Permalänk
Medlem

Dr pepper i Stockholm?

Var hittar jag dr pepper i centrala Stockholm tro?

Visa signatur

"Det känns bättre å va nörd än å va en sån här.. kille som går omkring med nitar å grejer å försöker va häftig"

Permalänk
Medlem

vet att "city gross" har den i sitt sortiment. en läskig dryck som luktar diskmedel och smakar som skolans suddigummin (kautschuk) vill jag minnas.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jycken
vet att "city gross" har den i sitt sortiment. en läskig dryck som luktar diskmedel och smakar som skolans suddigummin (kautschuk) vill jag minnas.

Den är god.

Permalänk

Haha. Kommer ihåg första gången jag köpte den. Trodde det var någon typ av Cola och blev väldigt paff när jag smakade den. Har aldrig druckit den sedan dess.

Permalänk
Medlem

Usch och fy för Dr. Pepper. Coke Vanlilla smakar ju bättre

Visa signatur

AMD 64 X2 6000+ 3.11 GHz | 2048 MB RAM | ASUS 4650 512 Mb | 250+250 Gb HDD | Creative Soundblaster X-fi Platinum | G15 | G5 | Dell 2407WFP |
"Ju dyrare desto bättre, ju billigare desto bättre"

Permalänk
Medlem

Dr Pepper är gott. Ungefär varenda statoilmack har den, så vitt jag vet, om nu inte din lokala mataffär har det.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem

Första gången jag drack Dr. Pepper så var det på en pizzeria, och den var varm. Inte godaste jag har druckigt
Skulle dock vilja smaka på en redigt nerkyld Dr. Pepper

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Avstängd

Dr. Pepper fungerar ju riktigt bra. Utbudet här i jönköping börjar ju duga dessutom. Man börjar få koll på vart det finns då man har kompisar som älskar det.

Permalänk
Medlem

hittade dr pepper på hemköp city gött.

Visa signatur

"Det känns bättre å va nörd än å va en sån här.. kille som går omkring med nitar å grejer å försöker va häftig"

Permalänk

Den ska ju drickas rumstempererad, då är den som godast.

Visa signatur

PS3 40GB

Permalänk
Medlem

Ica har den här i Haninge vad jag vet, men vet inte hur det är inne i centrala Stockholm. ^^

Men vanlig Coca-cola är bäst, sen kommer Vanilla Coke. ^^

Permalänk
Medlem

Dr. Pepper smakar typ som Cherry Cola.
Tyvärr verkar de inte finnas som 1 ½ liters flaskor.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Hedersmedlem

Uhm, finns ju typ på alla 7-eleven. I övrigt en god dricka!

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk

mountain dew om man ska dricka onyttigt!

EDIT; Det heter den inte!
Vad heter den amerikanska drycken med brunt omslag på en 33cl burk, gick att köpa på konsum sist jag såg.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maverickgoose
EDIT; Det heter den inte!
Vad heter den amerikanska drycken med brunt omslag på en 33cl burk, gick att köpa på konsum sist jag såg.

root beer.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kode
root beer.

Ja, den är klockers!