Thecus lanserar instegsenheten N299

Permalänk
Melding Plague

Thecus lanserar instegsenheten N299

Tillverkaren Thecus har verkligen gjort sig ett namn på lagringsmarknaden de senaste åren. Men deras produkter har främst varit tänkta åt företag och inte privatpersoner. De har dock idag släppt en nas-enhet med modellnamnet N299 som riktar sig åt hemmamarknaden.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Perfekt, en sådan här enhet har jag letat efter länge, kommer eventuellt att införskaffa den också. Jag får ej plats med alla filmfiler i RAW format på mina nuvarande HDD. väldigt smart att ha en extern enhet till det istället, ifall datorn skulle krasha.

Visa signatur

Antec P180 | Asus P5B DLX/WIFI-AP | Intel Core 2 Extreme X6800 @4Ghz | Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 2048MB | XFX GeForce 7900GS 480M Xtreme 256MB | Raptor 74GB | Raptor 150GB | Seasonic M12 700W

Permalänk
Medlem

Verkar nice, inte så dyr häller kanske något att dra en recensioner på.
Jag blev i alla fall köpsugen, som vanligt...

Visa signatur

Jag behöver inget krypto...
jag skriver kryptiskt, det räcker.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ofstudios
Perfekt, en sådan här enhet har jag letat efter länge, kommer eventuellt att införskaffa den också. Jag får ej plats med alla filmfiler i RAW format på mina nuvarande HDD. väldigt smart att ha en extern enhet till det istället, ifall datorn skulle krasha.

Billigare att bara köpa vanliga hårddiskar och köra en syspartition.

Permalänk
Medlem

Hmm, dubbla gigabit portar är trevligt! Ingen som har lite specs? Kör den linux? Om den är lika hackvänlig som DNS-323 från dlink så känns den extra gigabitporten som en säljare!

Permalänk
Medlem

Bra pris !

Permalänk
Medlem

Den ser lite 2001:Space Odyssey ut ^^
Mycket trevligt faktiskt, och dubbla gigabitportar är ju aldrig fel det heller

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Jag som nyligen köpt en Synology 207+. Jag får hoppas att denna inte presterar lika bra :/

Visa signatur

Asus GeForce2GTS@250/440MHz, AMD Thunderbird 1200@1240MHz. Samsung 900p 19" crt

Permalänk
Avstängd

Riktigt snygg ju:-)
Men påminner den inte lite om en digital våg???

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate