Nokia 6110 Navigator och tillbehör!

Permalänk
Medlem

Nokia 6110 Navigator och tillbehör!

Hejsan allihopa

Köpte före helgen min Nokia 6110 Navigator.

Men jag e djupt besviken på nokia som nästan inte släppt ett vättigt tillbehör till den förutom "den fantastiska bilhållaren". Jag e på jakt efter nåt slaks bordställ och kabel till stereon, dom säger att dom flesta tillbehören till Nokia N95 passar men men hittade inget sådant där heller någon som har någon av dom andra Nokia med lite tillbehör och en Nokia 6110 och provat med diverse tillbehören om de också passar till Navigatorn ?.

Tacksam för svar!

Visa signatur

CaseLabs fanboi, önskar bara att jag kunnat lacka mitt chassi snyggt...

Permalänk
Medlem

Har också funderat på att köpa den, men nu när man hör detta så blir man ju inte så sugen.

Hur fungerar gps och andra funktioner?

Visa signatur

IBM R40

Permalänk
Medlem

Ni som har 6110,hur är batteritiden på den?

Permalänk
Medlem

Hur känns den? Jag kände på en dummy i teliabutiken, och den kändes bra mycket skönare och mer solid än N95'an, som känns slapp och plastig.

Synd att man inte kunda fått N95'ans kamera i det skalet...

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Hedersmedlem

finns inget bordsladdare

Permalänk
Medlem

Sry om jag drar upp denna tråd men nu har jag skaffat mig en 6110 Navigator
& undrar vart man kan köpa tillbehör som tex lurar & minneskort till denna
tyvärr så kunde man ju inte använda mina egna lurar till denna (Koss porta pro)
då uttaget var för litet & Nokias egna som följde med var ju inte allt för mycket att hänga i granen
så någon som vet vart man kan finna dessa tillbehör så vore jag väldigt tacksam för detta..

Visa signatur

[Cooler Master Stacker 831 Silver | ATX, Socket-AM2,2xGbLAN,DDR2 | Silver Power PSU, 600W | AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz | Samsung SpinPoint T166 500GB |
XFX GeForce 8800GTS 500M 640MB GDDR3 | Corsair Value S. PC5300 DDR2 2048MB |
| Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional | Windows vista home premium]

Permalänk
Medlem

Jag tipsade i en annan tråd om att det finns adaptrar till vanliga 3.5mm att köpa, kostade mig 29kr på gekås i Ullared. Förutsätter att den använder sig av een vanlig nokia kontakt. Finns säkert fler ställen som säljer adaptrar.

Visa signatur

Gamestation |AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2Ghz| |Corsair TWINX 2048Mb PC3200 400Mhz| |2 x GeForce 7800GTX 256Mb SLI| |Western Digital 320Gb 7200rpm 8Mb S-ATA2| |MSI K8N SLI Platinum nForce4| |Antec TX1050B Black Miditower 500W|
Dell Vostro 1500 |T7250 2.0Ghz| |160Gb 7200rpm| |3Gb RAM| |8600M GT| |9Cell batteri|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hulle
Hur känns den? Jag kände på en dummy i teliabutiken, och den kändes bra mycket skönare och mer solid än N95'an, som känns slapp och plastig.

Synd att man inte kunda fått N95'ans kamera i det skalet...

/hulle.

Den känns mycket gedigen och är skön att använda. Det sägs att gps:n fungerar mycket bättre på 6110'an också.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5