Uppgradera min dator (nytt graffe)

Permalänk
Medlem

Allt prat om dx10 verkar vara taget ur luften, för det är en ren slump att de kort jag har föreslagit är dx10-kort. Jag är bara ute efter billigt och bra, jag har faktiskt inte haft en tanke på directX överhuvudtaget då jag kör WinXP som inte stöder dx10.

Permalänk
Medlem

ja men köp nått billigt nu som kan klarar det spelet och sen spara resten av pengarna tills du ska unppgradera resten

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
Men pojk, ta det lungt. Du behöver inte övereagera Karl, andas.

Vilken attityd? Jag undrade bara, svara som en man och sluta gråta.

Jag vet att min processor flaskhalsar men jag spelar oftast i 1920*1200 eller 2048*1536 och så högt så skiljer det inte speciellt mycket som motiverar mig att köpa en C2D tills en härlig fyrkärnig processor lanseras (bortsett från Intels).

Många är trötta på mig? Det skulle jag inte tro. Däremot är jag trött på folk som kan allt och vet allt och har allt och är reggade 2007 sommar. Dom blir fler och fler.

Det är inte speciellt genialt att köpa tre olika grafikkort för att "prova" och sedan köpa ett 8600GT så vida du inte jobbar i en datorbutik som jag vet att du inte gör. Att byta mellan alla dessa kort kostar ju som ett 8600GT, ja jag vet du gör vad som helst med dina pengar.

__
Ledsen för Off-T.

Genialt? gråta? bra attityd där!

Jag byter datorer ofta därför har jag många olika kort och datorer hela tiden...

Finns ingen användning av superkort för min del har annat att tänka på
men jag kommer köpa ett bättre senare när spelföretagen kommer åt med nåt bra spel!!!!.....

Permalänk
Hedersmedlem

Rocky AL köp X1950GT/Pro för dom är bäst i den prisklassen punkt slut! Om du inte kan hitta ett billigt X1950XT förstås...;)

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

vet inte om jag köper överhuvudtaget faktiskt.
Funderar på att köpa ny dator nu direkt istället. Visst det finns prat om den nya geforce 9 serien, men det är bara rykten och jag tvivlar verkligen på att det är så bra som folk påstår.
Vad det gäller Intels nya penryn så kommer de helt enkelt att kosta för mycket + att när penryn finns på marknaden kommer alla springa runt och tjafsa om att man ska vänta med att köpa då de nya 8-kärniga processorerna kommer eller vad Intel kan tänkas komma upp med.

Permalänk
Hedersmedlem

Välkommen till träsket där vad man än gör så blir det fel.

Du kan försöka köpa en så billig dator som möjligt med goda överklockningsegenskaper.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Det där med överklockning är jag inge vidare på. När jag köpte denna så visste jag inte ens om att intels moderkort inte går att överklocka.

Permalänk
Medlem

Intel gör inga moderkort. x)

Visa signatur

C2D E4300 @ 3150Mhz | 2048MB OCZ Gold XTC 4-4-4-12 | ASUS P5N-E SLi | Albatron GeForce 8800GTS | 200GB IDE | Atrix Extreme power 520W | Antec Nine Hundred | Superpi @ 18s |

Permalänk
Hedersmedlem

Nej men dom säljer moderkort under sitt namn...och dom suger.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
Vem fan köper ett 8800GTS, GTX och Ultra och sist men verkligen minst 8600gt? Mytto or true?

Onödigt off-topic-inlägg! Lägg av med det Doja...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av köttis
Jag gör det?????????????????????????

Lägg ner din attityd doja... asså vad är det med dej?
Om du hade läst så kunde du se att jag ej spelar så mycket längre ej behov av värstingkort..

och vem köper ett 8800gtx till den rigg du har och flaskhalsar ihjäl gfxkortet som du gör!!!

Många är jävligt trötta på din attityd du kör med läst massor av folk som är grymt snea på ditt sätt att tracka ner på folk då du ej följer dina råd själv ens pfffttt....

Om du känner dig provocerad, rapportera istället, spamma inte ner tråden med mer skitinlägg...

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Hedersmedlem

Spelet flyter perfekt med Sapphire Radeon X1900GT, så man behöver inte direkt ett monsterkort för att kunna spela det.

Visa signatur

Eighty percent of air pollution comes from plants and trees. - Ronald Reagan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
Men pojk, ta det lungt. Du behöver inte övereagera Karl, andas.

Vilken attityd? Jag undrade bara, svara som en man och sluta gråta.

Jag vet att min processor flaskhalsar men jag spelar oftast i 1920*1200 eller 2048*1536 och så högt så skiljer det inte speciellt mycket som motiverar mig att köpa en C2D tills en härlig fyrkärnig processor lanseras (bortsett från Intels).

Många är trötta på mig? Det skulle jag inte tro. Däremot är jag trött på folk som kan allt och vet allt och har allt och är reggade 2007 sommar. Dom blir fler och fler.

Det är inte speciellt genialt att köpa tre olika grafikkort för att "prova" och sedan köpa ett 8600GT så vida du inte jobbar i en datorbutik som jag vet att du inte gör. Att byta mellan alla dessa kort kostar ju som ett 8600GT, ja jag vet du gör vad som helst med dina pengar.

__
Ledsen för Off-T.

Öhm.. vad har kunskap med regg datum att göra ? så enligt dig är att vara reggad på sweclocker enda sättet att lära sig ?? vi är många här som klockade gamla 386or långt innan swec existerade..

Är beredd att hålla med, din attityd skulle behöva en ödmjukhetsjustering

Sådär nu är jag oxå offtopic, men jag kan ge min åsikt ontopic oxå, köp 1950pro, det är väldigt bra bang for the buck.. jag sålde nyss mitt enbart pga. att jag fick oväntade inkomster och köpte ett gtx