. Some machines should get as much as a 50% increase in FPS! Other fixes in this publish include:

* Players don't collide with one another in town, preventing the 'clogs' at the zone-in that we were seeing.
* Rend Flesh is much faster, and can strike multiple targets at once.
* Animation replacement for all females.
* Some texture seaming fixes for Female Human and Female Satyr to reduce/eliminate the faint line along their faces, and the rings of flesh around the shoulders. Oo la la!
* The Bug form should now work and close properly. It shouldn't submit multiple times when closed and enter is pressed again. Our QA Department loves this fix!
* Some attempted fixes for the loading hang that some were seeing.
* Fixed weapon aiming! Sorry about that! *slaps forehead*.

For technical assistance click here and to report bugs please click here for assistance.

The Mythos Team
http://www.mythos.com/

Mera fps , ser dock inte ut som det kommer en ny "act" eller nya uppdrag

Visa signatur

Master of Disaster

Permalänk
Medlem

Skulle väldigt gärna vilja testa detta spel, tacksam om nån har en invite till övers som ni vill ge mig

petter_hiller@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Patchen är klar, det stog att man skulle ha upp till 50% mer fps, i staden hade det ändrats från ~10-35 fps , lite mer än 50%, men jag klagar inte

Visa signatur

Master of Disaster

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna villa börja "nörda" mythos verkar ascoolt, en sån diablonörd som man är men är det nån som har en invite å skicka lr? =( thx

Boven_orre@hotmail.com

Visa signatur

"A computer once beat me at chess, but it was no match for me at kick boxing."

Permalänk

Ser ut som jag har 3 invites över, så de första 3 som skriver sina mail efter detta meddelande blir inbjudna

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja testa!!

boven_orre@hotmail.com

tack så mycket

Visa signatur

"A computer once beat me at chess, but it was no match for me at kick boxing."

Permalänk
Medlem

Hej, jag har inte spelat spel ordentligt sen Diablo 2 tiden, och då satt man stenmycket Mycket Cola förbrukning

Saknar den gamla goda tiden.
Skulle vara skitkul om jag fick lov att testa spelet!

emkill@mail.com

Tack!
/Emil

Visa signatur

Emkill, mannen med Lådan =)

Permalänk
Medlem

Jag med...=)...

pehr@tdcweb.se

Tackar på förhand.

Permalänk

Okej, copy/pastade era mail så hoppas ni skrev rätt

Mycket nöje

Permalänk

Spelet verkar vara grymt roligt och påminer verkligen om diablo 2 när jag kollade in lite screenshots, har inte spelat diablo 2 sen wow kom ut men fastnade aldrig helhjärtat för wow som med diablo 2 och är verkligen intresserad att testa detta spel.
Om nu någon har någon invite kvar att ge mig vore jag oerhört tacksam för detta.
Tack på förhand

Sundberg85@hotmail.com

PS: finns det någon slags "travelform" eller liknande så man sliper springa hela tiden som med diablo2?:)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sundberg85
Spelet verkar vara grymt roligt och påminer verkligen om diablo 2 när jag kollade in lite screenshots, har inte spelat diablo 2 sen wow kom ut men fastnade aldrig helhjärtat för wow som med diablo 2 och är verkligen intresserad att testa detta spel.
Om nu någon har någon invite kvar att ge mig vore jag oerhört tacksam för detta.
Tack på förhand

Sundberg85@hotmail.com

PS: finns det någon slags "travelform" eller liknande så man sliper springa hela tiden som med diablo2?:)

Eftersom du bad så snällt men detta var den absolut sista för nu, får jag flera kommer jag att ge bort dem här, men just nu är det så slut det kan bli.

Trevlig fredag kväll

Permalänk

Tackar!

Tack så hemskt mycket. Ska bli riktigt kul att få testa spelet

Permalänk
Medlem

Klart det finns travel, dock så måste man ha besökt städerna först.
Första staden (stonehill) kommer man till ganska tidigt.
Andra "staden" Heter Gussen's Farm och är inte mycket till en stad, tredje heter Ferus Temple (Sista "staden" som finns är så länge)

För att komma till en annan "stad" måste man först ha besökt den (man måste gå igenom 2-4 "instances" för att komma ditt), Sen kan man åka ditt när man vill.

Har hört ryckten om att alla kommer få en invite när nästa "stora" uppdateringen kommer det vill säga nästa "act" som kommer inehålla mera uppdrag

Visa signatur

Master of Disaster

Permalänk
Medlem

MaxPower (Max Schaefer) var inne igår natt och snackade med betatestarna, riktigt schysst var han och han svarade på massor av frågor rörande både Mythos och Hellgate:London....bland annat så sa han att de som betatestar Mythos kommer ha högre prioritet på invites till HGL betan Trevligt trevligt.

