Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Lenovo Thinkpad Reserve i läder

Permalänk
Melding Plague

Lenovo Thinkpad Reserve i läder

Datortillverkaren Lenovo har skapat en ny bärbar dator för att hedra 15-års jubileumet för Thinkpad-serien datorer. Modellen heter Thinkpad Reserve och är inklädd i franskt läder och har en mängd smarta funktioner.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Undrar vart den tar in kylluften någonstans, utblåset sitter ju på sidan som vanligt iallafall.

Permalänk
Medlem

Trevlig idé, men jag tycker utförandet kunde ha behövt lite mer jobb.
Tycker mest det känns som att de tagit en vanlig burk och dragit över lite läder utanpå. Jag börjar ju nästan fundera på om inte det där lädret hade vart snyggare om man tar av det och använder som dokumentmapp, för det ser nästan ut som att man kan göra det.

Men som sagt, trevlig idé iallafall, och framför allt verkar ju datorn i sig vara minst lika trevlig, så det ska man ju inte klaga på. 2GB i minne och 7h batteritid sitter ju inte fel inte

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Franskt läder, hur många fransmän har dom flått för att få ihop en laptop?

Permalänk
Medlem

Kom en liten "vill ha"-känsla när jag såg den, men som belga säger, lite finslipade detaljer hade inte skadat.

Permalänk
Avstängd

Fransmännen fick nog offra sina förhudar för den..

Nej, nu jävlar fick jag en idé... dax att byta ut den bajsbruna soffan från 70-talet "Made in Finland" snart så skinnet kommer till användning

Ryggen på soffan är mörkröd men åren har gjort till sig så framsidan är mycket mörkare.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Inaktiv

Haha det är ju typ exakt en sådan som jag har

Permalänk
Medlem

Det första jag tänkte på är värme. Vanligtvis tas det bort genom skalet och värme utblås.
Jag tror att den kommer att bli väldigt varm.
Dom kommer att dö i förtid.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sandgren
Kom en liten "vill ha"-känsla när jag såg den, men som belga säger, lite finslipade detaljer hade inte skadat.

Håller med, datorn verkar ju helt ok, så lite klåfingrig vart man ju. Men det ser ju nästan ut som om de limmat dit det hela utanpå istället för att faktiskt klätt in den ordentligt, vilket är lite synd.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Känns som om den kommer få sådana där "sträckmärken" som läder får ungefär där rotationsaxeln för skärmen ligger.

Permalänk

Min gamla 600 vill nog ha sällskap på FIN Hyllan. O den funkar topp än.

34,000 kr ..är mycket!! ...Men ja vill nog ha en..

O sedan gravera in mitt namn snyggt i ett hörn..Ok initialerna räcker nog..

Japp ja ska ha en.. Snygg o kvalitet !!

Permalänk
Medlem

Jag tyckte den var riktigt ful. Idén med läder är klockren men då ska den vara ordentligt inklädd och designad med det konceptet från grunden... inte som nu där de bara har tagit en vanlig laptop och vikt en bit djurhud runt. Ser hafsigt ut.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 1600 GPU: Asus GeForce GTX 1060 6GB DUAL Moderkort: MSI B350M Mortar
RAM: 16GB Corsair Vengeance DDR4 3200MHz PSU: Corsair RM750X
Laptop: ThinkPad T480s, Core i7 8550U, 16GB RAM Mobil: Samsung Galaxy S10