Hittade en BT handsfre,kan använda?

Permalänk
Medlem

Hittade en BT handsfre,kan använda?

Jag hittade en sony ericsson bluetooth handsfree, men har har bara den , inget annat, jag har försökt söka den med min telefon, men den hittar inget,

kan jag använda den alls ?

Visa signatur

Ibook G4 1.2 ghz, 768 mb ram, BT, 60 gb hdd.

Permalänk
Medlem

jo, det ska funka om det är batteri kvar i det, sök på nätet efter användningsbok för dom, brukar vara att man måste hålla ner någon knapp på man kan synca dom.

kolla på deras sida efter manual.

MVH Johnny

Visa signatur

Nu går det undan! Full fart mot Sherwood skogen.

Permalänk
Medlem

Löste sig, gick in på hemsidan och man var tvungen att stänga av den o sen hålla in så den blinkade rött o grönt, sen funkade det

Visa signatur

Ibook G4 1.2 ghz, 768 mb ram, BT, 60 gb hdd.

Permalänk
Medlem

Har också en upphittad SE handsfree men har ingen laddare och fick den aldrig att hittas av min telefon och nu är batteriet slut.

Någon som vet vad för laddare det är till den det står HBH-PV705 på den.

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk
Medlem

Kan det inte vara orginalladdaren till telefonen du ska använda?

"Snabbport
En avancerad systemkontakt för anslutning av laddare, bärbar handsfree, kablar eller andra tillbehör. "

Visa signatur
Permalänk
Medlem

på mitt gamla SE-BT headset är det den gamla smala laddkontakten
(typ T610 o liknande telefoner)

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem

Hittat? Det kallas egenmäktigt förfarande att behålla den för egen användning, och är olagligt. Jag tycker du ska lämna den till polisens hittegodsavdelning.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dala56
Hittat? Det kallas egenmäktigt förfarande att behålla den för egen användning, och är olagligt. Jag tycker du ska lämna den till polisens hittegodsavdelning.

skulle du gjort det? helt ärligt?

Visa signatur

Nu går det undan! Full fart mot Sherwood skogen.

Permalänk
Medlem

Eftersom den inte fungerade och öronbygeln var av så ansåg jag det onödigt.

Den har något mysko uttag det påminner om det på äldre telefoner men endå inte den har ett fyrkantigt hål till höger om kontakt ytorna och två små ovanför.

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dala56
Hittat? Det kallas egenmäktigt förfarande att behålla den för egen användning, och är olagligt. Jag tycker du ska lämna den till polisens hittegodsavdelning.

Äh... vem gör det med en handsfree? Värd nån hundralapp, och kan knappast ha ett affektionsvärde. Det är en sak om man hittar något som är mycket värdefullt eller väldigt personligt.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."