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem

mm, en annan, Tiggs , (vet inte vad hon heter irl) var ochså inne och pratade massor igår, och nyss,säkert inne lite när dom är klara med patchen

Visa signatur

Master of Disaster

Permalänk
Medlem

Jag hade visst fått ett mail från dem nu. Tankar för tillfället! Dock var väl inte detta den "stora" uppdateringen?

Visa signatur

Sharkoon Rebel9 | Gigabyte GA-P35-DS3R | Intel C2D E6550 | 4GB Corsair XMS2 800MHz | Leadtek WinFast 6800GT 256MB (<- jag vet, ska uppgraderas :))

Permalänk

Jag skulle gärna vilja testa detta spelet också. Det verkar ju hellajbans. Maila gärna en invite till:

raveremils@hotmail.com

Om ni har någon vill säga.

Tack på förhand.

Visa signatur

"You're never to old to burn to death in a fire." -Red Forman

Permalänk

Har 1 invite, försten som PMar mig får den.

Edit: grattis Machiavelli

Visa signatur

Computar i7 7700k @ 4.9 GHZ // EVGA GTX 980 SC // 16GB RAM // Asus Xonar Essence STX // Sennheiser 598

Permalänk
Medlem

Har själv lyckats jaga rätt på en invite, men har ingen att skicka till min polare petter.molder@hotmail.com skulle vara jättebussigt om någon har en över

Tack på förhand

Permalänk

Stort tack till fladder11! Ibland lönar det sig att vara uppe på nätterna

Permalänk
Medlem

Någon som har en invite? ni kan få en irl kram när jag ser er! fasten jag e söt pojke! hehe, menmen, om någon har blir jag jäkligt tacksam!'

mvh.
Borna.A

edit: borna.akrami@upp.johnbauer.nu är min email! om jag skulle få en invite dvs..

Permalänk
Medlem

Tack Jasgripen!
Det var ju lite fängslande mer som diablos spelstil. mer action.

Visa signatur

Emkill, mannen med Lådan =)

Permalänk
Medlem

Tjena!

Detta spel verkar ju grymt, även om det är sött

om någon vill dela med sig av en invite får de gärna skicka ett mejl till:
jonas.malm@gmail.com

Permalänk
Medlem

Spelet var så där, spelar helre RO

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem

Aloha!

Jag kör en lvl 9 bloodletter. Tycker det börjar kännas ganska enformigt och segt nu. Kanske för att jag aldrig kört party.. Kör ni fortfarande på och tycker det är skoj?

Sen undrar jag om det är värt att utforska hela kartan innan man når fram till dungeon. Kan man hitta godis där med?

Visa signatur

Stunning debut album 01 Doubt 02 Change The original idea was to press this disk on multi-coloured vinyl but the pressings came out as a rather muddy green colour with a slight warp [The warp didn’t affect the playing of the disk].

Permalänk
Medlem

Jag är lvl 5 och tycker det är enormt enformigt. Det är ju värre än D2

Får hoppas på lite förändringar, det är ju bara i beta-stadiet.

mvh

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arulord
Aloha!

Jag kör en lvl 9 bloodletter. Tycker det börjar kännas ganska enformigt och segt nu. Kanske för att jag aldrig kört party.. Kör ni fortfarande på och tycker det är skoj?

Sen undrar jag om det är värt att utforska hela kartan innan man når fram till dungeon. Kan man hitta godis där med?

Ja det tycker jag,jag är leve 11 bloodletter och jag har hittat en del smaskiga saker även ute i periferin,sen kan man ju även leta igenom vissa vägar fler gånger och hitta mer godis:-)
Föressten så visste jag inte att det fanns MF points som diablo ala magicfind men jag hittade en rustning häromdagen som gav +1000 luckbonus,antar att det är magicfind i mythos,tyvärr kräver den level 15 för att ens kunna använda den:-(

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Medlem

Skulle vara tacksam för en invite jag med

C-h-r-i-z-@hotmail.com

Permalänk
Medlem

gaaahhh, detta spelet verkar så jäkla schyssst!
Väntar olidligt på min inbjudan, det verkar vara nån slags ultima, diablo, wow hybrid, nästan 100%igt enligt mig!

Skulle nån ha en invite över så är jag ett säkert kort
Ganska ruttinerad innom mmorpg och vet vad jag vill ha, så ni kan lita på att jag kommer klaga på allt som jag finner dåligt!

Visa signatur

Gamestation |AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2Ghz| |Corsair TWINX 2048Mb PC3200 400Mhz| |2 x GeForce 7800GTX 256Mb SLI| |Western Digital 320Gb 7200rpm 8Mb S-ATA2| |MSI K8N SLI Platinum nForce4| |Antec TX1050B Black Miditower 500W|
Dell Vostro 1500 |T7250 2.0Ghz| |160Gb 7200rpm| |3Gb RAM| |8600M GT| |9Cell batteri|