Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bergmanman
http://static.pici.se/pictures/DkdIMYlDG.jpg

Har precis köpt nytt datorbord och byggt ihop det. Känns skönt att lämna sängen och sitta i en datorstol igen för första gången på flera månader.

Inte för att vara elak men... kabeldragning är inte din starka sida va?

/Kax

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ficklampa
http://nvrmnd.mine.nu/grejs/images/datorrelaterat/skrivbord/n...

Ursäkta blixten, orkade inte köra stativ på min ixus 40
var för mörkt utan blixt...

Dude, du får ju plocka bort toarullen och flaskan med hudlotion innan du tar bilden ffs =/

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kax
Inte för att vara elak men... kabeldragning är inte din starka sida va?

/Kax

Haha, ne jag märkte att jag var tvungen att stänga av filservern om jag skulle få det bra så jag gav upp och körde "ormbo"-tekniken istället.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Dude, du får ju plocka bort toarullen och flaskan med hudlotion innan du tar bilden ffs =/

Fint.

Permalänk
Avstängd

lyan! har lite kablar hängande har gjort om lite!

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
ser sjysst ut.. fast kablarna my friend bort med dem:)

orkar itne just nu har haft dom i kabelstrumpa men sen var ja tvungen o ta bort en kabel och då blottades alla andra! detta gjordes i allhast men har inte fixat det än!

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Medlem

Måste bara säga till dem som hela tiden säger "Ta bort kablarna!", det är ju hela känslan med sin lilla datarigg. Att ha kablar som fastnar, och att man av misstag råkar dra ut fel kabel. Fasiken varför alla dessa prydnissar?

Så till dig judge ÄLSKAR DIN RIGG!!!

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Min hörna då

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

judge: haha gillar att du har en vanlig bordsfläkt för att kyla datorn

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Korsordsguru
Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k4rl
judge: haha gillar att du har en vanlig bordsfläkt för att kyla datorn

hade massa bluescreens trodde det var kylningen på grafik kortet men det va visst ljud drivrutinen från creative som krångla! ska ta bort fläkten nån dag!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av AzzEX FX
Måste bara säga till dem som hela tiden säger "Ta bort kablarna!", det är ju hela känslan med sin lilla datarigg. Att ha kablar som fastnar, och att man av misstag råkar dra ut fel kabel. Fasiken varför alla dessa prydnissar?

Så till dig judge ÄLSKAR DIN RIGG!!!

går aldrig komma ifrån kabel nystan, i allafall inte bakom datorlådan!

tack för kommentaren! har ett rum i källaren som varit matkällare förut! på vintern har jag mellan runt 18 grader och på sommaren runt 23 när jag har datorerna igång!

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Medlem

Var ett tag sedan denna bilden togs men sitter ungefär likadant nu så den känns rätt uppdaterad ändå.

Visa signatur

We are stuck with technology when what we really want is just stuff that works.
blog - flickr - del.icio.us - last.fm

Permalänk

kottkrig, snygg bild!

Visa signatur

..counting all the assholes in the room, well I'm defenitly not alone..

Permalänk
Medlem

Bilderna talar för sig själva.

Visa signatur

skriva kan jag läsa kan jag, men bra de får du bedöma själv. står bara upp till en sak och de är att jag är LAT.
Gigabyte P35 DS4 || Intel E6750 || Corsair XMS2 Xtreme 4096MB || Xfx 9800Gt || 4250Gb Hdd 2x2Tb 1x250Gb || Corsair VX550w

Permalänk
Medlem

Gillar du jäger på nåt sätt lr?

Visa signatur

Nikon D90, Nikon 85/1,8, Nikon 50/1,8 + annat skräp i väskan

flickr

Permalänk
Medlem

försöker få en mysig bild

Visa signatur

robinsjodin.se

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweCarn
försöker få en mysig bild

http://static.pici.se/pictures/VffAeVsLh.png

riktit snyggt, cleant å mysigt:)

Permalänk

Här sitter jag ibland:

Visa signatur

Lite eldrivna saker....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
riktit snyggt, cleant å mysigt:)

Kommer snart bli mycket mysigare då de är dax o renovera! ^^

Visa signatur

robinsjodin.se

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweCarn
Kommer snart bli mycket mysigare då de är dax o renovera! ^^

najs:p, då vet du vart ja befinner mig hädanefter, bakom ryggen på dig å väntar som ett rovdjur på käket på andra sidan busken eller så...

buske kan tolkas fel ? :/

Permalänk

Jag tycker att hälften av alla fotografier saknar den obligatoriska Swec bilden där man ser att man surfar på swec

Nej nu får ni skärpa till er

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Jag tycker att hälften av alla fotografier saknar den obligatoriska Swec bilden där man ser att man surfar på swec

Nej nu får ni skärpa till er

TAR INTE ÅT MIG! Men då vill jag se en bild på din nördhörna, up to date!

Visa signatur

robinsjodin.se

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zettt
Gillar du jäger på nåt sätt lr?

Kan man väll säga

Visa signatur

skriva kan jag läsa kan jag, men bra de får du bedöma själv. står bara upp till en sak och de är att jag är LAT.
Gigabyte P35 DS4 || Intel E6750 || Corsair XMS2 Xtreme 4096MB || Xfx 9800Gt || 4250Gb Hdd 2x2Tb 1x250Gb || Corsair VX550w

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweCarn
TAR INTE ÅT MIG! Men då vill jag se en bild på din nördhörna, up to date!

Jag ska ha laddat upp min höran 1-2 gånger här redan så.. kolla bara i tråden.. om nu bilderna är kvar villsäga.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Jag ska ha laddat upp min höran 1-2 gånger här redan så.. kolla bara i tråden.. om nu bilderna är kvar villsäga.

Jobbigt o leta, nu följer du strömmen och lägger upp en helt ny!

Visa signatur

robinsjodin.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweCarn
försöker få en mysig bild

http://static.pici.se/pictures/VffAeVsLh.png

Nåt liknande hempul att ställa skärmen på ska nog ja me fixa tycker den är lite för långt ner, tack för ide'n! Btw, mysig hörna.

Visa signatur

..counting all the assholes in the room, well I'm defenitly not alone..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flottnacke
Nåt liknande hempul att ställa skärmen på ska nog ja me fixa tycker den är lite för långt ner, tack för ide'n! Btw, mysig hörna.

Är dock inget hemmapul jag har, hittade den förut, ett litet plastbord som är gjort för att ställa skärmen på, men snart blir det ett väggfäste, men skärmen högt upp är underbart rekommenderas!

Visa signatur

robinsjodin.se