Creative lanserar nya högtalare

Permalänk
Melding Plague

Creative lanserar nya högtalare

Tillverkaren Creative har idag lanserat ett nytt högtalarpar i Inspire-serien. Modellen heter T10 och kan enligt Creative användas till stationära som till bärbara datorer på grund av den relativt lilla storleken.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Varsågod och klaga

Skämt åsido verkar prislappen en aning steep

Visa signatur

Bärbara [ Nada ]
Jobbets [HP Elitebook]
Stationära [ kaputt ]
Övrigt [LG OLED65C2] [PS5] [Xbox One X] [Xbox One Series X]

Permalänk
Moderator
Testpilot

Dags att köpa nya högtalare kanske?

Eller inte....

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dinoman
Dags att köpa nya högtalare kanske?

Eller inte....

Menar du mig? hur som helst är svaret JA men det blir inte Creative utan Klipsch

http://www.webhallen.com/prod.php?id=46863

Visa signatur

Bärbara [ Nada ]
Jobbets [HP Elitebook]
Stationära [ kaputt ]
Övrigt [LG OLED65C2] [PS5] [Xbox One X] [Xbox One Series X]

Permalänk
Medlem
Citat:

Varje högtalare har separata diskanthögtalare för ett bättre ljud i de höga registren. Detta, tillsammans med mellanregisterelement och BasXPort-tekniken ger ett mycket fylligt och detaljerat ljud.

bättre ljud i höga register säger ju mycket när det är Creative som säger det..

åas började citatet låta mer som Creative först när BassXXXMegaWOOF-portal kom på tal. jag förbättrade namnet lite, använd det gärna på nästa serie.

/ förvånande snygga får man iof säga, för att inte surmulenheten ska ta över helt.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Moderator
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Funnyvlad
Menar du mig? hur som helst är svaret JA men det blir inte Creative utan Klipsch

http://www.webhallen.com/prod.php?id=46863

Nej jag var bara allmänt ironisk.

Dock är det ett par riktigt fina högtalare där men om man ska köpa Klipsch så föreslår jag att man lägger ut betydligt mer pengar och har en ordentlig stereo-förstärkare.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
bättre ljud i höga register säger ju mycket när det är Creative som säger det..

åas började citatet låta mer som Creative först när BassXXXMegaWOOF-portal kom på tal. jag förbättrade namnet lite, använd det gärna på nästa serie.

/ förvånande snygga får man iof säga, för att inte surmulenheten ska ta över helt.

Word.

Dock är dem inte alls snygga! =P

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

Den färgen på T40 med den här prislappen, så kanske...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dinoman

Word.

Dock är dem inte alls snygga! =P

"förvånande snygga"

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

"Detta, tillsammans med mellanregisterelement och BasXPort-tekniken ger ett "mycket fylligt och detaljerat ljud." Om man jämför med en sån där Teknikmagasinetgitarrstärkare för typ 200 spänn som man ställer i garderoben, spelandes in mot väggen typ.. Fattar inte varför dom inte kan vara ärliga och bara erkänna att något för 500 spänn aldrig kommer att leverera ett "mycket fylligt och detaljerat ljud". *whine!*

Permalänk

varför lansera saker som är sämre än det dom redan har..