Permalänk
Robot

Super kylning, första datorn.

Gjorde om chassit på min första burk för bra många år sedan, det är igentligen ingen skönhet men jag gillar hur den vart, är efterallt 5år sedan. Det är st ihop satta bokstäver på sidan Fz och en stor dassfläkt längst ner (700:-) som man kopplar in i väggen, inget som datorn försörjer. Kyler gör den som tysan, låter, mm de gör den. Han inte lacka den innan jag köpte en ny...

Och vad som inte är med i bild är min extremt stora vägarbetslampa (ej snodd) som blinkar med en pulserande blixt, men tog bort den för båda jag och dom som tittade lite för mke på den började må illa

Inte ute efter några 10 poängare utan hade bara lust o visa dass-fläkts-dator

Besök albumet: Super kylning, första datorn. av dayu

Permalänk

Ser ut som en flygplansmotor

Permalänk
Avstängd

inget direkt snyggt, menmen rätt sött gettho modd ^^

Visa signatur

-- === pLatinum === --

Permalänk
Medlem

Hur mycket sänktes tempsen med dassfläkten?

Permalänk
Medlem

Men jösses människa... du kan ju få en 120x120mm Noctua för 170 spänn... tyst och effektiv... varför? varför?

Permalänk
Avstängd

vad tusan är det där i fronten`? fönstret ser snyggt ut btw^^

Visa signatur

[ Gigabyte GA-M57SLI-S4 ][ AMD Athlon 64 X2 6000+ ][ 4096 MB ][ 160 GB seagate + 2 * 250 GB spinpoint + 250 GB mybook pro ][ 22inch wide lcd, Benq ][ Creative 2.1 ][ Sennheiser HD 270 ][ steelkeys 6G ][ Razer Copperhead / intelli 3.0 (orginal) ][ Razer eXactmat + eXactrest ][ Zalman 600W HP ]
[Lånat grafikkort XD]

Permalänk
Medlem

Ser jättebra ut Om man jämför med sig sj för 5 år sen!

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fredrikposse
Ser ut som en flygplansmotor

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Glenn9
vad tusan är det där i fronten`? fönstret ser snyggt ut btw^^

det är en våtrumsfläckt som sitter monterad i våtutrymen på bygg baracker och vissa villor.. brukar offtast vara koplad till en timer så man startar den efter man duchat..

Permalänk
Medlem

Inte snyggt direkt, men det ser ganska roligt ut så +1 poäng för du vågade visa upp bilden.

Permalänk
Medlem

haha exakta reaktionerna jag förväntade mig, somsagt la upp dem för skojjs skull=) Somsagt de var bra många år sedan och jag fickför mig att de skulle se häftigt ut, o vist gjorde de de... men kort där efter uppgraderade jag mina saker o dom växte ur min charmiga burk

Permalänk

Sweex-låda va? Du ska vara stolt att du har tagit till dig DFD-tekniken. Dass-Fläkts-Dator lmfao
Tycker nog du kunde lägga ner lite tid på den gamla godingen, försök integrera fläkten i designen (omg sa jag design i detta sammanhanget?) släng på lite annan färg än den där benvita kulören.
du får en 5:a för den
sen får 5 poäng oxå X)

Snygg nej
Jävligt rolig ja

Visa signatur

"-You like sex AND money? We should hang out!" -"Idiocracy"

MSI P45 Platinum, e6850@3ghz, 4gb Corsair 6400c5dhx, 500gb+320gb, HD4850 Crossfire (Sapphire/His), Coolermaster Cosmos RC 1000